شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری| شوخی های عجیب با علی انصاریان در دورهمی + فیلم

مهران مدیری در برنامه دیشب دورهمی میزبان علی انصاریان بود .ویدیو شوخی های مهران مدیری با علی انصاریان را در ادامه مطلب مشاهده می کنید

مهران مدیری| شوخی های عجیب با علی انصاریان در دورهمی + فیلم

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶در تهران) کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی کهمهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

 

مهران مدیری در برنامه دیشب دورهمی میزبان علی انصاریان بود

 در پایین ویدیو شوخی های مهران مدیری با علی انصاریان را مشاهده می کنید : 

 

 

علی انصاریان و فرزاد فرخ مهمان برنامه «دورهمی» بودند.

فرزاد فرخ خواننده پاپ نیز در برنامه امشب دو قطعه "هوای تو" و "رویای من " را اجرا کرد.

 

Image result for مهران مدیری و علی انصاریان

 

در بخش دیگر مهران مدیری از انصاریان درباره این سوال کرد که فوتبالیست‌ها چه سنی بازنشسته می‌شوند؛ انصاریان گفت: تا ۴۰ سالگی برای دروازه‌بانان است که می‌توانند بازی کنداما بازیکنان تا سن ۳۶ سالگی بازی می‌کند البته من تا ۳۴ سالگی بازی کردم چرا که شرایط بدن تحلیل می‌رود.

انصاریان درباره فعالیت در حوزه بازیگری گفت: پیشنهاد به من برای حضور در یک فیلم ویدیویی دادند قبول کردم، فیلم دوست داشتم البته سلیقه وجود دارد که بهترین کار هم انجام دهید از کار شما انتقاد می‌کنند، امیدوارم که حسادت نباشد.

وی افزود: سال‌های اول حدود ۱۷ فیلم ویدیویی بازی کردم می‌توانستم خیلی راحت وارد سینما شوم، اما سعی کردم تجربه بازی کردن داشته باشم فیلم ببینم کتاب بخوانم و همین کار را انجام دادم خیلی به من کمک کرد سعی می‌کنم، انتخاب‌های درستی داشته باشم می‌گویم خیلی پیشنهاد دارم بیشتر دوست دارم کاری را انتخاب کنم که به من خوش بگذرد و خروجی کار خوب باشد.

انصاریان درباره علاقه خود به فوتبال و بازیگری توضیح داد:من در محله بزرگ شدم که فوتبال و سینما را با هم داشت، خیابان غیاثی در میدان خراسان فوتبالیست معروفی همچون علی پروین و سینما و کارگردان بزرگی مسعود کیمیایی را داشت.

مدیری از انصاریان سوال کرد بازیگر خوبی هستی یا فوتبالیست خوب، او پاسخ داد: دوره فوتبالم را دوست دارم، چون علی انصاریانی را ثبت کردم که در بچگی آرزوی آن را داشتم که در استادیوم بازی کنم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم آرزوی من دست یافتنی باشد چرا که در جایی که زندگی می‌کردم که شرایط سختی را سپری کردم.

پدرم کارگر و مادرم خانه دار بود خدا را شکر می‌کنم.

وی ادامه داد:کار سختی بود، آرزو‌هایی که در دیوار اتاق ما بود عکس‌های محمدخانی، درخشان، علی پروین، تیم ملی، عابدزاده، محرمی و نصف دیگر دیوار عکس‌های بروسلی و جکی چان زده بودیم و من وسط اتاق می‌خوابیدم و رسیدن به این آرزو‌ها بسیار لذت بخش است و این به محبت پدر و مادرم برمی گردد.

مدیری گفت:می‌خواهم بپرسم که پوستر تأثیر دارد، نصاریان حرف او را تایید کرد و مدیری بیان کرد: اگر عکس‌های خفاش شب روی دیوار می‌زدی چه اتفاقی می‌افتاد. (خنده)

مدیری ازپر حاشیه‌ترین برنامه اینترنتی سوال کرد و خطاب به انصاریان گفت: یک برنامه اینترنتی اجرا کردی که فضای مجازی را منفجر کرد چرا آنقدر حاشیه‌ساز هستی آن برنامه در یک شب ۱۴۰ اخطار گرفت.

 

انصاریان گفت: اصلا تقصیر من نبوده بلکه فقط خندیدم، حاشیه  را دوست دارم و خندیدن‌های من خراب کرد.

 

 

مدیری راز انصاریان لو داد

مدیری از داستان یک پرشیا پرده برداری کرد و گفت: یک تیمی به تو پرشیا داد قرار بود برگردانی، اما ماشین را در یک باغ قایم کردی؟

مدیری به انصاریان گفت: خودت ادامه میدی یا من بگم.

اما انصاریان که از سوال مدیری تعجب کرده بودو فقط می‌خندید.

مدیری گفت: الان ماشین کجاست.

انصاریان گفت: به نظر من باید زمانی که دورهمی می‌آیی به همه چی فکر کنیم ماشین فروختم. (خنده)

در بخش دیگر مدیری گفت: فضول زندگی کسی نیستم، ولی باید بدانیم که در یک سال پنج قرارداد با پنج تیم امضا می‌کند و از همه آن‌ها پول گرفته و پس نداد. (خنده)

 

Image result for مهران مدیری و علی انصاریان

 

انصاریان که همچنان می‌خندید توضیح داد: هفت نفر از بازیکنان پرسپولیس بیرون مانده بودند یک مقداری پول دادن، اما من با دو تیم دیگری که به من پیشنهاد دادن قرارداد بستم و پول گرفتم. اما فدراسیون اجازه نداد که بروم من تقصیری نداشتم و پول هم لازم داشته و پول آن‌ها را ندادم. (خنده)

 مدیری گفت: که همه ما قانع شدیم اگر کوتاه بیام من هم می‌فروشد و می‌خورد.

انصاریان به خاطر جدایی از پرسپولیس و حضور در استقلال گفت: از تماشاگران استقلال به خاطر یک سال حضور در این تیم تشکر می‌کنم و همچنین از تماشاگران پرسپولیس هم عذرخواهی می‌کنم.

 

 

به خوانندگی علاقه ندارم

مدیری درباره درباره خوانندگی انصاریان سوال کرد، اوگ فت:خوانندگی نکردم بلکه دور همی نشسته بودیم و خوانده بودم.

مدیری گفت: خب مگه بقیه ایستاده میخواند نشسته هم می‌توان خواند.

انصاریان گفت: من قصد خوانندگی نداشتم، می‌توانم قبول نکنم که فقط یک دورهمی بود و به خواندن علاقه ندارم.

انصاریان درباره رضایت از زندگی خود گفت: همین که دستم جلوی کسی دراز نیست از زندگی راضی ام.

انصاریان درباره علاقه به رانندگی توضیح داد: اگر فوتبالیست نمی‌شدم عاشق راننده اتوبوس شرکت واحد بودم من فکر می‌کردم بلیط‌هایی که مردم می‌دهد می‌برند خانه، اما باید این بلیت‌ها را به برگردانند.

مدیری گفت: می‌خواستی پول همه رو بخوری. (خنده)

مدیری درباره اینکه می‌خواهم در همه شغل‌ها بررسی کنم که در سینما پول یا ماشین کسی را خوردی انصاریان پاسخ داد: اینجا پول من را خوردن. (خنده)

در بخش دیگر برنامه مدیری از انصاریان تست بازیگری گرفت، که همراهی او بسیار جالب و جذاب بود و تماشاگران مرتب می خندید.

انصاریان در بخش دیگری به سوالات کوتاه پاسخ داد.

انتقادپذیری:خیر

مشهوری:بله

محبوبی :با این سوال تماشاگران او را تشویق کردند‌.

تمام چیزهایی که تا این لحظه گفتی راست بود: بله

اگر جایی که باید  عذر خواهی کنید این کار را انجام می دهی: ۱۰۰ درصد

اگر پول زیادی پیدا کنی دنبال صاحب آن می گردی؛ خیر(خنده)

انصاریان گفت:یک مسابقه بذارید و ادای آدم خوب ها رو درنیارید پول پیدا می کنیدبه صاحبش می دهند.(خنده)

 

Image result for مهران مدیری و علی انصاریان

 

 

کنجکاوی مهران مدیری برای چرایی  ازدواج نکردن علی انصاریان

مدیری به انصاریان گفت که  بالای ۴۰ بار عاشق شدی اما چرا ازدواج نکردی او پاسخ داد: در یک نگاه عاشق شدم اما نگرفتم.

اما خیلی دوست داشتم ازدواج کنم اما به خاطر بیماری پدرم و تنهایی مادرم همچنین بعد از ازدواج خواهر و برادرم من به فکر تنهایی مادرم بودم.

حتی در کارهایی که از تهران دور است مادرم را می برم.

گفت وگو مدیری با علی انصاریان یکی از جذاب ترین برنامه های دورهمی بود و مدیری گفت: من با کسانی که دوستشان دارم بیشتر شوخی می کنم و علی جان   قلب مهربان و آدم بامعرفت و فهمیده است.

 

 

Image result for مهران مدیری و علی انصاریان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied