شمانیوز
شما نیوز

هیچ هنرمندی در کاروان اعزامی به کن حضور ندارد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سخنگو و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سینمایی گفت: کاروان سینمای ایران در قالب هیأتی 9 نفره و بدون حضور هنرمندان در جشنواره کن حاضر خواهد شد.

فارس نوشت: سعید رجبی فروتن اظهار داشت: کاروان سینمای ایران ۲۳اردیبهشت ماه در قالب هیاتی 9 نفره برای حضور در چتر سینمای ایران به جشنواره کن اعزام خواهد شد.

وی افزود: از بنیاد سینمایی فارابی 4 نفر به سرپرستی حسن نجاریان، از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی 2 نفر به سرپرستی شفیع آقامحمدیان و موسسه رسانه های تصویری 3 نفر به سرپرستی محمدرضا عباسیان و جمعا 9 نفر در قالب کاروان سینمای ایران به کن خواهند رفت.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سینمایی تاکید کرد: به غیر از کاروان 9 نفره و مدیران نام برده به عنوان سرپرستان مراکز تابعه هیچکدام از سایر مدیران موسسات سازمان سینمایی به کن اعزام نخواهند شد و حتی هنرمندان نیز از سوی سازمان سینمایی به کن اعزام نمی شوند.

رجبی فروتن خاطرنشان کرد: آقای شمقدری نیز هیچ برنامه ای برای حضور در کن ندارد و به زودی اولویت های حضور کاروان سینمای ایران و برنامه های چتر سینمای ایران در کن از سوی دوستان اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، حضور افراد بعضا غیرمرتبط درکاروان سینمای ایران در سال های گذشته و تعداد افراد اعزامی به جشنواره کن از جمله مواردی بود که در رسانه های مختلف به آن پرداخته شد .اما امسال با توجه به اظهار نظر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سینمایی جای خوشحالی دارد که در جشنواره کن شاهد حضور افراد غیر مسئول و غیر مرتبط با حوزه بین المللی سینمای ایران نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied