شمانیوز
شما نیوز

فرزاد فرزین| عکسهای عاشقانه ها و دیده نشده با همسرش + بیوگرافی و تصاویر

فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان با حضور در برنامه خندوانه گفت خانوادگی اهل ابراز علاقه نیستیم ولی من به همسرم ابراز علاقه میکنم.

فرزاد فرزین| عکسهای عاشقانه ها و دیده نشده با همسرش + بیوگرافی و تصاویر

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است  فرزاد فرزین 36 سال سن دارد .فرزاد فرزین در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است فرزاد فرزینسپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

 

 

خبرداغ : 

عکس دیده نشده از امین حیایی در اغوش همسر دومش جنجالی شد + بیوگرافی

 

Image result for فرزاد فرزین و همسرش

Image result for فرزاد فرزین و همسرش

Image result for فرزاد فرزین و همسرش

Image result for فرزاد فرزین و همسرش

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی

تحصیلات فرزاد فرزین

رامبد جوان و برنامه خندوانه، در هفتمین شب نوروز میزبان فرزاد فرزین خواننده پاپ بود. شب گذشته خنداننده شو نیز با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.

 

خبرداغ :

ویدیوی لورفته از سحرقریشی در حال سیگار کشیدن بعد از ماجرای مهدی طارمی + تصاویر دیده نشده

 

«فرزاد فرزین» باحضور در برنامه خندوانه از فعالیت های روزانه اش گفت و درباره نحوه خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل توضیح داد.

فرزاد فرزین

 

فرزاد فرزین در خندوانه

او در ابتدای برنامه درباره فعالیت هایی که در 24 ساعت انجام می دهد، توضیح داد:«متاسفانه دیر می خوابم، ولی صبح ساعت هشت از خواب بلند می شوم و به باشگاه می روم چون در آن ساعت هم صنف های ما خواب هستند، کار دیگری نمی توانم انجام دهم و بعد هم به سراغ سایر کارهایم می روم.»

او در ادامه درباره مدتی که مشغول ورزش کردن است، گفت:«من 12 سال است که به طور منظم ورزش می کنم، حتی در مناطق خیلی دورافتاده ای که بودم هم باشگاه رفتم و خیلی از مردم با دیدن من تعجب کردند. البته من ورزش بوکس هم کار می کنم. ورزش، خصوصا بدنسازی خیلی به تنفس ما در هنگام خواندن کمک می کند.»

سپس، فرزین قطعه «ماه عسل» را برای حضار اجرا کرد و درباره نحوه ساخت آن قطعه بیان کرد:«احسان علیخانی یک ترانه به من داد و گفت که این ترانه را به دو آهنگساز دیگر هم دادم تا ببینم کدام کار بهتر می شود، تنها پنج روز فرصت ساخت داری. من تا روز آخر هیچ چیزی به ذهنم نرسید تا اینکه در آخرین فرصت در استودیو یک کاری را در مدت 10 دقیقه ساختم، می دانستم که آن چیزی که دنبالش هستیم همین است و در نهایت همان شد که در برنامه پخش شد.»

در ادامه برنامه، ویدئو کلیپی برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم و آتش نشان با صدای فرزاد فرزین برای اولین بار پخش شد.

او در پایان از خانواده و همسرش قدردانی کرد و درباره اینکه آیا خانوادگی اهل ابراز علاقه کردن هستند، گفت:«نه نیستیم، چون پدرم از قدیم وقتی می خواست از کسی تشکر کند برای اینکه پررو نشود خیلی جدی فقط می گفت ممنون و ما هم به تبع او این چنین شدیم. تازه من خوب ترین هستم و به طرفداران و همسرم ابراز علاقه می کنم.»

بیوگرافی فرزاد فرزین + تصاویر 
  • نام:فرزاد
  • نام خانوادگی :فرزین 
  • متولد :3 تیر ماه 1360
  • تاهل :متاهل 
  • نام همسر:شیوا کاکاخانی

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد 3 تیر 1360 در تهران است و 36 سال سن دارد .

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی

تحصیلات فرزاد فرزین

وی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است .

زندگینامه فرزاد فرزین

بیوگرافی و عکس های فرزاد فرزین

خانواده فرزاد فرزین

 " او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد " 

پیانو برای خواهر و استعداد در برادر

دو سه ساله بود که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون کوچک و خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم !

آهنگسازی برای پسردایی ها

از 14 – 13 سالگی خیلی دوست ن داشتم آهنگ های دیگران را بزنم چند آهنگ بلد بودم اما همیشه موزیک خودم را می ساختم و آلبوم جمع می کردم ! تا 17 سالگی هم کارم این بود که آلبوم های جدید بسازم و بدهم پسردایی هایم گوش کنند ! البته کار قابل بحثی نبود

کلاس سلفژ

پیش سروش عازمی خواه سلفژ را یاد گرفتم که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است

اتفاقا من مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می کردم چیست

فرزاد فرزین و همسزش

همسر و زندگی فرزاد فرزین

 

ازدواج و همسرش

" فرزاد فرزین ازدواج کرده است و متاهل می باشد و همسر او شیوا کاکاخانی می باشد .

تاکنون عکسی از وی به همراه همسرش منتشر نشده و تصاویر موجود مربوط به همکاران و هوادران او می باشد "

ورود به بازیگری

فرزین سال 85 در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشت ه است. او برای فیلم سوپر استار در سال 87 به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است

دیگر کار سینمایی او سگ های پوشالی نام دارد. او تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است، سال 95 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است که چهارمین تجربه بازیگری فرزین به شمار می آید

همکاری با شبکه ماهواره ای

ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه ام آی تیوی کار کردم هنوز مجوز داشت

ما زمانی با این شبکه کار می کردیم که مجوز داشت. بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند که بروید کلیپ هایتان را دربیاورید اما خب این کار با وجود تلاش های ما شدنی نبود ! خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند نه کار امثال من، از 84 تا 87 ممنوع الکار شدم

شروع موسیقی حرفه ایی

موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود .

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت .

فرزاد فرزین

زندگینامه خواننده پاپ - فرزاد فرزین

بعد از شراره فرزاد کار بر آلبوم دوم خود، «تعقیب» را با تنظیم دوباره آهنگ های خود شروع کرد که متاسفانه توسط شخص یا اشخاصی که هویت آنها ناشناس ماند، به طور غیر رسمی منتشر شد. بعد از این مسئله، فرزاد سراغ تیم جدیدی از آهنگساز و تنظیم کننده ها رفت تا روی آلبوم دیگری که «شوک» نام گرفت کار کند. شوک در سال 1387 به بازار عرضه شد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت . بیشتر قطعات آلبوم با آهنگسازی فرزاد صورت گرفته بود و آهنگسازانی مثل «فرزاد فتاحی» و «شهاب اکبری» آنها را تنظیم کرده بودند. این آلبوم مورد توجه زیادی واقع شد و در جدول فروش آلبوم ها خودنمایی می کرد .

پس از موفقیت آلبوم شوک، فرزاد فرزین شروع به اجرای کنسرت هایی در سراسر کشور کرد که از جمله آنها می توان به تهران، کرج (به همراهی محسن یگانه) و کیش اشاره کرد. فرزاد فرزین در سال های اخیر تیتراژ برخی از برنامه های تلوزیونی از جمله «کوله پشتی» و «شب به خیر تهران»و برنامه ی با ما اینجا را نیز اجرا کرده است. آلبومی که فرزاد پس از «شوک» به سراغ آن رفت، «شانس» نام داشت و او دوباره تیم کاری خود را تغییر داد. او در این آلبوم با تنظیم کنندگان سرشناسی چون «پدرام کشتکار» و «کوشان حداد» کار کرده و «حامد هاکان» نیز با او همکاری کرد . «شانس»، اسفند ماه 1388 عرضه شد و از همان هفته اوّل با فروش بسیار خوبی مواجه شد. فرزاد فرزین در برنامه نوروزی شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد و با همکاری «علی اصحابی» و «بهنام صفوی» قطعه ای مخصوص برنامه آماده کرد. این قطعه در نوروز 1390 قطعه مخصوص ویژه برنامه تحویل سال نو اجرا شده بود .

فرزاد پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد ، انوشیروان تقوی همکاری کرده است . این آلبوم شلیک نام گرفت که هم اکنون آماده ی ورود به بازار موسیقی می باشد . فرزاد در فاصله ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد .

فرزاد در چند سال اخیر کنسرت های بسیار متفاوت و خوبی با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

مصاحبه با فرزاد فرزین

گفتگو با فرزاد فرزین

مصاحبه ی کامل با فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین در برنامه خندوانه 

چقدر برای رفتار، ویترین و استایل خودتان وقت می گذارید چون در کار شما بسیار مهم است؟

سوپراستار شدن در هر جایی با هر شرایطی یک پکیج است و به یک موضوع خاص محدود نمی شود. ستاره کسی است که در شغلش نسبت به سایر همکاران درجه A دارد. می تواند یک جراح مشهور باشد که هم دستمزدش بالاتر است و هم کارش بهتر است. خیلی از افراد در مورد این پکیج نظر خاصی دارند. نظرشان محترم است اما طرز تفکر من بین المللی واستاندارد است.

برای طراحی لباس با افراد خاصی کار می کنید؟

یک خیاط دارم که خودش طرح می دهد یا من طرح هایی را پیشنهاد می کنم. سال 90 بود که با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم کارش خوب است.

این فرد نگاه موسیقایی دارد؟

بله، در همه کنسرت های من شرکت می کند تا نتیجه کارش را ببیند و ایرادات را برای دفعه بعد پیدا کند. سعی می کنم هنگام کنسرت متفاوت باشم. البته این به این معنا نیست که همه باید متفاوت باشند. مایکل جکسون همیشه متفاوت بود ولی انریکه تی شرت می پوشد. هر کسی سبک خودش را دارد. دلیل نمی شود که دیگران اشتباه می کنند. البته معتقدم انریکه هم استایل دارد. خواننده باید این استایل را در رفتار، لباس پوشیدن ، موسیقی و نوع برخورد با مردم رعایت کند.

فرزاد فرزین

زندگینامه فرزاد فرزین

آدم گرانی هستی؟ یعنی در حرفه شما می توان این تقسیم بندی را داشت؟

بله، آدم گرانی هستم. 

کتاب هم می خوانی؟

خیلی کم. گاهی کتاب ها یا مجلات و مطالب روزنامه ها درباره موسیقی را می خوانم ولی کلا اهل کتاب نیستم.

احسان علیخانی و فرزاد فرزین

احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین 

فوتبالی هستید؟ 

بله، فوتبال را دوست دارم.

شنیدیم پرسپولیسی و بارسایی هستی، درست است؟ 

در زمینه تیم های خارجی من رئال را هم دوست دارم.

الان این را می گویید که طرفداران رئال ناراحت نشوند؟ 

نه، زمانی واقعا رئالی بودم اگر الان مصاحبه های 5، 6 سال پیش را بخوانید، می بینید که یک دوره ای رئالی بودم. هر تیمی که باحال باشد من آن طرفی می شوم. مثلا دوره ای عاشق منچستر یونایتد بودم. ایرانی نیستند که من روی آنها عرق خاصی داشته باشم. 

فرزاد فرزین پاپ

فرزاد فرزین خواننده جوان سبک پاپ

الان بارسایی هستی؟ 

الان بارسلونا را دوست دارم. 

و پرسپولیسی؟ 

پرسپولیسی که همیشه بودم و هستم ولی چه پرسپولیسی بود آن پرسپولیس.

پرسپولیس زمان استانکوویچ؟ 

آن زمانی که علی کریمی آمد و کاویانپور و حتی قبل از آن، زمانی که خود علی دایی و کریم باقری و اینها بودند. بازیکن های محبوبی داشتیم. من بازیکن خوب را تحسین می کنم. با اینکه استقلالی نیستم فرهاد مجیدی را همیشه دوست داشتم. اینها بازیکنان خوبی بودند. الان علی کریمی از پرسپولیس به تراکتورسازی رفته شما به من بگویید کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد. یک بازیکن ستاره و مشهور پرسپولیسی آخرین سال بازی اش برای چه باید به تیم دیگری برود.

مسابقات فوتبال را دنبال می کنید؟ 

مجبورم دیگر. نمی شود که ندید.

چه چیزی در زندگی به شما آرامش می​دهد؟ 

موسیقی و زندگی در کنار کسانی که دوستشون دارم و کامنت​های طرفدارانم؛ در آخر تشکر می ​کنم از میلاد صفرزاده (مدیر سایت) ، زایا سلیمان (مدیر برنامه​هایم) و همچنین گروه شُک که نیمه بیشترل از زحمات اجراهای من را انجام می​دهد.

تا به حال شده آهنگی را شنیده باشید و پیش خودت بگویی که ای کاش ترانه یا موسیقی آن مال من بود؟ 

بله، خیلی از آهنگ ها بوده، در آلبوم غریبه فریدون یکی، دو قطعه بود که دوست شان داشتم ولی به درد صدای من نمی خورد. دوست داشتم که چنین ترانه ای مال من بود اما اگر من می خواندم خراب می شد. غیر از این در ایران مورد دیگری یادم نمی آید. 

از کنسرت های خارجی هم الگو می گیرد، در این کنسرت ها شرکت می کنی؟ 

معلوم است که الگو می گیرم. همان طور که در فوتبال هم از خارجی ها الگو می گیریم. آنقدر توانایی ندارم که در همه کنسرت های خارجی شرکت کنم. پیش آمده اما تعدادش محدود بوده است. فیلم های کنسرت ها را تماشا می کنم. از کارهای اپرا گرفته تا پاپ، کلاسیک و...

ترانه شناسی فرزاد فرزین

 

تک آهنگ های فرزاد فرزین

  • نگاه تو  ریمیکس
  • حالم بده
  • دنبالت بگردم ریمیکس
  • یه خواهش (از آلبوم شانزلیزه)
  • لعنتی
  • روزهای تاریک
  • دیوونه  ریمیکس
  • دیوونه
  • خدا منو ببین
  • کمک کن (به همراه فریدون آسرایی)
  • مرز (برای مدافعین حرم و شهدای آتش نشان)
  • نگاه تو
  • عاشقانه
  • اقیانوس
  • چرا تو  ریمیکس
  • تابستونه
  • مدال مردمی (برای کاروان المپیک ایران)
  • باور کن
  • اعتراف (ورژن اجرای زنده)
  • آدمای بعد تو (از آلبوم 6)
  • عاشقم باش
  • فکر تو  ریمیکس
  • کوچه ها
  • عاشق
  • من و تو (زنده و آنپلاگد)
  • برگرد (زنده و آنپلاگد)
  • نگرانتم  ریمیکس
  • هدفون و Today  ریمیکس
  • شخصی و One More Chance  ریمیکس
  • جنون
  • واسه آبروی مردمت بجنگ (به همراه محسن چاوشی)
  • نگرانتم
  • شوخی
  • امید جانم
  • گریه کن
  • ماه من
  • لبه تیغ
  • خیانت (برگرفته از آلبوم گروهی خاص)
  • خلیج فارس
  • بهش بگو (دوست دارم) (اجرا شده در کنسرت)
  • بچه  ریمیکس
  • دونه دونه  ریمیکس
  • چیکه چیکه (به همراه حامد حاکان)
  • راه من (برگرفته از آلبوم گروهی دلصدا)
  • بوی عیدی
  • عیدت مبارک
  • بی تو
  • نفس بریده (به همراه محسن چاوشی)
  • نفس بریده (به همراه محسن چاوشی و محسن یگانه)
  • پنجره ( تیتراژ فیلم تنهاتر از من)
  • عاشقت بودم
  • شراره  ریمیکس
  • چتر شکسته (به همراه مهدی مدرس)
  • دوئل (به همراه مهدی مدرس)
  • تقدیر آسمونی (به همراه مهدی مدرس)
  • ایرونی (به همراه مهدی مقدم و بهزاد ابطحی)
  • کی اشکاتو پاک میکنه (به همراهی مهدی مدرس بازخوانی آهنگی از ابی)
  • من یه ایرانیم (به همراه مهدی مقدم؛ داریوش شهریاری، مهدی مدرس و …)
  • بر سکوی افتخار (تیتراژ برنامه بر سکوی افتخار به همراهی هژیر مهرافروز که پخش نشد)
  • صبح سپید
  • یاد استاد
  • کشتی صلح
  • پسران آجری
  • نم نم بارون
  • تو برگشتی (تیتراژ برنامه با ما اینجا)
  • تو نزدیکی (به همراه بهنام صفوی و علی اصحابی)
  • هم وطن (به همراه محسن یگانه) (اجرا شده در کنسرت)
  • هم وطن (به همراه رضا صادقی، مهدی سپهر، محسن فرحی و بهزاد ابطحی و …)
  • نیشخند (نسخه تک خوانی)
  • پشت صحنه (به همراه محسن چاوشی، امید عامری، مهدی مدرس و مهدی مقدم)

نگاه تو فرزاد فرزین

کاور موزیک نگاه تو از فرزاد فرزین

 

آلبوم های رسمی

  • 1شرارهنوای رامشه138310 قطعه
  • 2شوکایران گاممهر 138712 قطعه

  • 3شانسهنر اولاسفند 138811 قطعه

  • 4شلیکهنر اولاسفند 139011 قطعه

  • 5شخصیرویال هنر پارسبهمن 139214 قطعه

  • 6شش (6)هنر اولاسفند 139412 قطعه

  • 7شانزلیزهبه زودی …

 

شراره (1383)

  • شرارهفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • طلوعفرزاد فرزینفرزاد فرزینیاشار صباحی
  • سالیسلمان زبر دست / علی عزتیفرزاد فرزینارژنگ حقانی
  • ستارهفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • شهر منفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • من و توفرزاد فرزینفرزاد فرزینیاشار صباحی
  • قاصدفرزاد فرزینیاشار صباحیفرزاد فرزین
  • معشوق سیاهیفرزاد فرزینیاشار صباحییاشار صباحی
  • شالیزارفرزاد فرزینملودی قدیمیآرش مسعود پور   

فرزاد فرزین کنسرت

کنسرت فرزاد فرزین

 

شوک (1387)

  • شوکفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین / فرزاد فتاحی
  • بن بستفوژان برقیانآرش قنادیآرش قنادی
  • بازیگرمحمد فراهانیمحسن چاوشیشهاب اکبری
  • یادمهامیر آزادفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • گیجمهتاب رخصتیفرزاد فرزینپوریا حیدری
  • تاج ترانهفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • شوک (ریمیکس)فرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فتاحی
  • بمونبابک صحراییفرزاد فرزینفرزاد فتاحی
  • به تو مدیونمبابک صحراییفرزاد فرزینفرزاد فتاحی
  • بعد توداریوش شهریاریفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • میبخشمتبابک صحراییفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • من و تو (ریمیکس)فرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین

فرزاد فرزین و محسن یگانه

فرزاد فرزین در کنار محسن یگانه

 

شانس (1388)

  • احساس منفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • چیکه چیکهحامد هاکانحامد هاکانمهران خلیلی
  • برو برومرجان نوری نژادفرزاد فرزینکوشان حداد
  • دونه دونهفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • شانسفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • اون تو نیستیمریم اسدیفرزاد فرزینکوشان حداد
  • چرا دنیاعلی مهرگانفرزاد فرزیننوید سپهر
  • دیگه دیرهروزبه بمانیفرزاد فرزینمحمد شاکر
  • کی میتونهامین بامشادپدرام کشتکارپدرام کشتکار
  • فانوسیغما گلروییفرزاد فرزیننوید سپهر
  • سوپراستارمحمود الهونیفرزاد فرزینفرزاد فرزین

 

شلیک (1390)

  • بیا بیایاحا کاشانیفرزاد فرزینکوشان حداد
  • دوریتفرزاد فرزینفرزاد فرزینکوشان حداد
  • میدونمحامد رجبی و مسعود محمدیمجید رساییانوشیروان تقوی
  • با تویاحا کاشانیمجید رسایی / انوشیروان تقویکوشان حداد
  • نهزهرا عاملیفرزاد فرزینمهران خلیلی
  • شورشیفرزاد فرزینفرزاد فرزینفرزاد فرزین
  • بچهروزبه بمانیفرزاد فرزیننوید سپهر
  • حس خوبفرزاد فرزینفرزاد فرزینکوشان حداد
  • عذابروزبه بمانیفرزاد فرزیننوید سپهر
  • جای خالیتحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینانوشیروان تقوی
  • یه زنحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزین / عباس لطیفیعباس لطیفی

فرزاد فرزین

جوایز و آهنگ های فرزاد فرزین

 

شخصی (1392)

  • برگردحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی
  • من و توحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • لحظه هاحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • هدفونحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • قطارزهرا عاملیفرزاد فرزیننوید سپهر
  • ای واییاحا کاشانیفرزاد فرزینبهروز علیاری
  • با تو میمونمحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • شخصیروزبه بمانیفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • فکر توروزبه بمانیفرزاد فرزینمهران عباسی
  • ماه عسلروزبه بمانیفرزاد فرزینمهران خلیلی
  • نروفرزاد فرزینفرزاد فرزینمهران عباسی
  • صلح جهانیحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزیننوید سپهر
  • todayکامران مجردفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر
  • one more chanceکامران مجردفرزاد فرزینمهران خلیلی و محمد شاکر

فرزاد فرزین در کنار فوتبالیست ها

فرزاد فرزین در کنار ملی پوش پیشکسوت خداداد عزیزی

 

شش (1394)

  • توچه باشیحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینکوشان حداد
  • قلبمحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینامیر میلاد نیکزاد
  • دیر اومدیحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزیناشکان آبرون
  • ششحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینبهروز علیاری
  • چرا توحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینالتان توران
  • آره آرهحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینکوشان حداد
  • گوشیحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزیناشکان آبرون
  • تنهایی دونفرهحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینمهران خلیلی
  • تو فکرتمحامد رجبی و مسعود محمدیعلیرضا افشارعلیرضا افشار و امیر میلاد نیکزاد
  • عاشقت شدمحامد رجبی و مسعود محمدیفرزاد فرزینکوشان حداد
  • آدمای بعد توحامد رجبی و مسعود محمدیعلیرضا افشاراشکان آبرون
  • ILL be Thereکامران مجردفرزاد فرزینمهران خلیلی

 

تصویر فرزاد فرزین

 
عکس جالب از فرزاد فرزین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ملکه برفی

    خداییش به هم میایید❤