شمانیوز
شما نیوز

سیاست دولت، رسیدگی به روستاهاست

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه توسعه کشور، از روستاها آغاز می‌شود، گفت: سیاست دولت، رسیدگی به روستاهاست و در لایحه پیشنهادی دولت در سال ٩٥، میزان اعتبارات در این خصوص افزایش می‌یابد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه توسعه کشور، از روستاها آغاز می‌شود، گفت: سیاست دولت، رسیدگی به روستاهاست و در لایحه پیشنهادی دولت در سال ٩٥، میزان اعتبارات در این خصوص افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌ شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار با مردم روستای کندرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در جهاد و شهادت بسته نشده و هنوز هم تعدادی از هموطنان تحت عنوان مدافعین حرم از اسلام و انقلاب حمایت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت‌های فرهنگی در روستاها عنوان کرد: معمولا حضور یک روحانی در روستاها در توسعه همه جانبه نقش مهمی داشته است. وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در روستای کندرود نیز بسیار مطلوب است.

وی اظهار کرد: در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و ... استان آذربایجان‌شرقی هم در سال ٩٣و هم در سال جاری به عنوان استان امن در کشور انتخاب شده است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: متاسفانه در دولت گذشته به روستاهای بخش مرکزی تبریز خدمات چندانی ارایه نمی‌شد و روستاهای اطراف تبریز، محروم‌ترین روستاهای استان تلقی می‌شدند.

جبارزاده با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان کندرود در ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس عنوان کرد: ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم و دیدار با خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

وی خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: دعا کنید آن چنان که مردم، لایق هستند به آنان خدمت کنیم. بزرگ‌ترین عبادت در درگاه خداوند، خدمت به خلق خداست و امیدواریم برای مردم، خدمتگزارانی صادق و امین باشیم.

وی با بیان اینکه سال ٩٢ سال بسیار سختی بود، ادامه داد: همه ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مشکلاتی را شاهد بودیم ولی سال ٩٢ از جمله سال‌هایی بود که مشکلات بسیار زیادی به کشور تحمیل شد.

جبارزاده گفت: آن‌هایی که اهل اعداد و ارقام هستند می‌دانند که دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط ممکن، مدیریت اجرایی کشور را بر عهده گرفت. به جرأت می‌توان گفت که در دولت گذشته تمامی دنیا بر علیه ایران اسلامی بودند و ایران اسلامی را در تمامی زمینه‌ها تحریم کرده بودند.

وی با اشاره به تحریم بانکی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال گذشته دولت قبلی افزود: در این دوران، هیچ یک از کشورهای دنیا حتی کشورهای همسایه همچون افغانستان و عراق، حق مبادلات بانکی با ایران را نداشتند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در همین راستا تصریح کرد: تحریم بانکی، یک دیوار بتنی دور جمهوری اسلامی کشیده بود. عده‌ای در این ایام می‌خواستند اقتصاد ایران را فلج کنند و بخش اعظمی از اقتصاد کشور در دست دلال‌ها و صراف‌ها بود.

وی اظهار کرد: دولت آقای روحانی، علی‌رغم کمبود بودجه، این موضوع را عامل قطع خدمت به روستاها ندانسته و میزان اعتبارات تخصیصی به روستاها از طریق دهیاری‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied