شمانیوز
شما نیوز

سحرقریشی| ویدیوی جنجالی از تمرین بدنسازی اش + فیلم و عکس

سحر قریشی یکی از بازیگران جوانی است که پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. فیلم تمرین در باشگاه ورزشی منتصب به سحر قریشی را در ادامه مشاهده می کنید

سحرقریشی| ویدیوی جنجالی از تمرین بدنسازی اش + فیلم و عکس

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی از بازیگران جوانی است که پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد

 فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود با عنوان تمرین در باشگاه ورزشی و منتصب به  سحر قریشی  بازیگر جنجالی و جوان سینمای ایران که در ادامه مشاهده می کنید 

خبرداغ : روناک یونسی| جنجال عکس کشف حجاب در آغوش همسرش + عکس و بیوگرافی

 
 

 

سحر قریشی در خانواده‌ای کم جمعیت بزرگ شده و تک دختر است. فقط یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد. سحر قریشی از بازیگران جوانی است که پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. گرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته است، ولی او با قدرت و تلاش به کار خود ادامه می‌دهد و در مقابل حواشی می‌ایستد و به آنها پاسخ می‌دهد

نکته جالب در بیوگرافی سحر قریشی این است که او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تیم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است. سحر قریشی در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد. او در نمایش «لامبورگینی ۲» به کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت به روی صحنه رفته است. بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال های زیادی ایجاد کرد که چرا از ستاره های سینما در تئاتر استفاده می شود.

183641_526

همسر اول سحر قریشی، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است و در مصاحبه پایانی خود درباره علت جدایی از سحر قریشی گفته بود: سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم؛ یعنی بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت. وی در ادامه گفته بود: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد. وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.

در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجاز کار به او داده ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد. اخوان ذاکری با اشاره به اینکه تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند، گفته بود: تهیه کننده سریال دلنوازان با من برخورد بدی کرد و از او برای سریالش استفاده کرد. سحر در مصاحبه های زیادی گفته است دیپلم دارد.

سحر-قریشی

شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است؟ تصمیم خود را گرفته ام و می خواهم از او جدا شوم و طلاقش میدهم . حرفم را با این متن به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند ! پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود که با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد. سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در آمریکا زندگی می کرد.

بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ می دادند.خودشان را مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار راهم رد کردند. بعد از آن چند مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید. به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم، حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جوگیر ! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

سحر قریشی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور حضور یافته بود که با سوال خصوصی رضا رشیدپور در مورد اینکه با امید علومی چه نسبتی داری مواجه شد. سحر قریشی گفت: من در حال حاضر در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی زندگی ام را ادامه دهم. از قبل امید را می شناختم و الان به صورت محرم ( صیغه محرمیت ) برای آشنایی بیشتر با هم رابطه داریم که اگر ان شاء الله تفاهم داشتیم در آینده ازدواج کنیم.

5a59fc8ab1419_5a59fc8ab145e

شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی اخیرا شایعه‌ای در مورد ازدواج این بازیگر مشهور و مهدی طارمی فوتبالیست تیم پرسپولیس به وقوع پیوسته که سریعاً واکنش هر دو طرف را در برداشت. این شایعه با انتشار یک توئیت در صفحه مهدی طارمی شکل گرفت.

البته مهدی طارمی سریعاً آن را تکذیب کرد. وقتی خبرنگاران در مورد این شایعه با سحر قریشی تماس گرفتند، وی جواب واضحی نداد و گفت: این موضوع باعث می شود مجددا در مورد این شایعه مصاحبه ای انجام دهم. سحر قریشی با خنده در ادامه پاسخ تلفنی‌اش گفته است: قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟ فکر می کردم در مورد برادرم تماس گرفته اید تا با من مصاحبه کنید. در پایان این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این گونه صحبت ها خیلی می گویند.

مهدی-طارمی-و-سحر-قریشی-1-297x300

این بازیگر 31 ساله در اکران فیلم ایکس لارج با ظاهر و پوششی عجیب و متفاوت ظاهر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عکس از تیپ عجیب سحر قریشی

سحر قریشی در اکران ایکس لارج

او با حضور در اکران خصوصی فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» درباره بازی در آثار تجاری و برچسبی که در این باره به او می‌زنند، گفت: «این برچسب به همه خورده است. بعضی بازیگران رژ لبشان را پاک می‌کنند و رنگ موهایشان را عوض می‌کنند می‌گویند ما فرهیخته‌ایم. اما این نشانه فرهیختگی نیست. کدام یک از بازیگرانی که الان جایگاه فرهیختگی گرفتند فیلم گیشه‌ای بازی نکردند؟»
 

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

 
او در مصاحبه‌ای در خصوص عکس‌های پر سر و صدایش در اینستاگرام گفته بود: «من بانوی حاشیه ایران هستم، خیلی خوب فحش می‌خورم، وقتی من در اینستاگرامم عکس می‌گذارم خون آشام‌ها حمله می‌کنند. همکارانم به من می‌گویند چقد صبور هستی من هیچ کامنتی را پاک نمی‌کنم مگر اینکه موضوع خیلی حاد و بد باشد، چون در فالویینگ‌ها افراد کم سن و سال نیز تعدادشان کم نیست.»

به نظر می‌رسد سحر قریشی تمایل دارد با گفتن حرفهایی خلاف دید جامعه خود را پر رنگ کند چرا که این روز‌ها با پخش شدن ویدئوی جدیدش درباره حضور زنان در استادیوم دوباره توانست خودش را در خبر‌ها زنده کند.

ماجرا چه بود؟
چند سالی است که حضور زنان در استادیوم تبدیل به یک دغدغه و چالش کشوری شده است، از زنان فعال حقوق بشر تا وزرای زن کابینه و زنان ساده همه معتقدند وقتی زنان خارجی در ایران اجازه حضور در استادیوم برای تماشای فوتبال را دارند چرا نباید زنان ایرانی بتوانند به ورزشگاه بروند و تیم محبوبشان را تشویق کنند. این سرو وصدا زمانی بیشتر شد که به زنان سوری اجازه دادند به استادیوم آزادی بروند درحالیکه زنان ایرانی پشت در مانده بودند.

حالا سحر قریشی در اقدامی خنده دار در آخرین مصاحبه اش وقتی با این پرسش مجری روبرو می‌شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می‌گوید: «چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می‌کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می‌دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی‌دهند خانم‌ها به استادیوم بروند.»

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که هم زمان عکس‌های او در استادیوم ورزشی ابوظبی میان عده کثیری مرد غیر ایرانی دیده می‌شود، یا در عکس دیگری در جشن تولدی میان چند مرد نشسته و اصلا منقلب نشده است.
بیانات خلاف واقعیت این بازیگر نشان می‌دهد او فقط به دنبال دیده شدن است و گرنه هیچ منظور دیگری در پس این حرف نخواهد بود. از طرف دیگر اگر قرار باشد ورزشگاه برای ورود زنان باز باشد قاعدتا او تنها زن داخل استادیوم نخواهد بود و دلیلی برای این انقلاب درونی وجود ندارد.

اظهارات جنجالی قبلی

البته این حرف‌ها از زبان او خیلی دور از ذهن نبود، او در مصاحبه دیگری درباره همسر سابقش و شایعاتی که او درباره اش ساخته گفته بود: «دیپلم تجربی از مدرسه بنت الهدی دارم، این شایعه هایی بود که همسر سابقم برایم به وجود آورد.

زمانی که من متراکه کردم عروس آقای زبر دست تهیه کننده فیلم و سریال که از دوستان من بودند مرا به ایشان معرفی کردند که دنبال یک نابازیگر برای کارشان بودند. قبل از اینکه اتفاق سینمایی بیفتد من درخواست طلاق داده بودم، سال ۸۴ عقد کردم و اولین درخواست طلاقم سال ۸۵ بود.

پدر و مادرم در ایران زندگی نمی‌کردند و همسرم با معرفی خود به عنوان مدیر برنامه‌های من در زمانی که ابتدای معروف شدنم بود با سایت‌ها و روزنامه‌های مختلف صحبت می‌کرد، ولی شما بدانید هیچ زنی از خوشبختی فرار نمی‌کند من یکبار زندگی می‌کنم و می‌خواهم این یکبار را خوش بخت زندگی کنم.»

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

 
 
سحر قریشی سابقه حذف شدن در یک فیلم از جشنواره کودک و نوجوان را دارد که در این باره میگوید: «در فیلم نار من نقش عروس را ایفا می‌کردم که آنجا آقای رستمی هم نقش داماد را داشتند. آنجا کارگردان به ما گفته بود این کار برای گروه سنی الف و کودک است و ما می‌خواهیم کار را کاملا کودکانه کار کنیم.
 
برای همین طراحی لباس من مانند طراحی لباس سیندرلا بود که برای کودکان رویایی باشد، تست گریمی انجام دادند که می‌گفتند مجوز داریم. در آن تست یک کلاه سر من بود که در عکس‌ها هم موجود است. ولی مشکل پوشش من تا اینجا پیش رفت که نقش اصلی فیلم نار حذف شود و فقط اسم آن حضور داشته باشد.

حذف شدن نقش من در این فیلم فقط به این دلیل بود. هر پروژه‌ای یک ناظر کیفی دارد که اینجا تا دقیقه نود حاضر بود و بعد اعلام انصراف کرد. این حرکت یعنی کارش را بلد نیست. نسبت به شناسنامه کاری که از این آدم دیده بودیم. بعید بود چنین حرکتی را انجام دهد. در کل تنها کسی که در این پروژه از نظر حجاب دارای مشکل بود من بودم و تمام پلان‌های من را حذف کردند.

جالب اینجاست که حجاب فقط مخصوص سحر قریشی است. در این فیلم خیلی‌ها بودند که شرایط من و حتی بدتر از من داشتند، ولی هیچ سانسوری و روتوشی روی صورت آن‌ها صورت نگرفته و حتی نگفتند چرا موی شما بیرون است. این در حالی بود که موهای من کمتر از همه بیرون بوده و نمی‌دانم علت حذف من چه بوده است.

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

خانم رضایی کارگردان فیلم خیلی پیگیر بودند. نه فقط بخاطر سحر قریشی، ایشان باید از فیلم‌شان دفاع می‌کردند. متاسفانه اینطور که شنیدم خصومت شخصی بوده و گفته‌اند، چون بازیگر این نقش سحر قریشی است ما این پلان‌ها را در می‌آوریم. برای من خیلی عجیب و زجرآور بود که گفتند قریشی تحریک‌آمیز بازی کرده و نوع بازی سحر قریشی تحریک‌آمیز است. خیلی برایم عجیب بود آدمی که سمت رسمی دارد چنین حرفی بزند. بالاخره هر پروژه‌ای یک ناظر کیفی دارد و این آدم هر روز سر صحنه با من بود.

جالب اینجا بود بازی باقی دوستان که فکر می‌کردیم سانسور می‌شود حتی در حد یک دیالوگ هم سانسور نشد. به نظر من این تبعیض بین بازیگران‌شان است.  اگر چیزی را بد می‌دانند، چرا فقط برای من بد است و برای دیگران خوب می‌شود؟ فیلم نار با حذف بازیگر اصلی دیگر تعریف و معنایی نداشت و اصلا دیده نشد.»

حمایت از رئییس جمهور سابق

او زمانی که در مقابل دوربین رضا رشیدپور نشست با تمام وجود برای رئیس جمهور سابق مایه گذاشت و گفت: «من آقای احمدی نژاد را از نزدیک و بر سر سفره افطاری دیدم. خیلی جالب است! من هیچ احساسی به سیاست ندارم. بسیار خنثی هستم. چون سواد آن را ندارم و نمی‌فهمم، کوچکترین صحبتی درباره سیاست نمی‌کنم.

 
جالب این است که من فکر می‌کردم اگر ایشان را ببینم، ایشان برای من با بقیه افراد که سر صحنه‌ فیلم برداری می‌آیند فرقی نخواهد کرد. وقتی آقای احمدی نژاد از یک متر و نیمی من رد شده و به همه ما خوش آمد گفتند، ناخودآگاه و یکدفعه تحت تاثیر کاریزمای ایشان، در همین حال خنده‌ای بر لبان من آمد و با ایشان احوال پرسی کردم. گویی که ایشان را ده سال است که میشناسم. در حالی که هیچ حسی نسبت به سیاست ندارم، در وجود ایشان یک کاریزمای عجیبی دیدم و از لبخند ایشان لبخند زدم و از وجود ایشان انرژی خوبی گرفتم.»
 

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

 
این درحالی بود که درباره وزیر امور خارجه وقت نظری ارائه نکرد و با طعنه به رئیس جمهور فعلی گفت: «من یک کلیدی دست ایشان دارم که اگر آن را بدهند درب خیلی از گاوصندوق‌ها را باز می‌کنم و دیگر با کسی کار ندارم. اینستاگرامم را هم میبندم که کسی را اذیت نکنم. (با خنده) البته خیلی خوشحالم از اینکه رییس جمهورمان وقتی جایی می‌روند مترجم ندارند و به زبان مسلط هستند.»

به سادگی می‌توان فهمید درست در برهه‌ای از تاریخ که مخالفان رئیس جمهور سابق بیشتر شده اند این بازیگر با حمایت از او و کنایه زدن به نماد انتخاباتی رئیس جمهور فعلی می‌خواهد متفاوت بودن خودش را نشان دهد. جالب است بدانید او نه تنها علم بازیگری ندارد بلکه در حرفه‌ای که کار می‌کند حتی نام سرشناس‌ترین کارگردانهای خارجی را نمی‌شناسد.

 
او با افتخار نداشتن تحصیلات در این رشته را اعلام می‌کند و می‌گوید: «نه متاسفانه ندارم، اما در حال حاضر تایم پیک کاری من هست، ولی تصمیم گرفتم بعد از این دوران کارگردانی بخوانم، زیرا از لحاظ تجربی به درجه‌ای رسیدم که بخواهم فیلم بسازم و باید علم این کار را هم یاد بگیرم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در حوزه بازیگری مطالعه دارید؟ گفت:« دروغ چرا، نه! بیشتر سعی می‌کنم فیلم ببینم و دوره‌های عملی بازیگری یا کارگردانی را شرکت کنم.» این یکی از دلایلی است که وقتی مجری تصویر فرانسیس فورد کوپولا و کوئنتین تارانتینو را به او نشان می‌دهد با افتخار می‌گوید نه نمی‌شناسم و این اتفاق برای کسی که ادعای هنرپیشه بودن در سینما را دارد یک ننگ بزرگ است.

نظرات دیگران

بعد از جنجالی که سحر قریشی با زدن این حرف‌ها در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت تعداد زیادی از مردم در همان شبکه‌های مجازی با ساختن هشتگ‌هایی علیه او به این حرف اعتراض کردند. جالب‌ترین آن‌ها اعتراض مهناز افشار به این داستان بود که خود او زندگی پر حاشیه و غیر قابل دفاعی دارد.

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

او بعد از ازدواجش با پسر محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت قبل و حمایت همه جانبه از او به خاطر حکم زندانش سر و صدایی کافی برای خودش ساخته بود. او در این رابطه نه تنها به گناه همسرش اعتراضی نکرد بلکه به شدت از او پشتیبانی کرد.

 
حالا او هم به دفاع از زنان ایرانی و برای بهتر دیده شدن خودش در ادامه این هشتگ‌ها نوشته: «نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد، چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره «منقلب» میشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است. والسلام #زنان_علیه_زنان»
 
 

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

 
پژمان راهبر روزنامه نگار در این باره نوشته است: «قطعا منظور سحر قریشی از منقلب شدن چیزی نیست که دستمایه طنزهای ماست؛ اما سلبریتی‌های ما اغلب بی مطالعه و کم سوادند و دایره واژگانشان کوچک. پس چیز عجیبی نیست که خرابکاری می‌کنند. حتی آنهایی که هم که فکر می‌کنید فرهیخته اند و باسواد. (اگرچه آن‌ها فضیلت سکوت را دریافته اند!)».

