شمانیوز
شما نیوز

تحلیل شخصیت شما از روی کف پایتان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مطالعات جدید نشان می دهد که تحلیل نقشه کف پاها و به کمک ابزاری می توان شخصیت افراد را 80درصد تحلیل کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،مطالعات جدید نشان می دهد که تحلیل نقشه کف پاها و به کمک ابزاری می توان شخصیت افراد را 80درصد تحلیل کرد. با بررسی کف پاها می توان به تمام شخصیت افراد پی برد ، کف پاهای کوچک نشانگر افرادی زیرک و کنجکاو است و کسانی که پاهای پهن تری دارند به مراتب افرادی اجتماعی تر با روابط عمومی بالاتری هستند.

کسانی که انگشت پاهایشان با هم فاصله کمی دارد و بسیار به هم نزدیک است نشانگر افرادی درون گرا و گوشه گیر است که به روابط اجتماعی زیاد اهمیت نمی دهند و برعکس خواهان مکان هایی خلوت هستند این افراد اغلب دوستان کمی دارند و در رفتار ها و برخورد های خود محتاط هستند.

کسانی که انگشتان پاهای کوچکی دارند نسبت به کسانی که شصت پا و سایر انگشتان آن ها بزرگ است شخصیتی ماجرا جو دارند عاشق یافتن چیزهای جدید هستند و اغلب سعی می کنند تا نزد دیگران محبوب واقع شوند آینده بین هستند و برای آینده خود برنامه ریزی می کند و سعی زیادی برای رسیدن به آن ها می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied