شمانیوز
شما نیوز

خاتمی به تئاتر رفت

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):سید محمد خاتمی شب گذشته (جمعه 20 اردیبهشت) مهمان ویژه نمایش "خدای کشتار" در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران بود.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،اجراي نمایش «خدای کشتار» به نویسندگی «یاسمینا رضا»، کارگردانی «علیرضا کوشک جلالی» و تهیه کنندگی «محمد قدس» از پنجم اردیبهشت آغاز شده و تا هفتم خرداد ادامه دارد. سیما تیرانداز" يكي از بازيگران خداي كشتار در پايان اجراي اين نمايش در سخنان كوتاهي ضمن تشكر از حضور گرم همه تماشاگران،اعلام كرد گروه نمايش خداي كشتار اين اجرا را به تئوریسین ایده گفتگوی تمدن ها تقدیم مي كند. اين سخنان سيما تيرانداز با تشويق گسترده حاضران همراه شد.

پس از پایان اجرا نیز آقاي خاتمی با حضور در جمع عوامل و دست اندرکاران اين نمايش با آنان دیدار و گفت و گو کرد.

خاتمي همچنین پس از خروج از تالار خليج فارس مورد استقبال و ابراز احساسات گرم از سوي مردم و حاضران در محوطه فرهنگسراي نياوران قرار گرفت.

نمایشنامه «خدای کشتار » گفتگو و بحث دو زوج است که پس از دعوای پسرانشان دور هم جمع شده اند تا نقطه پایانی بر ماجرا بگذارند . اما در ادامه، گفتگوی آنها به مشاجرات و درگیری های کلامی بزرگ تری ختم می شود و اوضاع و موقعیت ،شرایط بدتری پیدا می کند.

«خداي كشتار» در بستر يك خانه و در مورد والدين شكل مي گيرد و مخاطب را به چالش هاي رفتاري و گفتاري شخصيت هاي اجتماعي و نحوه روابط آدم ها در كوچك ترين نهاد مدني (خانواده) مي كشاند. در نمایش «خدای کشتار» سیما تیرانداز، بهاره رهنما، اشکان خطیبی و رضا مولایی نقش آفرینی می کنند . طراحی صحنه این نمایش را منوچهر شجاع بر عهده دارد و آوا فیاض به عنوان مدیر تولید و دستیار کارگردان است. منبع: عصرخبر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied