شمانیوز
شما نیوز

جامعه کارگری، سربازان جبهه اقتصادی برای تحقق سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هم‌زمان با نخستین روز از هفته کارگر، از جامعه کارگری به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نام برد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان هم‌زمان با نخستین روز از هفته کارگر، از جامعه کارگری به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «اسماعیل غنیان» در جلسه‌ای که با هدف بزرگداشت هفته کارگر برگزار شد به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق به منظور ارزش‌گذاری به مقام شامخ کار و کارگر اشاره کرد و افزود: توجه به مسائل و مشکلات کارگری در برنامه‌ریزی‌های کلان ضروری است.

وی با بیان این‌که قشر کارگر به لحاظ اقتصادی‌، اجتماعی‌، فرهنگی تأثیرگذارترین قشر جامعه‌اند، اظهار کرد: جامعه کارگری کشور شایسته تکریم و بزرگداشت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: اگر به‌دنبال پیشرفت و تعالی هستیم توجه به کارگران و نیروی کار به عنوان یک عامل پیش برنده است که باید به‌شدت مورد توجه قرار گیرد.

غنیان با بیان این‌که نقشی که کارگران زحمتکش در ایجاد تحرک و پویایی و سازندگی کشور دارند از ارزش والایی برخوردار است، افزود: رعایت حقوق نیروی کار بر پایه عزت و کرامت انسانی که از جنبه‌های کار شایسته به شمار می‌رود همواره به‌عنوان یک اصل در آموزه‌های دینی مورد اهتمام و توجه قرار داشته است، از این‌رو باید این امر مورد توجه جدی جامعه ایرانی باشد.

دکتر غنیان با بیان این‌که هر کشوری از توان تولید بالاتری برخوردار باشد، مسلماً دارای قدرت اقتصادی بالاتری است، تصریح کرد: همین اهمیت جایگاه کار و کارگر، رسالت و وظایف ما را بیشتر کرده و ایجاب می‌کند که همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم در راستای دستیابی به شرایط بهتر برای جامعه کارگری تلاش کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان سمنان با اشاره به ضرورت تکریم کارگران و فرهنگ کار در هفته کارگر، خاطرنشان کرد: آئین‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال، باید با تلاش همه جانبه و مشارکت فعالِ دستگاه‌های عضو ستاد، تشکل‌های کارگری و بخش خصوصی هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیمای و اصحاب رسانه و مطبوعات برای شناساندن نقش کارگران و کارآفرینان به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضروری است.

به گزارش ایسنا، امروز(یکشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه) هم‌زمان با آغاز هفته کارگر نشستی با حضور معاون امور مجلس وزارت کار در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی