شمانیوز
شما نیوز

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد

شمانیوز:ستاد مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای مسیرهای هشتگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.  

مرکزی قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه شماره 2، مسیرهای هشتگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

"مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 27 مرداد ماه در سراسر میهن اسلامی و تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها و در بیش از 550 شهر کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح از مسیرهای هشتگانه اعلامی به سمت مصلی نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور ملت بیدار و آگاه اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

در پایان مراسم راهپیمایی تهران، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی به عنوان خطیب نماز جمعه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، از امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور دعوت کرد تا با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بخروشند و بار دیگر بانگ «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»‌را فریاد زنند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، ‌حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، با آرمان حضرت امام خمینی(ره) که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.

وعده دیدار: جمعه 27 مرداد مصادف با 28 رمضان المبارک در صفوف به هم فشرده راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه و در تهران از ساعت 10:30 صبح

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه 27/5/1391 به شرح زیر است:

مسیر شماره 1. مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 2. مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسینی (قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب دانشگاه تهران

مسیر شماره 3. مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان انقلاب دانشگاه تهران

مسیر شماره 4. مسجد امام زمان(عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 5. مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 6. مسجد المهدی (عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران

مسیر شماره 7. مسجد الجواد(ع)، میدان هفتم تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولیعصر(عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره 8. مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران"

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied