شمانیوز
شما نیوز

تعیین اولویت پذیرش دانشجو در سه رشته پرطرفدار ارتباطات

سرپرست دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از هدفدار کردن پذیرش دانشجو در سه رشته پرطرفدار ارتباطات در نیمه دوم سال تحصیلی 98-99 این دانشگاه خبر داد.

تعیین اولویت پذیرش دانشجو در سه رشته پرطرفدار ارتباطات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: دکتر یوسف خجیر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برای سال تحصیلی جاری رشته‌های جدیدی در دانشگاه راه‌اندازی نمی‌کنیم اما اولویت پذیرش دانشجو در رشته‌های "روزنامه نگاری"، "روابط عمومی"، "مدیریت فرهنگی و ادبی" در دوره کارشناسی پیوسته را تعیین و هدفدار کردیم، بطوری که در مرحله تکمیل ظرفیت این رشته‌ها که در نیمه دوم سالتحصیلی یعنی بهمن ماه انجام می‌شود، افراد شاغل در مراکز خبری و رسانه‌ای در اولویت پذیرش در دو رشته روزنامه نگاری و روابط عمومی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای انجمن هایی که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند نظیر انجمن سواد رسانه‌ای نیز برای ادامه تحصیل می‌توانند دانشگاه سوره را انتخاب کنند . حتی این فضا وجود دارد که بستگان و خانواده‌های این افراد بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دو رشته فوق برای نیمه دوم سالتحصیلی جذب دانشگاه سوره شوند . در حال حاضر تفاهمات لازم با سازمان سنجش در خصوص جذب این افراد صورت گرفته است.

دکتر خجیر همچنین تاکید کرد: در رشته مدیریت فرهنگی و ادبی نیز با سازمان‌های فرهنگی نظیر حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ‌سراها هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا بتوانیم اولویت جذب را به متقاضیان این مراکز قرار بدهیم.

وی همچنین جذب هدفمند دانشجو را مهم ترین هدف و برنامه دانشگاه دانست و گفت: تصور ما این است که بسیاری از دانشجویان به صورت غیرهدفمند در رشته های فوق جذب می‌شوند و این وضعیت مشکلاتی را در آیند ه و روند تحصیل آنها ایجاد می‌کند و انگیزه این افراد از بین می‌رود به همین جهت تصمیم گرفتیم جذب دانشجو در دوره تکمیل ظرفیت برای رشته های "روزنامه نگاری"، "روابط عمومی"، "مدیریت فرهنگی و ادبی" از بین افراد علاقمند صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied