شمانیوز
شما نیوز

مبارزه با قاچاق کالا، از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مبارزه با قاچاق کالا، از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مبارزه با قاچاق کالا، از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، «ایوب رحیمی» ظهر امروز در جلسه‌ی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا با بیان این مطلب ادامه داد: کالاهای قاچاق، عموماً چون نظارتی بر آن‌ها نیست از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و از لحاظ بهداشتی نیز دارای مشکل هستند که ورود این کالاها به داخل، به اقتصاد کشور و به‌ویژه بخش صنایع و واحدهای تولیدی ضربه می‌زند.

وی در ادامه اظهار کرد: از عدم مبارزه مناسب با ورود کالاهای قاچاق همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دچار آسیب و زیان می‌شوند، بنابراین لازم است نظارت کامل بر این امر در برنامه‌ی دستگاه‌های اجرایی گنجانده شود.

رحیمی افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید طوری باشد که علاوه‌بر انجام وظایف ذاتی خود، عرصه را بر قاچاقچیان کالا تنگ کنند تا از ورود این گونه کالاها به کشور و استان ممانعت به عمل آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه با بیان این‌که به بهانه‌ی وجود مشکل بیکاری در جامعه، نمی‌توان این معضل را توجیه کرد، گفت: با بهانه‌ی حل مشکل بیکاری نمی‌توان این معضل را توجیه کرد، با توجه به این‌که در بعضی مواقع انگیزه‌های سیاسی که با هدف ضربه وارد کردن به اقتصاد کشور عامل این مسأله است، وظیفه‌ی مبارزه با این امر برعهده‌ی ماست.

رحیمی ادامه داد: مبارزه با قاچاق، یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید اقداماتی شود تا با مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور، نگرانی کشاورزان، صنعت‌گران و تولیدکنندگان برطرف شود.

وی یادآور شد: مبارزه با قاچاق وظیفه‌ی شرعی و قانونی است و باید همه‌ی ما بر این امر توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied