شمانیوز
شما نیوز

در آذربایجان غربی:

برپایی جشنواره های سنتی برای جذب گردشگر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: می توان از طریق برپایی جشنواره های سنتی با محوریت محصولات کشاورزی، به جذب گردشگر مبادرت کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سیدجواد محمودی کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان، اظهار داشت: جشن انگور می تواند به عنوان جشن ملی استان ثبت شود، زیرا این موضوع در جذب گردشگران می تواند موثر واقع شود.

وی برپایی جشنواره انگور را به عنوان جاذبه ای برای جذب گردشگران در مناطق مختلف کشور، مطرح کرد و افزود: می توان از این طریق گردشگران زیادی را از مناطق مختلف استان، اقصی نقاط کشور حتی سایر کشورها به این خطه جذب کرد.

وی ادامه داد: می توان برای جذب بیشتر گردشگر به استان، به ظرفیت های کشاورزی نهفته در این خطه توجه ویژه ای را نشان داد، به طوری که تحقق این امر توجه جدی مسئولان مرتبط را می طلبد.

محمودی ایجاد وحدت رویه میان بخش دولتی و خصوصی را خواستار شد و گفت: باید برای شناسایی ظرفیت های مختلف کشور و بهره برداری از این قابلیت ها به طور مستمر تلاش شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به اهمیت برگزاری جشنواره های سنتی اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه خروجی مطلوب و مورد انتظار را در این راستا شاهد شویم، باید فعالان این بخش برای برگزاری جشنواره های سنتی وارد عمل شوند و مسئولان آژانس های هواپیمایی و هتل ها نیز وارد عمل شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی