شمانیوز
شما نیوز

نامه دختر افتخاری به عزت‌الله انتظامی:

پدر من هم مثل شما فریب خورد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در پی انتشار نامه افشاگرانه استاد عزت الله انتظامی درخصوص استفاده سیاسی «اسفندیار رحیم مشایی» از وی برای حضور در ستاد انتخابات کشور، «آوا افتخاری» - دختر علیرضا افتخاری - با انتشار نامه ای خطاب به این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، از نحوه بهره برداری سیاسی از هنرمندان گلایه کرد.

به گزارش شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،متن کامل اين نامه بدين شرح است:

استاد عزت الله انتظامي

سلام و عرض ادب به پيشگاه حضرتعالي

نامه گلايه آميزتان را نسبت به بي توجهي به شخصيت تاريخي حضرتعالي خواندم و متوجه شدم سياسيون چطور شما را به بيراهه کشاندند و مي خواستند از شخصيت شما در وزارت کشور بهره ديگري ببرند؛ آن هم در مقابل مردمي بيدار و ارزشمند.

استاد؛ پدر من - عليرضا افتخاري - هم فريب اين بازي ها را خورد و ندانسته در مراسمي شرکت کرد که از پيش طراحي شده بود. زماني پدرم متوجه شد که ديگر دير شده بود و زندگي ما متزلزل؛ نه بهتر است بگويم مضمحل. مادرم از يک طرف، من و خواهرانم از يک طرف و پدرم که چه عذابي که نکشيد. بگذريم که چه شد، همه خانواده من مورد جفا قرار گرفتند؛ به جرمي که خودمان هم هنوز نمي دانيم.

پدر من از سر سادگي نتوانست دفاعيه اي بنويسيد. اصلا مگر مي شد که از خود دفاع کند؛ وقتي که همه شروع به هجمه کرده بودند و ما تنها بوديم. مردم عزير ما حالا بهتر مي دانند چهار سال پيش شرکت پدرم در مراسم شهداي خبرنگار و رويارويي با آن مرد سياسي، از قبل طراحي شده بود.

استاد عزت الله انتظامي عزيز...

خوشحالم از اينکه ابرمرد هنرمندي چون شما گلايه اي مرقوم فرموده که گويي از زبان شاگردش عليرضا افتخاري قلمي شده است. بدانيد حرف هاي گلايه آميز شما، حرف هاي پدر من و همه کساني است که از هنرشان بهره برداري شده است.

استاد عزيز...

نبايد هنر را با سياست گره زد. آنجا که سياست کم مي آورد به پيشگاه هنر زانو مي زند. اين زانو زدن از سر احترام نيست که از سر گدايي است. شما استاد بزرگ، خوب که نه، عالي جواب شان را داديد و باز هم به همه گوشزد کرديد که راه هنر با راه سياست جداست و نبايد با ترفندهاي گوناگون هنرمندان را سياسي کرد؛ بي آنکه خودشان باخبر باشند.

استاد عزيز دست شما را مي بوسم و به وجودتان افتخار مي کنم.

آوا افتخاري

فرزند عليرضا افتخاري

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied