شمانیوز
شما نیوز

خیرین مدرسه ساز، ایثارگران عرصه علم و دانش هستند

‌استاندار گلستان اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز، ایثارگران عرصه علم و دانش هستند، چراکه از اموال خویش در راستای اشاعه علم آموزی و دانش اندوزی می‌گذرند.

‌استاندار گلستان اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز، ایثارگران عرصه علم و دانش هستند، چراکه از اموال خویش در راستای اشاعه علم آموزی و دانش اندوزی می‌گذرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گلستان، دکتر حسن صادقلو در مراسم افتتاح دبیرستان خیّرساز دخترانه «زنده یاد علی مدنی»، تصریح کرد: معلمان در آموزش و پرورش ایثارگران عرصه علم و عمر خود و خیّرین ایثارگران عرصه مال و دارایی خود هستند و هر دوی اینها در یک خط طولی قرار دارند و به هیچ عنوان مسیری موازی محسوب نمی‌شوند.

وی که در جمع دانش آموزان این مدرسه دخترانه سخن می گفت، با اشاره به موضوع انشا قدیمی علم بهتر است یا ثروت، خاطر‌نشان کرد: برتری علم یا ثروت در زمینه خدمت خود را نمایان می‌سازد و مهم آن است که افراد هر طور که می‌توانند، چه با ایثار مال و چه با ایثار جان به جامعه خدمت کنند.

وی از دانش آموزان خواست با علم آموزی و توجه به اخلاقیات قدردان زحمات خیرین مدرسه ساز و معلمان باشند.

به گزارش ایسنا، دبیرستان خیّرساز دخترانه «زنده یاد علی مدنی» با سرمایه فریدون مدنی در گرگان ساخته شده است.

همچنین در این مراسم با هدایای از سوی آموزش و پروش استان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان از این خیّر تقدیر شد.

‌در این مراسم افتتاحیه لوح تقدیری از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور توسط معلم کلاس اول استاندار گلستان به وی تقدیم شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied