شمانیوز
شما نیوز

قتل کودک بی گناه درگرداب شوم ازدواج خیابانی!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):با اعلام رضایت زنی که فرزند 1.5 ماهه اش در جریان یک ازدواج شوم خیابانی به قتل رسیده بود، این پرونده جنایی به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،دقايق اوليه بامداد دوازدهم اسفند ماموران کلانتري شهيد رجايي مشهد در جريان مرگ کودک 1.5 ماهه اي در بيمارستان امام زمان (عج) قرار گرفتند و بلافاصله عازم مرکز درماني شدند.چگونگي مرگ مشکوک اين کودک و اظهارات کادر درماني، موجب شد تا ماموران با حساسيت ويژه اي موضوع را پي گيري کنند. آنان در اولين اقدام مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) اطلاع دادند و دقايقي بعد تحقيقات با حضور مقام قضايي در بيمارستان آغاز شد.

مادر ۳۰ ساله اين کودک که در بيمارستان حضور داشت به قاضي شاکر گفت: به دليل اختلافاتي که با همسرم داشتم او عصباني شد و در همين حال پسرم را بالاي سر برد و محکم به زمين کوبيد! وقتي ديدم او بي حال روي زمين افتاده با مادرم تماس گرفتم که با وساطت او فرزندم را به بيمارستان برديم اما پزشکان اعلام کردند وي علايم حياتي ندارد. به دستور قاضي ويژه قتل عمد، مادر معتاد اين کودک بازداشت شد و همسر او نيز تا سپيده دم در چنگ ماموران گرفتار شد.

اين جوان ۲۱ ساله در اعترافات خود گفت: مدتي قبل همسرم را در خيابان سوار خودرو کردم و وقتي فهميدم او مطلقه است با او آشنا شدم و بدين ترتيب با اجاره کردن يک منزل در شهرک شهيد رجايي زندگي خودمان را آغاز کرديم. اين جوان در حالي که نتوانست هيچ مدرکي را براي ثبت واقعه ازدواج ارائه کند افزود: پدر و مادرم از وجود اين فرزند بي اطلاع بودند و ما با يکديگر اختلافات زيادي داشتيم.

این گزارش حاکي است: متهم اين پرونده جنايي سپس در بازسازي صحنه جنايت که با حضور مقام قضايي و کارآگاهان پليس جنايي آگاهي انجام شد گفت: حاصل ازدواج ما يک نوزاد 1.5 ماهه بود روز حادثه من وهمسرم که هر دو موادمخدر مصرف مي کنيم با هم درگيري لفظي پيدا کرديم اما در يک لحظه من عصباني شدم و نوزاد را بلند کردم و به زمين کوبيدم که ديدم فوت کرده است. اظهارات متهمان اين پرونده درحالي بود که پزشک قانوني با انجام آزمايش هاي ژنتيکي اعلام کرد: رابطه پدري بين کودک (مقتول) و جوان ۲۱ساله وجود ندارد.گزارش خراسان حاکي است: با اين اعلام نظر پرونده جنايي وارد مرحله جديدي شد و متهمان دوباره مورد بازجويي قرار گرفتند.

(ف- ب) مادر کودک در اين باره گفت: ۳ماه قبل از اين که با الف -خ (متهم) آشنا شوم در صيغه فردي به نام (م - ر) بودم که تبعه کشور افغانستان بود. در اين مدت چند بار به خانه او رفته بودم اما به خاطر اين که مهريه مرا پرداخت نکرد و صيغه ام تمام شده بود از او جدا شدم و او هم به افغانستان رفت. دو هفته بعد از اين ماجرا با (الف- خ) آشنا شدم و زندگي جديدي را شروع کردم. متهم ۲۱ساله نيز در اين باره به مقام قضايي گفت: کنار خيابان (ف) را سوار خودرو کردم ولي چون شناسنامه نداشت نتوانستيم ازدواجمان را ثبت کنيم وقتي روز ولادت نوزاد رسيد من کمي مشکوک شدم چون هنوز بيشتر از ۷ماه از ازدواج ما نگذشته بود اما همسرم گفت: چون موادمخدر مصرف مي کند نوزاد زودتر به دنيا آمده است من هم باور کردم.

پس از اعترافات صريح متهمان و انجام تحقيقات تکميلي، کيفر خواست اين پرونده جنايي از سوي دادسراي عمومي و انقلاب مشهد صادر شد. (الف- خ) به اتهام قتل عمدي کودک، استعمال موادمخدر و عدم ثبت ازدواج دايم و (ف- ب) نيز به اتهام استعمال موادمخدر به زودي در دادگاه کيفري استان خراسان رضوي محاکمه مي شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied