شمانیوز
شما نیوز

مهناز افشار| رونمایی ازتیپ جدیدبا عکسهای جنجالی + فیلم و عکس

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شدحضور مهناز افشار با حاشیه های زیادی همراه بود .در زیر فیلم و عکس تیپ جدید و جنجالی مهناز افشار را مشاهده می کنید

مهناز افشار| رونمایی ازتیپ جدیدبا عکسهای  جنجالی + فیلم و عکس

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، مهناز افشار بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، مهناز افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. مهناز افشار بازیگر ایرانی به عنوان داور در پرشیازگات تلنت حضور دارد و حضور مهناز افشار با حاشیه های زیادی همراه بود .

خبرداغ :فرزادفرزین| جنجال دراجرای زنده آهنگ مانکن در کالیفرنیا + فیلم و عکس

 

 
 

در زیر فیلم و عکس تیپ جدید و جنجالی مهناز افشار را مشاهده می کنید 

 

 

 

 

WhatsApp Image 2020-02-23 at 11.03.24

WhatsApp Image 2020-02-23 at 11.03.11

WhatsApp Image 2020-02-23 at 11.03.11

WhatsApp Image 2020-02-23 at 11.02.50

WhatsApp Image 2020-02-23 at 11.02.33

 

 

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

 

775

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید. 

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار و بهرام رادان در فیلم سینمایی شور عشق

آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند. 

مهناز افشار و محمدرضا گلزار

 

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال 1386 توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینماها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن ها عقب می افتد، حالا که رضا پس از مدتها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

عکس های مهناز افشار

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در نمایی از فیلم کلاغ پر

دعوت

فیلم دعوت در سال 1387 توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید. کتایون ریاحی ، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهناز افشار در فیلم دعوت

 

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال 1387 برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

فیلم های مهناز افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied