شمانیوز
شما نیوز

جدیدترین تصاویر دیبا زاهد+بیوگرافی

دیبا زاهدی یکی از چهره های تازه عرصه سینما است که به تازگی به این وادی راه یافته است.

جدیدترین تصاویر دیبا زاهد+بیوگرافی

به گزارش شما نیوز به نقل از بیتوته:دیبا زاهدی با توجه به تعداد کارهای کم و کوتاه بسیار شناخته شده است.

 

بیوگرافی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی یکی از چهره های جوان عرصه سینما و بازیگری می باشد که با وجودی که چند سالی است به صورت حرفه ای وارد این عرصه شده است و از نقش های کوتاه شروع کرده است، با بودن در کارهای بزرگ در کنار هنرمندان به نامی مانند پرویز پرستویی، مریلا زارعی، ویشکا آسایش، فرهاد قائمیان و پریوش نظریه توانسته نظر بسیاری از منتقدان و کارگردانان بزرگ سینما و تلویزیون را به خود جلب کند و پله های رشد و ترقی را سریعتر طی کند.

این بازیگر خوش آتیه برای رسیدن به جایگاه فعلی مانند بسیاری دیگر از هنرمندان مسیری را طی کرده است. در ادامه بیشتر با بیوگرافی دیبا زاهدی آشنا خواهیم شد.

 

دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی,عکس های دیبا زاهدی

 عکس های دیبا زاهدی

 

شرح مختصری از زندگی نامه دیبا زاهدی

دیبا زاهدی یکی از متولدین دهه شصت می باشد و در 7 آذر 1368 در شهر تهران به دنیا آمده است. مانند بسیاری از هنرمندان عرصه سینما از کودکی شیفته و دلباخته بازیگری بوده است و از همان زمان از 8 سالگی در تئاترهای دانش آموزی در مدرسه فعالیت داشته است.

اما با وجود علاقه بسیار به بازیگری و حضور در این عرصه، خانواده وی مخالفت شدیدی با ورود وی به سینما و عرصه بازیگری داشتند و از این کار ممانعت می کردند و آن را لطمه ای برای درس او می دانستند.

دیبا زاهدی برای قانع کردن خانواده خود برای اینکه فعالیت هنری او مانع تحصیل او نمی شود همواره سعی می کرد تا نمرات خوبی در درس های خود بگیرد.

در نهایت با توجه به عدم قبولی خانواده وی، در دانشگاه آزاد رشته مهندسی معماری را انتخاب می کند و به تحصیل می پردازد. اما همواره در طول دوران تحصیل در دانشگاه به دنبال کلاس ها و برنامه های بازیگری بوده است.

 

دیبا زاهدی,عکس های دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 دیبا زاهدی متولد تهران می باشد

 

دیبا زاهدی و سرانجام سر کلاس اساتید بازیگری

دیبا زاهدی انسانی بسیار رویا پرداز و خیال پرداز است و چنان غرق رویاهای خود می شود و خیالبافی می کند که به گفته خود او اگر تخیل او قدرت داشت با مشت به او می کوبید تا کمی آرامتر در خیال و ذهن خود غرق شود.

این رویا پردازی همواره به او نیرو می داد تا مسیر خود و علاقه خود به بازیگری را دنبال کند و در نهایت اولین و مهمترین گام را برای ورود به این عرصه برداشت. او در کلاس های بازیگری که توسط استادان به نام این عرصه برگزار می شد، همچون استاد زنده یاد حمید سمندریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان شرکت کرد. این کلاس ها برای او فرصتی مناسب بود تا دیده شود و وارد وادی مورد علاقه خود شود.

 

دیبا زاهدی,تصاویر دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 دیبا زاهدی شاگرد استادانی مانند حمید سمندریان، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان است

 

پنج ستاره اولین حضور در سینما

سرانجام دیبا زاهدی در سال 1392 به آرزوی کودکی خود و حضور در جلوی دوربین به عنوان بازیگر دست یافت و در فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده حضور یافت. ماجرای فیلم مربوط به دختری بود که برای تامین هزینه های دانشگاه خود همراه با مادرش که یکی از خدمه های هتل 5 ستاره ای بود مشغول به کار می شود و در این بین مشکلاتی از سوی برخی خدمه های قدیمی برای او ایجاد می شود تا اینکه یک روز ساعت گران قیمت یکی از مهمانان هتل که فردی مشهور بود گم می شود و ماجرا شروع می شود. دیبا زاهدی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون شهاب حسینی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، بهناز جعفری بازی می کند.

 

دیبا زاهدی,تصاویر جدید دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 اولین فیلم سینمایی دیبا زاهدی فیلم پنج ستاره بود

 

بادیگارد، نقطه عطف بازیگری دیبا زاهدی

کمتر بازیگر جوانی فرصت این را به دست می آورد که اولین فیلم های او در کنار هنرمندان به نام سینما و کار کردن با کارگردانان مشهور باشد. زیرا قرار گرفتن در چنین گروه هایی خود نشان دهنده استعداد و توانایی وی برای حضور در نقش ها و فیلم های دیگر است و رزومه ای خوب هر چند نقش کوتاهی داشته باشد برای او می شود.

 

فیلم بادیگارد به کارگردانی کارگردان بنام سینمای دفاع مقدس یعنی ابراهیم حاتمی می باشد که یکی از فیلم های پر فروش و پر بیننده در سال 1394 بود. در این فیلم بازیگران بزرگی مانند پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد قائمیان، پریوش نظریه، امیر آقایی، بابک حمیدیان و شیلا خداداد نقش آفرینی می کردند و داستان حول شخصیتی می گشت که بادیگارد شخصیت های مهم سیاسی بود و در این دوران با ماجراهایی روبرو شد. دیبا زاهدی در نقش مریم، دختر این بادیگارد که پرویز پرستویی اجرا کننده آن بود حضور یافت. او نقشی کوتاه در این فیلم داشت اما به خوبی بازی خود را به نمایش درآورد.

نگاه نگران او نسبت به پدرش و وضعیتی که دارد و شرایط سختی که بر او حاکم است کاملا برای بیننده باورپذیر بود و پیوندی که بین یک دختر و پدر وجود دارد را به خوبی به نمایش درآورده بود.

 

دیبا زاهدی,تصاویر جدید دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 عکس های دیبا زاهدی

 

به گفته خود دیبا زاهدی فیلم بادیگارد تجربه ای فراموش نشدنی برای وی بود، زیرا با یک گروه فوق حرفه ای همراه بود و استادان به نامی در آن بازی می کردند به او مشاوره می دادند.

بودن نام ابراهیم حاتمی کیا در رزومه کاری او نقطه عطفی برای او می باشد و هر زمان که آقای حاتمی کیا مجددا برای فیلم دیگری از او درخواست بازیگری نمایند بدون خواندن فیلمنامه حتما قبول خواهد کرد.

 

دیبا زاهدی,تصاویر جدید دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 تصاویر دیبا زاهدی

 

فیلم های دیبا زاهدی

دیبا زاهدی از سال 1392 فعالیت خود را در عرصه سینما و تلویزیون با فیلم پنج ستاره شروع کرد. سال 1394 یکی از بهترین سال های فعالیت هنری او بود زیرا در فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا حضور یافت و همچنین در این سال در فیلم سایه با کارگردانی مسعود نوابی نقش آفرینی کرد.

 

سال 1395 سال پر کاری برای دیبا زاهدی بود زیرا در سه فیلم توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی، آزاد به قید شرط حسین شهابی و اگزما به کارگردانی مهران مهدویان نقش آفرینی کرد.

در سال 1397 اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد و در فیلم 87متر کیانوش عیاری نقش آفرینی کرد.

در همان سال در فیلم سینمایی تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد به بازی پرداخت. یکی دیگر از نقش آفرینی های او در سال 1397 بازی در سریال نهنگ آبی در پخش نمایش خانگی بود که به کارگردانی فریدون جیرانی فیلمبرداری آغاز شد.

در این فیلم او همبازی ویشکا آسایش، لیلا حاتمی و مجید مظفری بود. در حال حاضر در سال 1398 فیلم سینمایی بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی را در کارنامه خود دارد و همچنان به پیشرفت در مسیر خود گام بر می دارد.

 

نکته ای که در مورد دیبا زاهدی وجود دارد این است که کارهای خود را با وسواس انتخاب می کند و شیفته شهرت نیست و تمایلی به دیده شدن ندارد. به همین خاطر در تلویزیون به خاطر گستردگی مخاطبان حضور کمرنگی دارد.

 

دیبا زاهدی,فیلم های دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی

 عکس های دیبا زاهدی

 

علاقه به معماری را رها نکرده است

دیبا زاهدی با اینکه علاقه بسیاری به بازیگری دارد و به خواست خانواده خود مجبور به انتخاب رشته ای متفاوت از علاقه خود در دانشگاه شد، اما باید گفت رشته تحصیلی خود را نیز بسیار دوست دارد و تمایل دارد در صورتی که فرصتی مهیا شود در این زمینه هم فعالیت داشته باشد و تجربیاتی را به دست آورد و بتواند در این عرصه هم فعال باشد.

 

دیبا زاهدی,بیوگرافی دیبا زاهدی,فیلم های دیبا زاهدی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied