شمانیوز
شما نیوز

دستگیری مهدی کافر،شرور منطقه فلاح

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):ماموران پلیس امنیت تهران موفق شدند مهدی کافر شرور سطح یک منطقه فلاح را که با راه اندازی خانه مجردی اقدام به شررات، باج گیری و فروش مواد مخدر می کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، چندي قبل ماموران پايگاه هشتم پليس امنيت با دستور قضايي در جريان فعاليت يکي از اراذل و اوباش منطقه فلاح به نام مهدي معروف به مهدي کافر قرار گرفتند در بررسي هاي ماموران مشخص شد اين شرور داراي سوابق کيفري متعددي از جمله شرب خمر، شرارت، فروش مواد مخدر، عربده کشي، اخلال در نظم عمومي و باج گيري است که از چندي قبل از محله متواري شده و داراي جا و مکان مشخصي نيست.

ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند مخفيگاه وي را در حوالي بازار مبل در يافت آباد که پاتوق ارازل و اوباش و زنان معلوم الحال بود را شناسايي کنند.

ماموران پس از 48 ساعت تحت نظر قرار دادن مخفيگاه اين فرد متوجه شدند آنها از اين خانه مجردي بعنوان محل توزيع مواد مخدر استفاده مي کنند. با شناسايي مخفيگاه اين ارازل و اوباش سطح يک منطقه فلاح و همدستانش ماموران خانه وي را محاصره کردند وهنگامي که او قصد داشت با شخصي به نام امير وارد خانه شود، طي عملياتي ضربتي وارد خانه شدند. همزمان با حضور ماموران مهدي کافر مواد مخدر همراهش را بلعيده و به همراه همدستش اقدام به فرار مي کند.

سرانجام پس از عمليات تعقيب و گريز متهمان با شليک پليس دستگير شدند. در بازرسي از خانه متهمان يک قبضه قمه، تبر، دو قبضه چاقوي زورگيري، چندين کابل تسمه اي، ده ها هزار هايپ کشف و در بازرسي بدني از مهدي کافر نيز دو قبضه چاقوي 20 سانتي کشف و ضبط شد.

متهمان پس از انتقال به پايگاه هشتم پليس آگاهي با قرار قانوني از سوي مرجع قضايي راهي زندان شدند. منبع: ابتکار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied