شمانیوز
شما نیوز

۴ میلیارد ریال گوشی و تبلت قاچاق در قزوین کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان آوج خبر داد.

۴ میلیارد ریال گوشی و تبلت قاچاق در قزوین کشف شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر :  فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۷۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند و تبلت قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان آوج خبر داد.

 

سردار مهدی حاجیاناظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد سمند حامل بار قاچاق در سطح حوزه استحفاظی آوج رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت

وی افزود: با هوشمندی مأموران و اقدامات اطلاعاتی، خودرو مورد نظر توسط عوامل پاسگاه حصار ولیعصر شناسایی شد.

سردار حاجیان گفت: پس از تعقیب و گریز، مأموران توانستند خودرو مورد نظر را در ورودی شهر آبگرم متوقف و راننده و سرنشین آن را که قصد فرار داشتند دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷۰ دستگاه تبلت و گوشی همراه قاچاق کشف شد بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه ۴ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند تصریح کرد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زیادی را نیز از کار بیکار نموده لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده‌ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied