شمانیوز
شما نیوز

همه راه‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی باز است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمام راه‌های مواصلاتی روستایی و جاده‌های اصلی استان آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده باز است و هیچ مشکلی از نظر انسداد این راه‌ها وجود ندارد.

همه راه‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی باز است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: عبدالهاشم حسن نیا - رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی به مناطق زلزله زده در استان آذربایجان شرقی  گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در حوزه راه‌های روستایی و جاده‌های اصلی و ابنیه در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی وجود ندارد و همه راه‌ها باز هستند.

وی افزود: برخی از راه‌های مواصلاتی در شهرستان میانه به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش پرسنل سازمان راهداری این راه‌ها هم اکنون بازگشایی شده است و هیچ مشکلی تاکنون در زمینه پل‌ها، تونل‌ها و ابنیه راه‌های مواصلاتی به این استان وجود ندارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: اداره کل راهداری استان آذربایجان شرقی و استان‌های هم جوار آن در حالت آماده باش کامل قرار دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل به سرعت اقدام خواهد شد.

شب گذشته ساعت حدود ۲ بامداد زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر در استان آذربایجان شرقی رخ داد که بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار رسیده تا کنون پنج نفر جان خود  از دست داده اند و حدود ۳۸۰ نفر مصدوم شده‌اند که بیشتر مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۱۷ نفر از زلزله زده‌ها در بیمارستانها بستری شده‌اند. امداد رسانی به آسیب دیدگان این مناطق ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied