شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما | شرط ازدواج با همسر میلیاردرش لو رفت + جزئیات

حاشیه های ازدواج مجدد بهاره رهنما تمامی ندارد. این بار صحبت های این زوج عاشق پیشه دست مایه رسانه ها شده است

بهاره رهنما | شرط ازدواج با همسر میلیاردرش لو رفت + جزئیات

حاشیه های ازدواج مجدد بهاره رهنما تمامی ندارد. این بار صحبت های این زوج عاشق پیشه دست مایه رسانه ها شده است.

 

 

نماز اول وقت شرط ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی جنجال های زیادی به پا کرد و حواشی زیادی درپی داشت. در حالی که هشت روز از زمان انتشار عکس های مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما میگذرد، به جرات میتوان اخبار مربوط به این بانوی هنرمند را یکی از جنجالی ترین خبرهای در رسانه ها دانست.بهاره رهنما به همراه همسرش امیرخسرو عباسی در یک برنامه گفتگویی انجام دادند و درباره ازدواجشان صحبت کردند.

 
 

از سیر تا پیاز ازدواج مجدد بهاره رهنما از زبان خودش

بهاره رهنما برای اولین بار بعد از ازدواجش در یک برنامه به همراه همسرش حاضر شد و جزئیاتی از زندگی اش گفت.

 

 بهاره رهنما

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

0004-1024x576

 

 

بهاره رهنما به همراه همسرش در این برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد البته که کسی جرات نمیکرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت:بله من در 42 سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم . قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

در بخش پایانی گفتگو بهاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت:امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد و و گفت حتی اگر تو کنار خیابان کبریت هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم.

بهاره رهنما در خصوص پیام های تبریکی که از سوی خانواده همسر سابقش داشت گفت:من تبریک های زیادی از سوی خانواده همسر سابقم در صفحه ام داشته ام .

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۸۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied