شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

اعتبارات مصوب سال جدید به اوقاف ایلام ابلاغ نشده است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: تاکنون اعتبارات مصوب سال جدید به اوقاف و امور خیریه استان ایلام ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،حجت الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: اعتبارات استانی مربوط به این دستگاه اجرایی تاکنون ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: به محض اختصاص و ابلاغ اعتبارات استانی تمهیدات لازم برای احداث و مرمت و نوسازی مساجد استان ایلام اندیشیده می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: البته باید در ساخت و احداث مسجد مردم و اهالی هر محله تلاش کنند تا از طریق مختلف مسجد مورد نیاز احداث شود و این دستگاه امکانات و اعتبارات مورد نیاز را تأمین خواهد کرد.

کاروند تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به درخواست ها و مطالبات مردمی اعتبارات ویژه ای به این دستگاه اختصاص یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در غیر این صورت پاسخ به مطالبات مردم قدری سخت خواهد شد که انتظار است مسئولان امر در این راستا عنایت ویژه ای به استان ایلام داشته باشند.

وی ادامه داد: ساخت مسجد هم بدون همکاری و مساعدت مردم میسر نبوده و دولت به تنهایی نمی تواند با محدودیت های اعتباری در این راستا تلاش کند و هر زمینی که مردم وقف کردند را به مسجد تبدیل کند چون اعتبارات دولتی کفایت نمی کند.

این مسئول عنوان کرد: در عین حال در هر محلی که مردم درخواست داشته که مسجدی احداث شود اداره اوقاف و امور خیریه در این راستا اهتمام ورزیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی