شمانیوز
شما نیوز

دبیر فراکسیون جوانان مجلس:

وزیر ورزش و جوانان حوزه جوانان را فراموش کرده است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی معتقد است که عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه مسائل جوانان بسیار ضعیف بوده و بهتر است این وزارتخانه در بحث جوانان تعطیل شود.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):غلامرضا نوری با اشاره به ضرورت حمایت همه جانبه از ورزش جوانان و ورزش قهرمانی کشور اظهار کرد: صرف پرداخت به حوزه ورزش جوانان نباید باعث شود تا مشکلات اساسی و دغدغه‌های جوانان که بیشتر معطوف به حوزه جوانان است به فراموشی سپرده شود.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ادغام سازمان ملی جوانان با وزارت ورزش، این وزارتخانه باید نگاه تخصصی به مسائل جوانان و حل مشکلات آنها داشته باشد اما آنچه که امروز در عملکرد این وزارتخانه بیشتر دیده می‌شود، در حوزه ورزش جوانان است.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جوانان به ویژه مشکل اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان را حل کند، از این رو این وزارتخانه باید مشکلات جوانان را ریشه‌یابی و به صورت تخصصی بررسی کرده و برای حل آن از سایر دستگاه‌ها کمک بگیرد.

نوری تصریح کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان بخواهد به روند خود در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوانان ادامه دهد، هیچ گره‌ای از مشکلات جوانان باز نخواهد شد.

دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی همچنین از حضور وزیر ورزش و جوانان در مجلس خبر داد و افزود: بعد از تعطیلات مجلس از وزیر ورزش و جوانان درخواست خواهیم کرد تا به مجلس بیاید و برنامه‌هایش را ارائه کند و امیدواریم با مشورت‌های صورت گرفته اقدامات حوزه جوانان به صورت جدی پیگیری شود.

وی درباره اجرا نشدن قانون تسهیل ازدواج جوانان و انجام ندادن وظایف مربوط به حوزه جوانان در برخی دستگاه‌ها، گفت: درباره اجرا نشدن این قانون چندین عامل اساسی دخالت دارد که از جمله آن می‌توان به مشخص نبودن متولی، نبود نظارت و برنامه‌ریزی مدون اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied