شمانیوز
شما نیوز

با پایان اختلاف اتحادیه مسکن و راه و شهرسازی گچساران:

تقسیم‌بندی مسکن مهر توسط راه و شهرسازی گچساران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):،مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس قانون تقسیم بندی اتحادیه مسکن مهر گچساران حذف و این تقسیم بندی بر اساس امتیازبندی توسط اداره راه و شهرسازی گچساران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)خیبر بیدارپور در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی نتیجه جلسه تعیین تکلیف تقسیم بندی مسکن مهر گچساران علی رغم وجود اختلاف نظر میان اتحادیه مسکن مهر این شهرستان و اداره راه و شهرسازی گچساران، اظهار کرد: بر اساس قانون تقسیم بندی منازل مسکونی پروژه های مسکن مهر که از فنداسیون تا پایان کار توسط اداره راه و شهرسازی صورت می گیرد، بر عهده اداره راه و شهرسازی است.

وی افزود: در پروژه مسکن مهر گچساران با توجه به این که از فنداسیون تا انتهای پروژه بر عهده اداره راه و شهرسازی گچساران بوده است، تقسیم بندی بر اساس اولویت و امتیازبندی باید توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جلسه ای که با حضور استاندار، فرماندار گچساران و رئیس اتحادیه مسکن این شهرستان برگزار شد، گفت: در این جلسه بر حق اداره راه و شهرسازی در تقسیم بندی مسکن مهر گچساران بر اساس اولویت و امتیازبندی تأکید شد.

بیدارپور در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر این که ممکن است تقسیم بندی صورت گرفته توسط اتحادیه مسکن مهر گچساران تغییر کند، تصریح کرد: تقسیم بندی انجام شده توسط اتحادیه مسکن مهر گچساران حذف شده و این تقسیم بندی توسط اداره راه و شهرسازی گچساران مجددا انجام می شود که در این امتیازبندی حق انتخاب به مردم داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر تکلیف افرادی که بر اساس تقسیم بندی اتحادیه مسکن مهر گچساران نسبت به کابینت بندی و تکمیل خانه اقدام کرده اند؛ چیست، خاطرنشان کرد: در صورت به وجود آمدن چنین وضعیتی هزینه امکانات نصب شده در منزل از فردی که در تقسیم بندی صاحب آن خانه شده است کسر و به فرد قبلی داده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی