شمانیوز
شما نیوز

عضو شورای مشاوران رئیس جمهور منتخب:

روحانی در مدیریت‌ها از همه دیدگاه‌های سیاسی استفاده می‌کند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):،عضو شورای مشاوران حسن روحانی گفت: رئیس جمهور منتخب اعلام کردند در دولت یازدهم از همه دیدگاه ها و جریان ها استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) جواد اطاعت عضو شورای مشاوران رئیس جمهور منتخب جمعه شب در همایش حامیان دکتر روحانی که در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شده بود، گفت: مردم آنچنان حضوری در انتخابات داشتند که دشمنان نظام اسلامی انگشت به دهان ماندند.

وی افزود: در حقیقت مردم به خواسته رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پایبندی ایران و انقلاب را به یاوه های دشمنان ترجیح دادند و مشروعیت ایران و انقلاب را ثابت کردند.

اطاعت خاطرنشان کرد: لازم است که امید و نشاطی که در چشمان مردمان غیور ایران موج می زند را به خوبی ببینیم و قدردان این همه شور و نشاط باشیم به جای اینکه با صحبت هایی، مردم را ناامید کنیم.

این مسئول اظهار داشت: یک رئیس جمهور بدون کمک مردم کار زیادی نمی تواند پیش ببرد و البته باید به رئیس جمهور زمان بدهیم تا با بررسی اوضاع تصمیم های درستی بگیرند.

وی با تقدیر از زحمات دولت های نهم و دهم که ریاست آن را دکتر احمدی نژاد بر عهده داشتند، تصریح کرد: باید درآمدهای جدیدی تعریف شود تا اقتصاد کشور حرکتی داشته باشد و رفاه مردم را به دنبال خود بیاورد.

اطاعت افزود: ایران از زیباترین کشورهای دنیاست ولی درآمدش از نظر گردشگری بسیار پایین بوده که این در مقایسه با درآمد واقعی که حق ایران زیبا است، ناچیز است.

وی تاکید کرد: 24 خرداد روز فراموش نشدنی برای مردم ایران شده است و این یعنی همه مردم و همه جریان ها حضور واقعی داشته و نباید گروهی و یا جریانی به دلایل واهی کنار گذاشته شود و همان طوری که رئیس جمهور منتخب اعلام کردند در دولت یازدهم از همه دیدگاه ها و جریان ها استفاده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی