شمانیوز
شما نیوز

تغییرات در معاونت فرهنگی وزارت‌ارشاد/روزهای آخر معاون وزیر

خبرگزاری فارس: تغییر در نحوه اداره معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و معرفی «سرپرست» از موارد تازه‌ای است که خبر از تحولات جدید در پی دارد.  

فارس نوشت: ایجاد تغییر و تحولات در نهادها و دستگاه‌ها همواره وجود داشته و معمولا مدیران یا جابه‌جا و یا برکنار می‌شوند. معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از این قاعده مستثنی نبوده و همواره اخبار مبنی بر این مهم از این معاونت شنیده می‌شود.

خبر تغییر و تحول در اداره کتاب و جابه جایی محمد الهیاری و حتی رفتن بهمن دری از معاونت فرهنگی هم مدتها بود شنیده می‌شد، اما با عدم حضور بهمن دری در محل کار خود طی روزهای گذشته شایعه تغییر در معاونت فرهنگی را تقویت کرد.

خبرنگار فارس اخباری مبنی بر این مهم که قرار است «معاونت سرپرست» تعیین شده و فعالیت‌های این حوزه اینگونه اداره شود، در دست دارد که البته برخی منابع دیگر از تغییرات در سطحی دیگر خبر می‌دهند.

* دری هر تغییری را در معاونت فرهنگی تکذیب کرد

خبرنگار فارس برای اطلاع از صحت و سقم این موارد با بهمن دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت‌وگو کرد.

دری ضمن تکذیب خبر معرفی فردی جدید برای معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد عنوان کرد: از ساعت 10 صبح امروز در محل کار خود حاضر شدم و هم‌اکنون نیز در دفترم هستم.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی درباره تغییر و تحولات عنوان کرد: تغییر و تحولی صورت نخواهد گرفت.

دری در پاسخ به سوالی درباره جابه‌جایی مدیر اداره کتاب هم آن را منتفی و الهیاری را در این سمت ماندگار دانست.

اما خبر حضور سرپرست جدید در معاونت فرهنگی همچنان قوت داشته و احتمال دارد حتی با تکذیب دری نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

اصولا یک سرپرست به صورت موقت فعالیت می‌کند تا معاون جدید معرفی شود البته گاهی همانند حوزه چاپ این اتفاق رخ نمی‌دهد و طول عمر فعالیت سرپرست از معاون هم بیشتر است. اما ظاهرا قرار است معاونت فرهنگی در صورت رفتن احتمالی بهمن دری توسط یک سرپرست اداره شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی