شمانیوز
شما نیوز

ملک سلیمان 2 ساخته می شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فیلم سینمایی «ملک سلیمان 2» به کارگردانی مشترک شهریار بحرانی و عبدالحمید قدیریان با موضوع به خدمت گرفتن شیاطین و جن در حکومت حضرت سلیمان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)به نقل از فارس، فیلم سینمایی «ملک سلیمان 2» به کارگردانی مشترک شهریار بحرانی و عبدالحمید قدیریان با موضوع به خدمت گرفتن شیاطین و جن در حکومت حضرت سلیمان ساخته می شود. «شهریار بحرانی»کارگردان درباره روند تولید فیلم «ملک سلیمان 2» گفت: این قسمت از فیلم به بخشی از زندگی حضرت سلیمان (ع) می پردازد. زمانی که حضرت در ملک مستقر شده و شیاطین و جن ها را به تسخیر گرفتند و از آنها برای کمک رسانی به مردم استفاده می کنند اما در میان افراد به خدمت گرفته شده شیطنت خودشان طبق آیات و روایات سحر، طلسم و جادو را ترویج می دهند و تنش و درگیری هایی ایجاد می کنند.

وی درباره استفاده از جلوه های ویژه بصری در این بخش از فیلم گفت: این بخش از فیلم نیاز بیشتری به جلوه های ویژه بصری دارد که خوشبختانه با توجه به ارتقاء سطح کیفی جلوه های ویژه بصری و استفاده از تکنولوژی های جدید تلاش خواهیم کرد که از گروه های کارآمد ایران در این حوزه بهره ببریم.

کارگردان فیلم سینمایی «ملک سلیمان» درباره کارگردانی مشترک با قدیریان گفت: من سالهاست که کارگردانی مشترک می کنم این بار به صورت رسمی اعلام کردم. حدود ده سال است که تجربه کارگردانی مشترک را داشتم و تجربه بسیار خوبی است .

بحرانی در ادامه افزود: این بخش از داستان به دلیل حضور موجوداتی غیر از انسان جلوه های ویژه مفصل خواهیم داشت به همین منظور در همایش جلوه های ویژه بصری حاضر می شویم البته در این مدت کارهای دوستان را رصد کردیم و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

وی درباره نگارش فیلمنامه فیلم گفت: گروه تحقیقات قرآنی، حدیثی و هنری کار خود را انجام دادند به سرپرستی آقای قدیریان و خودم .در نگارش این دست کارها باید دقت لازم صورت گیرد که نیاز به بازنویسی دارد. امیدواریم بودجه فیلم تامین شود تا بتوانیم هرچه سریع تر کار را آماده کنیم.

بحرانی درباره صحبت با بنیاد سینمایی فارابی برای ساخت فیلم گفت: هنوز صحبتی با فارابی برای تولید فیلم انجام نشده است.

بنابراین گزارش، پروانه ساخت فیلم سال گذشته به تهیه کنندگی محمدصادق آذین صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied