شمانیوز
شما نیوز

مرد زن نمای چت روم ها دستگیر شد

شما نیوز: پلیس فتای استان مازندران از دستگیری مرد زن نمایی که در فضای مجازی اقدام به اغفال دختری جوان و سوءاستفاده از اطلاعات شخصی آنان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ احمدرضا رستمي در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: با مراجعه زني به پليس فتا و اعلام اين که از طريق چت روم در فضاي مجازي مورد اغفال فردي ناشناس قرار گرفته، بررسي اين موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: شاکي در تحقيقات و بررسي هاي کارشناسان پليس اظهار کرد که در فضاي مجازي از طريق چت روم با فردي که خود را دختر جوان جا زده بود، آشنا شده و پس از چند مرحله چت و جلب اعتماد وي، شماره تماس شاکي را دريافت کرده است.

رستمي با بيان اينکه متهم اقدام به دريافت اطلاعات شخصي شاکي از طريق چت کردن با وي کرده بود، اظهار کرد: وي پس از کسب اين اطلاعات، با ارسال پيامک هاي غيرمتعارف براي شاکي ايجاد مزاحمت مي کرد که ماموران با دريافت اطلاعات وي، اقدامات خود براي دستگيري متهم را آغاز کردند.

رييس پليس فتاي استان مازندران با بيان اينکه ماموران سرانجام متهم به هويت س ل را در شهرستان ساري شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وي را در مخفي گاهش دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند، خاطر نشان کرد: متهم در تحقيقات ابتدا منکر هر گونه ارتکاب جرم شد، اما پس از رويت شواهد، قراين و دلايل فني به بزه انتسابي اعتراف کرد.

به گفته وي، متهم پس از تشکيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرمش به دادسرا معرفي و پس از آن با قرار وثيقه 200 ميليون ريالي روانه زندان شد.

رستمي در اين خصوص به شهروندان و کاربران فضاي مجازي هشدار داد که اينترنت دروغ را به راحتي در بسته هاي زيبا به کاربران ارائه مي کند. پس بايد اين افراد در ارائه اطلاعات شخصي خود در اين فضا دقت بيشتري به کار دهند.

رييس پليس فتاي استان مازندران با بيان اينکه چت روم و اتاق هاي گفت وگو فضاي بسيار ناامني براي جوانان هستند، از آنان خواست از حضور در اين گونه تالارها و فضاها خودداري کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی