شمانیوز
شما نیوز

زلزله ۶،۲ ریشتری جاسک فقط یک مجروح بستری داشت

اعزام ۴ بالگرد به مناطق زلزله زده جاسک

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه زلزله ۶،۲ ریشتری جاسک فقط یک مجروح بستری داشت، از توزیع ۴۰۰ چادر امدادی و اعزام ۴ بالگرد به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مرتضی مرادی پور با اشاره به زلزله 6.2 ریشتری جاسک اظهار داشت: این زلزله 56 روستا را لرزانده است که 6 تا 7 روستا بین 30 تا 70 درصد خسارت دیده اند.

وی با اشاره به اعزام 4 بالگرد از شهرهای چابهار، کرمان، فارس و تهران به مناطق زلزله زده افزود: تاکنون 10 تیم ارزیاب و امدادی از مراکز استان و شهرستان ها به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: در حال حاضر تا این ساعت 400 چادر امدادی به همراه اقلام مرتبط اسکان و تغذیه اصطراری بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی به تعداد مجروحان این زلزله که تا این ساعت بالغ بر 17 نفر بوده اند و افزود: این مجروحان آمار جمعیت هلال احمر است که تاکنون نیز 16 نفر به صورت سرپایی درمان و یک کودک نیز برای درمان بیشتر به بیمارستان اعزام شده است.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات اظهار داشت: پس از زلزله 6.2 ریشتری جاسک تاکنون 9 پس لرزه در این مناطق رخ داده است که بزرگترین آن 5.6 ریشتر بود و یک مسیر ارتباطی که بسته شده بود خوشبختانه باز شد.

در این زمینه دهقانی مدیر روابط عمومی ارژانس کشور نیز با تایید اعزام یک مجروح به بیمارستان افزود: تکنیسین های اورژانس نیز 2 مجروح دیگر این حادثه زلزله به صورت سرپایی درمان کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم امدادی اورژانس از منطقه گناب به مناطق حادثه دیده اعزام شده است و اورژانس های استان های همجوار نیز در حال آماده باش نیز هستند و یک کمیته بحران در دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس ایجاد شده است. منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied