شمانیوز
شما نیوز

بررسی امکان پرواز بین زنجان ـ تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان از بررسی امکان برقراری پرواز بین زنجان ـ تهران خبر داد و گفت: درصد برقراری این پرواز با هواپیماهای 60 نفره بسیار بالا است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،محمدمهدی احمدیان ادر دست اجرا بودن پروژه های سازمان همیاری شهرداری در سطح استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: پروژه ای مانند ساختمان ترانزیت فرودگاه زنجان به زودی آماده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان از مذاکره برای راه اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان خبر داد و افزود: با حضور بخش خصوصی مذاکره برای آغاز پرواز از فرودگاه زنجان در حال انجام است.

وی از بررسی امکان برقراری پرواز بین زنجان- تهران خبر داد و گفت: درصد برقراری این پرواز با هواپیماهای 60 نفره بسیار بالا است.

احمدیان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تامین میوه حجاج گفت: در حال مذاکره با سازمان حج و زیارت برای تامین میوه و سایر نیازهای حجاج هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر فصل حضور حجاج در عربستان سعی می شود تامین میوه های متناسب با فصل را عهده دار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان درباره حمایت از تیم بسکتبال همیاری شهرداری های گفت: این تیم متعلق به این سازمان است.

وی از در درست بررسی بودن انتخاب سرمربی برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان خبر داد و افزود: این تیم به طور قطع سرمربی جدیدی را در فصل جاری خواهد داشت.

احمدیان با محتمل دانستن حضور مربی خارجی برای هدایت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: مربی مورد نظر باید توان فنی روحیه کار با جوانان را داشته باشد.

وی بودجه اولیه در نظر گرفته شده برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بودجه برای اداره تیم کافی نیست و باید افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی