شمانیوز
شما نیوز

گلشیفته فراهانی|جنجال درگیری و توهین تتلو به او در اینستاگرام + عکس

جزییات کامل از ماجرای دستگیری تا مهاجرت تتلو از ایران را در این بسته خبری بخوانید

گلشیفته فراهانی|جنجال درگیری و توهین تتلو به او در اینستاگرام  + عکس

گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» (زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲در تهران) هنرپیشه خواننده و نوازنده اهل ایران است.

گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند.

گلشیفته فراهانی در جایزه سزار ۲۰۱۴، برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد

 

خبرداغ : کرونا | امیر تتلو به کرونا مبتلا شد + عکس در بیمارستان

 
 
 

گلشیفته فراهانی علاوه بر بازیگری در سینما در تئاتر نیز فعالیت دارد

گلشیفته فراهانی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد

 
اظهار‌نظر گلشیفته فراهانی نسبت به وقایع اخیر ایران | ساعد نیوز
 
 
امیر تتلو با انتشار عکسی در اینستاگرامش خطاب به گلشیفته فراهانی نوشت: نمیدونم چرا چند روزه همه میگن نظرتو راجع به گلشیفته ى فراهانى بگو اول از همه چى به خاطر دخالتم عذر میخوام و بعد میخوام بگم که بدن زن راحت ترین راه و امن ترین راه براى شیطان است به دلیل اینکه از بدن مرد به مراتب ضعیف تر هست و راه وچاکراه ها براى عبور انرژیه منفى بازتر، اما تحملى برابر با درد زایمان خانه اى امن تر راساخته واز طرفى به مراتب جزابترو زیباتر براى فریب انسان !!!

 

به همین دلیل است که اسلام که کاملترین دین خداوند به حساب میاد از حجاب و پوشش زن به صورت جدى صحبت کرده !! به همین دلیل است که باید زنان و دخترانمان را بیشتر مراقبت کنیم و به همین دلیل است که تصمیم گیرى ها در تاریخ اکثرا به عهده ى مردها بوده !! من عقیده دارم که گلشیفته ى فراهانى لحظه اى غیر ارادى توسط شیطان هدایتو تسخیر شده و امروز خودش ناراحت و پشیمان است از این اشتباه !!!

من یقین دارم که نه خانم گلشیفته بلکه هیچ بانوى ایرانى اى حیا و غیرتش اجازه ى این کار رو بهش نمیده و واقعا این فقط کار شیطان بوده !! ما از این داستان فقط درس میگیریم که زنان و دخترانمان را بیشتر مواظبت کنیم و یقین دارم که با دیدن این سرانجام "از این به بعد هیچ دختر ویا هنرمند ایرانى اى درگیر اشتباهاتى از این قبیل نخواهد شدوعقیده دارم که باید همه باهم براى حتى شیطان هم دعا کنیم که به راه راست هدایت شود و دست از سر دختران پاک آریایى برداره زیرا خداوند قاضی و بخشنده ى مطلق هست و هیچ کس به جز پروردگار اجازه ى قضاوت ندارد ! در آخر بازم ازتون معذرت میخوام و از خداوند براتون سلامتى و عشق بدون قید شرط الهى خواستارم.

درفضای مجازی شایعه شده است که امیر تتلو در زندان دست به خودکشی زده تا به ایران برنگردد هنوز این خبر تایید نشده و به نظر نمی رسد صحت داشته باشد و چیزی بیش از یک حاشیه باشد جزییات کامل از ماجرای دستگیری تا مهاجرت تتلو از ایران را در این بسته خبری بخوانید : 

 

ماجرای دستگیری تتلو از زبان موکلش 

وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» به دستگیری موکلش واکنش نشان داد.

در حالی که امیر حسین مقصودلو در ترکیه بازداشت شده اخبار ضد و نقیضی از دلایل این بازداشت منتشر شده است.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ با وکیل امیرحسین مقصودلو «تتلو» مصاحبه ای درباره دستگیری موکلش انجام شد که به شرح زیر است:

امروز زمانی که امیرتتلو برای تمدید اقامت موقت خود به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه می‌کند، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از اینترپل دستگیر و به مرکز دیپورت ارسال شده تا مراحل اداری و تصمیم گیری ترکیه انجام شود.

Ub6P6wxFeoGA

⁣ترکیه می‌بایست در مورد اتهاماتی که از سوی پلیس ایران اعلام شده مبنی بر «ترغیب جوانان به مواد مخدر» قانع شود و سپس در مورد این پرونده و احتمال بازگشت به ایران تصمیم گیری کند.

⁣ضمنا پرونده تتلو در پروسه اداری قرار دارد،‌نه امنیتی یا جزائی.

⁣طبق برنامه قرار بود تتلو برای اجرای کنسرت به لندن سفر کند و مقدمات سفر او نیز برنامه ریزه شده بود که با وجود این مشکلات این سفر لغو شده و ما علیه پلیس ترکیه شکایتی تنظیم خواهیم کرد.

همچنین بی‌بی‌سی نوشت: پلیس ترکیه بازداشت امیر مقصودلو ملقب به تتلو را به دلیل نقض مقررات ویزایی اعلام کرد و اظهار داشت هنوز تصمیمی برای فرستادن او به ایران گرفته نشده است

این مقام پلیس همچنین تایید کرده است که برای او به دلیل پرونده های مربوط به مواد مخدر "اعلان قرمز صادر شده است.

او تاکید کرده که تصمیمی برای فرستادن او به ایران گرفته نشده است.

گزارش شده که او در "مرکز مهاجرت پندیک" نگهداری می‌شود

 

 تلاش پیام صادقیان برای آزادی تتلو از زندان!

سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو (تتلو) در ترکیه خبر داد و حالا دوستان او در تلاش برای آزادی او هستند.

 سردار احمد نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت امیرحسین مقصودلو «تتلو» به درخواست پلیس ایران در ترکیه خبر داد.

وی گفت: به علت پرونده‌های قضایی که برای «تتلو» در ایران تشکیل شده بود، اعلان قرمز اینترپل برای این فرد اعلام و وی در ترکیه بازداشت شد.

به گفته سردار نوریان «تتلو» در حال حاضر در بازداشت است و بعد از طی مراحل اداری انتقال وی به ایران، وی تحویل پلیس اینترپل ایران می‌شود.

حال پیام صادقیان بازیکن اسبق پرسپولیس که در ترکیه به سر می برد در استوری اینستاگرامش از تلاشش برای آزاد کردن تتلو خبر داد. او در استوری اینستاگرامش نوشت: بیست دقیقه دیگه وکلیم پیشته. همه داریم تلاشمونو می کنیم که زودتر ردیفش کنیم چون تو کار بدی انجام ندادی.

s2KJgWnx3Fwo

 

ماجرا عشق تتلو و دنیا جهانبخت 

ماجرای رابطه احساسی دنیا جهانبخت با امیر تتلو حسابی جنجال به پا کرده بود که دنیا با انتشار ویدیویی دست به افشاگری علیه تتلو زد .

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت . رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو به بحث داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که در ادامه جزئیاتی از ماجرای دنیا جهانبخت و امیرتتلو می خوانید .

Xv5ZMsxjIWYb

 

ماجرای دنیا جهانبخت و امیر تتلو 

دنیا جهانبخت عاشق امیر تتلو شد .

او در صفحه ی شخصی خود تنها امیرتتلو را دنبال می کند و به تازگی ویدیویی از امیر تتلو منتشر کرده است و نوشته :

میشه مرد واست ؟

انتشار این فیلم ها در اینستاگرام دنیا جهانبخت باعث شد تا به سرعت خبر رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در دنیای مجازی دست به دست شود .

1lHQnhBqL9Ry

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی است که هر چند وقت یک بار با فعالیت های مختلف در شبکه های مجازی جنجال به پا می کند .

دنیا جهانبخت نیز مدل معروف ایرانی است که با انتشار عکس های خود در اینستاگرامش طرفداران زیادی دارد .

چندی پیش دنیا جهانبخت حتی به مرز خفه کردن خود در اینستاگرام بخاطر عشقش به ساسی مانکن رسید.

البته دنیا جهانبخت بعد از مدتی با اینکار سعی می کند مجدد بر سر زبان ها بیفتد و فالوور بیشتری برای بیشتر شدن درآمدش کسب کند.

اینبار هم نوبت به امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو رسیده است تا از وی مایه بذارد.

باید دید واکنش امیر تتلو به این ماجرا چه خواهد بود.

 دنیا جهانبخت همان دختری است که سال‌ها قبل با انتشار ویدیوهای نمایشی از خفه کردن خودش در اینستاگرام، عشقش به ساسی مانکن را اعلام کرد. به نظر می‌رسد او حالا عاشق امیر تتلو شده است.

دنیا جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی در سناریوی بازاریابی سایت‌های شرط بندی فرشید مونتیگو، در سال‌های 1394 به بعد بود.

حالا به نظر می‌رسد او عاشق امیر تتلو شده است. دنیا جهانبخش در یکی از استوری‌هایش به صورت آشکار اعلام کرد که عاشق امیر تتلو شده است.

3vBOzH2Ry4X2

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.

s0QiRWqTBzLQ

 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

qsUxULhxZFVQ

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

چندی پیش بهزاد بلور گزارشگر بخش موسیقی بی بی سی فارس از اجرای زنده امیر تتلو در این شبکه خبر داد. در همان زمان تتلو در پست‌های اینستاگرامی خود خواستار انجام مصاحبه با شبکه‌های پربیننده تلویزیونی شد. او وعده "افشاگری" داد.

  تتلو: هک شده بودم!
پس از واکنش های تند به پست های اینستاگرامی امیر تتلو، او در موضعی تازه و در پستی جدید زیر همه حرف ها و توهین هایش زد و  اعلام کرد که صفحه اینستاگرامش هک شده است و آن پست های توهین آمیز حرف او نیست.
 
 
تتلو به شدت از کسانی که او را "مرتد" خوانده اند انتقاد کرد و گفت که کار امثال رسایی "خراب کردن وجهه اسلام و آستان قدس رضوی" است.
 
 
او گفته است از "دو ملعونی" که صفحه او را هک کرده اند شکایت خواهد کرد. او تاکید کرده است که انتشار پست توهین آمیز کاری "کثیف" و "برنامه ریزی" شده بوده است.
او وعده داده است که به ایران برخواهد گشت.
 
 

افشاگری جدید و جنجالی تتلو 

 تتلو در این ویدئو گفت: «در یک مصاحبه خوب، حقایق را درباره دولت جمهوری اسلامی، آقای رئیسی و تیمش که در حق من نامردی کرده اند به شما می‌گویم.» او تاکید کرد "من بالاخره حقیقت را می‌گویم. "

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.
 

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.
 

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای "مائده هژبری" دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد "شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. "

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف "خواننده مجهول الحال" یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.
 
هژبری تاکید کرد که تتلو "با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند."
 
 
 

دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت  یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت و دوست پسرش

مدتی پس از جنجال جدایی  دنیا جهانبخت و ساسی مانکن ،او باز بر سر زبان ها افتاده است.

دنیا جهانبخت  عکسی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده که باردیگر او را بر سر زبان ها انداخته است.

هدیه دوست پسر دنیا جهانبخت به او،یک دستگاه خودروی مازاراتی بود.

دوست پسر دنیا جهانبخت چه کسی است؟

هنوز کسی  عکس دنیا جهانبخت و دوست پسرش  را ندیده است.به عقیده ی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی،همچین کسی وجود ندارد و تمامی پست های دنیا جهانبخت جنبه ی تبلیغاتی دارد.

هیچ عکسی با عنوان دوست پسر دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرام او وجود ندارد.

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت:

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت  در حال حاضر بیش از 3میلیون و 700 هزار فالوئر دارد.دنیا جهانبخت یکی از چهره هایی است که با انتشار عکس های خصوصی و بی حجابش در شبکه های مجازی،به شهرت رسیده است.

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت ، دختری ست که تقریبا تا این لحظه هیچ هنری از خود را رو نکرده است جز عاشق ساسی مانکن بودن. این موضوع خودش باعث شده در حال حاضر 3 میلیون و 7۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام نصیب او شود که تنها ۱۰۰ هزار نفر آن طی ۳-۴ روز گذشته به حسابش ریخته شده است.

یک مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم باشد.

دنیا جهانبخت  نامی است که به گوش ها آشنا نیست چون جز دسته هنرمندان نمی باشد. 

تنها دلیل شهرت دنیا جهانبخت  این است که عاشق سینه چاک ساسی مانکن می باشد. که همین موضوع باعث شده است که در دنیای مجازی طرفداران زیادی داشته باشد.  دنیا جهانبخت در اینستاگرام  یک میلیون خورده ای به واسطه عشقش به ساسی مانکن فالوور دارد. 

مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم هفته گذشته باشد و خیلی‌ها را به دنبال خود بکشاند. انگار جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشیم هر لحظه منتظر یک ترند تازه است. پس از فریال نوبت ماجرای ستایش قریشی رسید و حالا سراغ عشقی رسانه‌ای رفته است که یک ضلع آن یک مدل ایرانی، یک ضلغ دیگرش خواننده‌ای پر سر و صدا و ضلع دیگر آن که اتفاقا فقط «عاشق» است، پر سر و صداتر است.

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهان بخت و اصغر خالقی مدت ها پیش از هم جدا شدند.اصغر خالقی مدتی بعد از جدایی از دنیا جهانبخت عکس هایی را منتشر کرد.

عکس دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

WKaMaoccI5ck

دنیا جهانبخت ، که شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامیلی‌اش با نوه یک سیاستمدار هم به گوش می‌رسید، در روزهای گذشته با رو کردن خال‌کوبی‌هایی به نام ساسان (ساسی مانکن) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از میهمانی در وضعیتی خاص منتشر کردند که به این مساله دامن زد.

پس از آن، کار به حدی بالا گرفت که  عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام  او منتشر شد که گل‌های پرپر در دست گرفته و گریه می‌کرد. این موضوع خود یک بمب خنده‌دار خبری در شبکه‌های اجتماعی شد و به تمسخر در شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای آی تی ان (شبخیز) هم کشیده شد که یک مرد و زن که گفته می‌شود آن زن سهیلا گلزار مادر طلا گلزار بود، به دفاع از فرزند خود، به تمسخر گل‌های خشک شده دنیا جهانبخت پرداخت.

این موضوع باعث شد  دنیا جهانبخت  عکس‌هایی از خود منتشر کند و ویدئویی که طنابی را دور گردنش می‌پیچد و «مثلا»‌خودکشی می‌کند. موضوع خود تبدیل به یک ادای توییتری شد و افراد زیادی در شبکه‌های توییتر و اینستاگرام با تکرار این حرکت به تمسخر این سلبریتی یک شبه راه صد سال رفته پرداختند و در حالی که خود آن‌ها هم به این مساله دامن می‌زدند.

امیر تتلو که با ۴ میلیون فالور در اینستاگرام توهم دانائی پیدا کرده بود با اظهارنظرهایی بی‌خردانه کار را به جایی رساند که همین کاربران از اینستاگرام بیرونش کردند.

 امیر تتلو سلبریتی اینستاگرامی با ۴ میلیون فالور دوباره جنجال به پا کرد. دوباره مردم را آزرد و این بار پاسخی قاطع از همان مردم دریافت کرد.

تتلو مهمان آنتن بی‌بی‌سی

تتلو تا پیش از مصاحبه با بی‌بی‌سی آنقدر جنجال‌ آفرینی کرده بود که نیازی به تکرار آن‌ها نیست از توهین به مقدسات تا حرف‌های عجیب پس از قتل وحشیانه دختربچه‌ای هفت ساله‌ اما تتلو روبه‌روی مجری بی‌بی‌سی نشست و یک ساعت تمام هر آنچه دوست داشت گفت و شاید بسیاری دلشان برای جوانی که جلوی خود می‌دیدند سوخت که مشخص بود نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد.

او در این مصاحبه هم ضد و نقیض‌های زیادی گفت. همان زمان هم برای بسیاری از اهالی رسانه سوال این بود که چطور رسانه‌ای که ادعای کار جدی و حرفه‌ای دارد در عین دانستن تمام این موارد به تتلو آنتن می‌دهد. 

30JKbsUVr3Xi

توهین بی‌شرمانه به زنان و حذف شدن از اینستاگرام

مشخص بود که تتلو باز هم جنجال می‌سازد. این بار باز هم تیغ تیز توهین‌های تتلو بر پیکر زنان نشست و در صفحه‌ اینستاگرام او نوشته‌های نقش بست که شرم‌آور واژه‌ای کوچک برای توصیف آن است.

اینجاست که دیگر همان مردم ساکن شبکه‌های اجتماعی دلشان به درد می‌آید تاب نمی‌آورند و در هیات یک جمعیت معترض، به اینستاگرام شکایت می‌برند و تتلو را از این شبکه اجتماعی بیرون می‌کنند. پیام‌هایی که از این پس روانه اینستاگرام می‌شود محتوای مشابهی دارد و همه در شکایت از تتلو است. حتی برخی از کاربران مستقیما با این شبکه اجتماعی مکاتبه می‌کنند تا جلوی انتشار توهین‌های تتلو را بگیرند.

MS4x0k1y0IBK

قانون اینستاگرام برای حذف یا تعلیق یک اکانت چیست

آنطور که در قوانین اینستاگرام آمده است ملاک این شبکه اجتماعی برای حذف، مسدود یا تعلیق یک اکانت ربطی به تعداد گزارش‌های تخلفی که از آن به مسئولان این شبکه می‌رسد ندارد بلکه آن‌ها با توجه به قوانین و مقرراتی که برای تولید محتوا در این شبکه در نظر گرفته شده است، دست به بررسی می‌زنند و اگر مطلبی بر خلاف آن دیدند، دست به کار شده و اقدام متناسب را انجام می‌دهند.

ناگفته پیداست که برای آگاه کردن اینستاگرام از فعالیت‌های مخرب یک کاربر از میان میلیون‌ها کاربری که در این شبکه فعالیت می‌کنند، نقش گزارش کردن و پیگیری دیگر کاربران بسیار مؤثر و مهم است.

جنبشی که در فضای مجازی علیه تتلو راه افتاد

صفحه تتلو در اینستاگرام بسته شده است. او دیگر در این شبکه‌ اجتماعی نیست اما بحث او در شبکه اجتماعی توییتر داغ است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها خیال سرد شدن داشته باشد. در این میان بیشتر انتقادات به چیست؟

با خواندن نظراتی که درباره تتلو در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود یک موضوع مورد توافق بسیاری از کاربران است:‌ «تریبون دادن به چنین فردی اشتباه محض است.» در اینجا هم بسیاری به شماتت بی‌بی‌سی پرداخته‌اند که چرا با وجود تمام اطلاعاتی که از پیشینه این فرد موجود بود باز هم او را سوژه‌ای مناسب برای روی آنتن بردن دیده است.

پرسشی در پایان باقی می‌ماند. تکلیف ۴ میلیون نفری که تتلو را در اینستاگرام دنبال می‌کردند چیست؟ آیا آن‌ها را نیز باید همانند رسانه‌ای قضاوت کرد که به تتلو تریبون می‌دهد؟‌ آیا آن‌ها به دلیل دنبال کردن تتلو باید پس انتشار متن‌های توهین‌آمیز او احساس شرم کنند؟

اینجا دنیای شبکه‌های اجتماعی است. دنیای جدید، دنیایی بدون مرز که در آن هنوز بسیاری موارد تعریف روشنی ندارند و از این فرهنگ به فرهنگ دیگر متفاوت به نظر می‌رسند. اما آنچه مشخص است اینجا هم توهین و توحش تحمل نمی‌شود هر چند که راه برای ابراز آن باز باشد. 

  گلشیفته فراهانی  در صفحه اینستاگرامش تصویری با توضیح زیر منتشر کرده است: گلشیفته فراهانی و کریستوس دورژ، در مهمانی گالای افتتاحیه اپرای ملی پاریس برای فصل جدید ۲۰۱۶-۲۰۱۷، 

از کریستوس به عنوان همسر گلشیفته یاد کرده‌اند. او یک سایکولوژیست استرالیایی است،

 

درحالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است اما گلشیفته فراهانی عکسی از همسر واقعی اش را منتشر کرد.

کریستوس دورجه واکر  همسر دوم گلشیفته فراهانی می باشد که ملیتی استرالیایی دارد. براساس خبرهای منتشر شده وی یک روانشناس می باشد.

گلشیفته فراهانی  و همسرش در سال ۲۰۱۵ ازدواج کرده اند. گلشیفته فراهانی به همراه همسرش کریستوس دورجه واکر به سالن باله پاریس رفته و عکس هایش در این اپرا را منتشر کرده است.

اولین عکس گلشیفته فراهانی با همسر خارجی اش را در این صفحه می بینید..

 

ماجرای بچه دار شدن گلشیفته فراهانی

چند وقتی است در فضای مجازی شایعات زیادییرامون باردار شدن  گلشیفته فراهانی  به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن او را به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند که او حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده  و سکوت کرده است .

epBaYdBbY6ht

من و همسرم بعد از دو سال زندگی در فرانسه جدا شدیم

‌گلشیفته فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند. گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه مصاحبه اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط عشق جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و مردم ایران عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

به گزارش جام نیوز، « گلشیفته فراهانی » بازیگر سابق سینمای ایران که با هدف شهرت‌طلبی و خودنمایی در سینمای‌هالیوود به ملت خودش پشت کرد و به خارج از کشور رفت، در جدیدترین فعالیت خود در فیلمی‌باعنوان «بهشت» در نقش دوست‌دختر جوانی فرانسوی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر نقش‌های سخیف و اکثراً کوتاه فیلم‌های درجه دو و سه‌هالیوودی، در فیلم‌های گذشته‌اش در نقش‌هایی همچون روسپی، رقاص، دوست‌دختر و … ظاهر شده بود. گلشیفته در آخرین فیلم خود با نام «یاسمین» نقش یکی از دوست‌دخترهای جوانی فرانسوی را بازی کرده که در عالم موسیقی فعالیت می‌کند. زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و بی‌قید و بندی جوانان غربی را ترویج می‌کند.

5bXCiIMp4r0G

فیلم آمریکایی «یک مشت دروغ» (مجموعه دروغ‌ها) نخستین فیلم خارجی گلشیفته فراهانی بود. فیلمی‌با موضوع جنگ و البته بر ضد مردم عراق به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». گلشیفته در این فیلم نقش زنی عرب به نام «عایشه» را بازی می‌کند که با بازیگر نقش اصلی فیلم (لئوناردو دیکاپریو) ارتباط داشت. گلشیفته فراهانی سال گذشته نیز در «اکسدوس؛ خدایان و پادشاهان» بازی‌کرد که به‌سبب تحریف‌های تاریخی فراوان، این فیلم در بسیاری از کشورهای اسلامی‌از مجله مراکش، مصرر، امارات و … اجازه اکران نگرفت.

به گزارش امپراتوری دروغ، گلشیفته چند ماه پیش نیز برای رسانه‌ای‌تر شدن، تصویری کاملاً عریان از خود منتشر کرد و اینگونه به طور رسمی‌وارد صنعت هرزه‌نگاری غرب شد. عمل شنیع و زشت این بازیگر فراری به‌قدری زشت و زننده بود که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اقدام، از او به شدت انتقاد کرده و انتشار تصویر برهنه وی را بی‌ادبی به مردم ایران دانستند. بازیگری که روزی با غرور و خودشیفتگی برای بازی مقابل «دی‌کاپریو» روسری از سرش انداخت، اکنون دیگر چاره‌ای ندارد جز اینکه هر پیشنهادی را برای بازی قبول کند و حتی برای امرار معاش، در فیلم‌های تبلیغاتی و ویدئوکلیپ‌های گروه‌های موسیقی منحرف غربی به عنوان زنی رقاص و هرزه ظاهر شود.

عکس لخت و برهنه گلشیفته فراهانی که در یک مجله هالیوودی

20Mc0S0yDcKW

 خبر ازدواج  گلشیفته فراهانی  با مجری معروف تلویزیونی ، کامبیز حسینی به تازگی در اینستاگرام برخی از دوستان آنها منتشر شد. تصاویر ازدواج گلشیفته فراهانی با کامبیز حسینی مجری صدای آمریکا کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز است.

کامبیز حسینی بازیگر، طنزپرداز، نویسنده و مجری رادیو و تلویزیون اهل ایران است که هم‌اکنون در نیویورک زندگی می‌کند. او اجراکنندهٔ برنامهٔ تلویزیونی طنز سیاسی برنامهٔ پارازیت بود و که هم‌اکنون برنامهٔ پولتیک را اجرا می‌کند. او نویسنده و مجری برنامهٔ تلویزیونی پارازیت بود که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی از بخش فارسی صدای آمریکا پخش می‌شد. کامبیز حسینی روز دهم مرداد سال ۱۳۵۴ در شهر رشت متولد شد و در همان شهر و مشهد بزرگ شد.

XiVWhe5j8gRG

گلشیفته فراهانی  نیز دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را به همراه کامبیز حسینی منتشر کرد.

او در ده سالگی به‌مدت سه سال در برنامهٔ رادیویی غنچه‌های انقلاب اسلامی حضور داشت. وی تحصیلاتش را در رشتهٔ تئاتر و بازیگری در ایران و ایالات متحدهٔ آمریکا ادامه داد. او اکنون به بازیگری، نویسندگی و کارگردانی در تئاتر و رادیو و تلویزیون مشغول است. حسینی در سال ۲۰۰۰ میلادی به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در رادیو اروپای آزاد مشغول به‌کار شد و هم‌زمان به‌عنوان کارشناس و منتقد هنری با صدای آمریکا همکاری کرد.

oxFtdPElDakP

و در بخش فارسی صدای امریکا به عنوان کارشناس هنری و مجری برنامهٔ شباهنگ حضور یافت و سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامهٔ پارازیت مشغول به کار شد. کامبیز حسینی مجری پارازیت با رفتار غیراخلاقی و تهدید جنسی، قصد تجاوز به یک دختر در امریکا را داشته؛ او حتی کارت شناسایی خود را نیز به آن دختر نشان داده بود اما از طرف آن دختر با شکایت در دادگاه فدرال آمریکا مواجه شد.

البته خبر ازدواج این دو رسما تایید نشده است.

VrtRprABacPe

 

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی متولد 19 تیر 1362 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری است دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم است.

نام شناسنامه و خانواده

بخاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته در شناسنامه نامش رهاورد درج شده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هر دو از بازیگران باسابقه هستند.

یک خواهر بزرگتر بنام شقایق فراهانی (بازیگر) و یک برادر بزرگتر بنام آذرخش فراهانی (نوازنده و خواننده) دارد.

شروع حرفه ای

شروع گلشیفته با حمایت پدرش از تئاتر شروع شد.

14 ساله بود که به فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی معرفی شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌ الملل جشنواره فیلم فجر در سال 1376 را برای خود به ارمغان بیاورد.

نمناک نوشت:  گلشیفته فراهانی  متولد 19 تیر 1362 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته موسیقی از دانشگاه جامع علمی کاربری است دیپلمه گرافیک از هنرستان تجسمی دارد و بجز بازیگری تجربه خوانندگی و نوازنده پیانو هم می باشد

WzDBYsjrHI5s

 

نام شناسنامه و خانواده

بخاطر مخالفت ثبت احوال با نام گلشیفته در شناسنامه نامش رهاورد درج شده، پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا هر دو از بازیگران باسابقه هستند

یک خواهر بزرگتر بنام شقایق فراهانی (بازیگر) و یک برادر بزرگتر بنام آذرخش فراهانی (نوازنده و خواننده) دارد

5kruXtz3QwA3

 

شروع حرفه ای

گلشیفته با حمایت پدرش از تئاتر شروع کرد

14 ساله بود که به فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی معرفی شد و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌ الملل جشنواره فیلم فجر در سال 1376 را برای خود به ارمغان بیاورد

لخت شدن مجدد گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش

ادامه موفقیت

با فیلم اشک سرما در سال 1382 تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن خانه سینما شد و با فیلم بوتیک جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره در نانت، فرانسه را بدست آورد

 

شهرت

بیادماندنی ترین و آخرین کار او بازی در فیلم درباره الی در نقش سپیده سال 1387 بکارگردانی اصغر فرهادی بود

هالیوود و خروج از کشور

قبل از فیلم درباره الی گلشیفته بطور پنهانی در یک فیلم هالیوودی بنام یک مشت دروغ در سال 1387 بازی کرد، انتشار عکس های این فیلم موجب بازداشت و دادگاهی شدن وی شد

خروجش از کشور و حضور در فرش قرمز این فیلم هالیوودی دیگر راهی برای بازگشت او باقی نزاشت و در حال حاضر ساکن کشور فرانسه می باشد.

 

ازدواج اول

گلشیفته در سال 1382 در فیلم بابا عزیز با امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم و مترجم حضور داشت آشنا شد و بعد از چند ماه با یکدیگر ازدواج کردند

این دو حتی دوسال بعد از خروج از کشور نیز با هم بودند اما در سال 91 بدون دلیل خاصی (احتمالا انتشار عکس های برهنه) از یکدیگر طلاق گرفتند

ازدواج دوم

دو سال بعد از طلاق در سال 1393 گلشیفته فرهانی با کریستوس دورجه واکر (Christos Dorje Walker) روانشناس استرالیایی ازدواج کرد و تاکنون با وی می باشد

 

عکس های جنجالی

در سال 1391 عکس های غیرمتعارف گلشیفته در مجله مادام فیگارو توسط عکاس فرانسوی منتشر شد این عکس ها کمتر از دو روز بیش از 40 میلیون بازدید گرفت

این عکس ها موجب اعتراض خیلی از مردم به وی شد

 

خوانندگی

گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌ هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد

او بعنوان پیانیست در گروه محسن نامجو نیز فعالیت داشت

ماجرای اسید پاشی

گلشیفته می گوید در سال 1387 در حالی که در 16 سالگی در یکی از خیابان‌ های تهران قدم می‌ زده‌ است مورد حمله فردی قرار می‌ گیرد که به پشت وی اسید می‌ پاشد

بر اثر این حادثه، قسمتی از بدن فراهانی سوخت و شوکه شد

 

محبوب های هنری اش

بازیگر ‌محبوبش جانی دپ و معتقد است او نابغه بازیگری است بازی نیکول کیدمن را نیز دوست دارد آرزو دارد با رخشان بنی اعتماد کار کند

دورترین نقش خودش را در اشک سرما و نزدیک ترین نقش ‌به خودش را در درخت گلابی ایفا کرده؛ رضا کیانیان و بازیهایش را خیلی دوست دارد

باردار شدن گلشیفته فراهانی 

انتخاب نوشت: گلشیفته فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران پس از آنکه انحطاط اخلاقی خود را با برهنگی به نمایش عموم گذاشت، در آخرین گام سقوط خود در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی (زن فاحشه) ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است. 

وی در بخش هایی از این فیلم، کاملاً برهنه می شود، به طوریکه افتضاح قبلی او در مقابل صحنه های این فیلم اخیرش ، اتفاقی ساده است!

در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است این خواننده و بازیگر، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.

oxFtdPElDakP

عکس مستهجن همسر جدید گلشیفته فراهانی!

گلشیفته فراهانی خود نیز در ساختن تصاویر مستهجن ید طولایی دارد. وی پس از مهاجرت از ایران، انحطاط اخلاقیش را با برهنگی در فیلم‌ها و تبلیغات به نمایش گذاشت.

حدودا یک هفته قبل یک ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته، درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.
در همان زمان برمبنای یک ویدیوی کوتاه که در صفحه اجتماعی گلشیفته منتشر شده بود و در آن هنرمندی محیطی به نام "متیو سیلور” جملاتی عاشقانه را خطاب به گلشیفته بیان می کرد، گمانه زنی شد که گلشیفته فراهانی با "متیو سیلور” ازدواج کرده است. 
حالا بعد از گذشت یک هفته با تصویر مستهجنی که گلشیفته از خودش در کنار این هنرمند منتشر کرده و بنری حاوی واژه love که بین خود و او قرار داده گمانه زنی ها تأیید شد.
شوهری که قصد دارد از تنش های عصبی مخاطبان بکاهد "متیو سیلور” که لقب هنریش معنای خوبی ندارد ، چنان که خود در صفحه اجتماعی اش نوشته هنرمند چیدمانی است که هدفش را کمک به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها می داند.
سیلور در منهتن و بروکلین به اجرای برنامه می پردازد و البته به اندازه اجرا در خیابان تجربه اجرا در مترو، گالری و روی استیج را هم دارد. ادعای او کاستن از تنشهای عصبی مخاطبان و باز کردن دریچه ای برای خیال پردازی، آفرینش و عشق است.
گفتنی است گلشیفته فراهانی خود نیز در ساختن تصاویر مستهجن ید طولایی دارد. وی پس از مهاجرت از ایران، انحطاط اخلاقیش را با برهنگی در فیلم‌ها و تبلیغات به نمایش گذاشت.// باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied