شمانیوز
شما نیوز

هفتم اسفندماه، باشکوه‌ترین انتخابات را شاهد خواهیم بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بی‌تردید هفتم اسفندماه امسال شاهد برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات در سراسر کشور خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بی‌تردید هفتم اسفندماه امسال شاهد برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات در سراسر کشور خواهیم بود.

«سیدسعید حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان این نظام هستند، افزود: یکی از معیارهای اصلی این پشتیبانی، حضور در صحنه‌های حساس و حیاتی این نظام یعنی انتخابات است که مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم پایتخت شور و شعور حسینی با حضور پرشور و حداکثری خود این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

وی با یادآوری این‌که مردم استان زنجان همواره در چنین صحنه‌هایی حضور پرشور و حماسی داشته‌اند، تصریح کرد: این حضور به معنای آن است که مردم ولایی و بابصیرت استان نسبت به موضوعات روز جامعه و دنیا آگاه بوده و هیچ‌گاه نسبت به حضور در چنین صحنه‌هایی بی‌تفاوت نبوده‌اند، از همین‌رو آمار حضور زنجانی‌ها در انتخابات ادوار گذشته، همواره از میانگین کشوری بیشتر بوده است، به همین خاطر امسال نیز انتظار داریم این حماسه پرشورتر از سال دوره‌های گذشته خلق شود.

این مسئول با تأکید بر این‌که دشمنان نظام همواره ماه‌ها پیش از انتخابات در صدد هستند تا با شیوه‌های مختلف در برگزاری باشکوه این رفراندوم خلل ایجاد کنند، اظهار کرد: خوشبختانه حضور آگاهانه مردم ایران اسلامی در انتخابات باعث شده است تا دشمنان از رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام بمانند. ملت ایران ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند دست‌نشانده‌های غربی از حضور پرشور در انتخابات کاسته و یا این‌که خط و خطوطی در نحوه انتخاب افراد به ملت ایران تحمیل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این‌که مردم ایران اسلامی هفتم اسفندماه امسال نیز همانند ادوار گذشته با درک موقعیت و احساس مسئولیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضوری باشکوه دارند، خاطرنشان کرد: هفتم اسفندماه همان روزی است که مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه خود، برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام اضافه می‌کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied