شمانیوز
شما نیوز

ازدواج پنهانی "الناز حبیبی" با "امیرحسین رستمی"

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بهروز نیکنژاد نویسنده مجموعه دودکش و دستیار کارگردان درخصوص خلاصه قسمت هشتم این سریال گفت: بهروز فرشها را از صاحبش می گیرد و به قالیشویی می آورد در آن هنگام نصرت به واسطه شکی که به ازدواج پنهانی او با عالیه داشتند به منزل خواهرش عفت می رود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، وي افزود: نصرت باداخوري كه از بهروز داشته با فيروز درگير مي شود و به ا و مي گويد چرا من از ازدواج اين دو نفر درگير مي شود و به او مي گويد چرا من از ازدواج اين دو نفر بي خبرم نيك نژاد خاطر نشان كرد: بهروز زمانيكه كه فرش ها را به قاليشويي مي آورد پليس از راه مي رسد و اعلام مي كند كه فرش ها دزدي است.

گفتنی است در مجموعه 26 قسمتی "دود کش" هومن برق نورد، امیر حسین رستمی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، جواد عزتی، نگار عابدی، الناز حبیبی و جمعی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش می پردازند. شایان ذکر است، محمد حسین لطیفی کارگردان، زینب تقوایی تهیه کننده، برزو نیک نژاد نویسنده و دستیار کارگردان، امیر حاتمی صدابردار، ایمان امیدواری طراح گریم، مهدیه لطیفی عکاس، ابراهیم غفوری مدیر تصویربرداری و "صادق آذین" مدیر تولید این مجموعه تلویزیونی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied