شمانیوز
شما نیوز

بازداشت مدیر دفتر امور مذاکرات فلسطین به اتهام جاسوسی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در حالی که یک منبع امنیتی بلندپایه فلسطین از بازداشت یکی از مدیران دفتر امور مذاکرات توسط سازمان امنیت فلسطین به اتهام جاسوسی برای اسرائیل و تحت بازجویی قرار گرفتن وی خبر داد، صائب عریقات این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، این منبع در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متهم به جرایم خود اعتراف کرده یا نه، تاکید کرد: متهم به اتهامات خود اعتراف کرده و تحقیقات از وی تا رسیدن به اصل ماجرا و ممانعت از خسارت بیشتر همچنان به شکلی فشرده ادامه می‌یابد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این متهم تاکنون با جاسوسی‌هایش به امنیت ملی فلسطین خسارات بزرگی وارد کرده یا نه، اظهار داشت: دستگاه اطلاعات و امنیت فلسطین و مسئولان قانونی و سیاسی با دقت این مساله را بررسی کرده و نتایج آن را در اسرع وقت در اختیار دستگاه قضایی و مردم فلسطین قرار خواهند داد.

طبق اظهارات منبع مذکور، متهم پس از تعقیب طولانی مدت و انجام اقدامات حقوقی لازم در رام الله بازداشت شد.

این منبع امنیتی فلسطین از رسانه‌ها خواست این خبر را با توجه به وظیفه شغلی خود پوشش داده و از هرگونه اغراق در آن خودداری کنند زیرا می‌تواند به روند تحقیقات و امنیت ملی فلسطین ضربه بزند.

طبق اظهارات منبع یاد شده، متهم هنوز تحت بازجویی است و پرونده وی برای ارائه به مسئولان قضایی آماده است.

از سوی دیگر، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین خبرهای منتشر شده در سایت‌های خبری مختلف و روزنامه‌ها مبنی بر بازداشت یکی از کارمندان دفترش به اتهام جاسوسی برای اشغالگران را تکذیب کرد و گفت: این خبر درست نیست و شخصی که در سمت مدیریت این دفتر مشغول به کار است، یک خانم است نه یک آقا و این خبرها بی‌اساس و بی‌اعتبار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied