شمانیوز
شما نیوز

عکس جنجالی کریم انصاری فرد در کنار همسر میلیاردرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

“کریم انصاری فرد” بازیکن خوش آتیه و جوان تیم ملی و لژیونر ایرانی می باشد که سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز را در کارنامه خود ثبت کرده است.

عکس جنجالی کریم انصاری فرد در کنار همسر میلیاردرش + بیوگرافی و تصاویر جدید

نمناک نوشت :

  • نام :کریم
  • نام خانوادگی :انصاری فرد
  • متولد :14 فروردین ماه 1369
  • زادگاه :اردبیل
  • پست :مهاجم

خ

د

زندگی شخصی و فوتبالی کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد (زاده 14 فروردین 1369 در اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون عضو باشگاه المپیاکوس و بازیکن پیشین تراکتورسازی تبریز، سایپای البرز و پرسپولیس تهران است.

c7U2tWu1EPoF

نوجوانی کریم انصاری فرد

علی دایی معرف وی به سطح نخست فوتبال ایران نیز هست. کریم انصاری فرد از بازیکنانی است که تمام رده های تیم ملی را تجربه کرده است.

qxkK1oWP6KBx

 

وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در ردهٔ بزرگسالان، برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران - کره شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر (2011) را به ثمر رساند. در جام جهانی 2018 نیز در دیدار ایران و پرتغال، او تک گل ایران را از روی نقطهٔ پنالتی زد.

 

کریم انصاری فرد در سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، زادگاه کریم، او توسط علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی راه یافت و 131 بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و 55 گل حاصل کار او در سایپا بود. او در سایپا پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به دلیل مشکلاتی انتقال او انجام نشد.

lV3NVFDMeZE1

 

کریم انصاری فرد در پرسپولیس

پس از درخشش در سایپا، در 17 ژوئن 2012 کریم انصاری فرد با قراردادی سه ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست.

او در پرسپولیس شماره 9 را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی او برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

کریم انصاری فرد در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتری لیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به همراه سرمربی این تیم جدا شد.

کریم انصاری فرد در تراکتورسازی

کریم انصاری فرد در 23 تیر 1392 به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

پس از پیوستن وی به تراکتورسازی تبریز به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از هم راهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند.[7] پس از آن، برخی خبرگزاری ها به دلیل فسخ نشدن به موقع قرارداد انصاری فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت وی تا نیم فصل نخست دادند.به هر روی، وی توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برابر گسترش فولاد، حضور داشته باشد.[9] نخستین گل انصاری فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم ذوب آهن به ثمر رسید.

fcbPyFcSKgdz

کریم انصاری فرد در اوساسونا

کریم انصاری فرد با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوساسونا پیوست؛ ارگان خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری فرد با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و در مورد این بازیکن، توضیحاتی داد و شماره او را 12 اعلام کرد.

کریم انصاری فرد در پانیونیوس

در تابستان سال 2015 او با باشگاه فوتبال پانیونیوس در سوپر لیگ یونان به توافق رسید. 44 بازی رسمی و 14 گل حاصل کار او در این تیم بود.

fNou9MMf8UjV

 

کریم انصاری فرد در المپیاکوس

کریم انصاری فرد با قراردادی به ارزش 500 هزار یورو و به مدت 3 فصل و نیم به تیم فوتبال المپیاکوس یونان پیوست. وی در فصل جاری با زدن 17 گل بهترین گلزن المپیاکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان لقب گرفت.

 

افتخارات کریم انصاری فرد

باشگاهی

  • قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران 93–92 به همراه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز
  • قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان 17–2016 به همراه تیم فوتبال المپیاکوس

فردی

  • آقای گل لیگ برتر خلیج فارس
  • حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس
  • آقای گل فصل سوپر لیگ فوتبال یونان:2015–2016

 

عکس های کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی

K7LuQ3w8Begw

581jizyIBL36

qpBk5jLZ1zcY

gYZN3r16zkgm

o9yk9zlFHRM3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • احمد

    مردم ایران گرفتار فساد بنیان کن سیستمی شدند خدا به دادشان برسه

  • رضا

    زندگیه شخصیه دیگران به کسی ربط نداره رضا

  • ناشناس

    سیدضیاء

  • Oim

    احه چقدر شر ور میزارن به کسی چه اخه

  • ناشناس

    ان شاء الله خوشبخت باشه .چه لزومی داره زندگی خصوصی دیگران نمایش داده بشه و مایه ی فخر فروشی برای جوان هایی که شرایط ازدواجم ندارن

  • ژیلA

    خبر های زندگی دیگران به چه درد مون میخوره؟؟ که اونا رو جزءفوریت ها میذارن؟؟!!