توئیت‌های مردم در این باره بسیار زیاد شد و هرکدام به نوعی سحر قریشی را تخریب کردند، اما به نظر می‌رسد او از این دست بازی‌ها نه تنها ناراحت نمی‌شود بلکه با لذت به سر و صدایی که راه انداخته نگاه می‌کند و در دلش به همه ماجرا می‌خندد، چرا که خودش بهتر از همه می‌داند ذره‌ای صداقت در پس حرفش نبوده است.

امیر ترک نژاد در این باره توئیت کرده است: «هیچ مى دونستید آدمایى مثل سحر قریشی لذت مى برن که راجع بهشون هشتگ درست بشه و به هر دلیلى (خوب یابد) کانون توجه قرار بگیرن؟ به نظرم بهترین راه مبارزه با افکار سطحى این چنین پدیده هایى فقط، فقط و فقط بى توجهى به اونهاست!»

پز روشنفکری یا عشقِ دیده شدن

 

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

 

کودکی سحر قریشی

 

کودکی سحر قریشی

 

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

 

بیوگرافی سحر قریشی

 

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

 

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

 

سحر قریشی و برادر و مادرش

 

سحر قریشی و برادر و مادرش

 

ازدواج و جدایی سحر قریشی

 

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

 

سحر قریشی و همسر سابقش

 

سحر قریشی و همسر سابقش

 

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی و مریم معصومی

مریم معصومی و سحر قریشی

مصاحبه با سحر قریشی

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است "

 

فعالیت هنری سحر قریشی

 

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

 

سحر قریشی و سارا خوئینی ها

 

سحر قریشی و سارا خوئینی ها در فیلم لج و لج بازی

 

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

 

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی در سریال دلنوازان

 

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

 

سحر قریشی و حامد کمیلی

 

سحر قریشی و حامد کمیلی در دردسر بزرگ

 

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

 

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

 

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

 

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.
 

 

سحر قریشی و اکبر عبدی

 

سحر قریشی و اکبر عبدی

 

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

 

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

 

سحر قریشی و نسرین مقانلو

 

سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت

 

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

 

فیلم شناسی سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

کارهای سینمایی سحر قریشی

 

  1. لج و لجبازی 1388 سایه
  2. همه چی آرومه 1389
  3. محرمانه تهران 1390
  4. گشت ارشاد 1390 نازنین
  5. ساعت شلوغی 1390 سحر
  6. دوباره با هم 1390
  7.  اکباتان 1390
  8.  زن، مرد، زندگی 1391
  9.  نازنین 1392
  10.  روزگاری عشق و خیانت 1392
  11. دربست آزادی 1392
  12.  پنج ستاره 1392 فریبا
  13.  آنچه مردان درباره زنان نمی دانند 1392
  14.  آتیش بازی 1392 سحر
  15.  سه بیگانه 1393 عباس آقا
  16. شیفت شب 1393 نیکی کریمی نوشین
  17.  شانس، عشق، تصادف 1393
  18. 2 دوست 1393 محمد بانکی
  19.  دریاکنار 1393
  20.  تگرگ و آفتاب 1393
  21.  پانسیون دختران 1393 مریم ابراهیم وند
  22.  من و شارمین 1394 سحر
  23.  رسوایی 2 1394 خبرنگار
  24.  آبنبات چوبی 1394 نگین
  25. کارگر ساده نیازمندیم 1395 منوچهر هادی
  26. عشقولانس 1395 محسن ماهینی
  27.  ثبت با سند برابر است 1395
  28.  آس و پاس 1395 آرش معیریان پریزاد
  29.  بگذارید میترا بخوابد 1395 آرش سنجابی
  30.  پا تو کفش من نکن 1395 محمدحسین فرح بخش لیلا
  31. خالتور 1395 آرش معیریان
  32. آپاچی 1397 آرش معیریان
  33. ایکس لارج 1397 محسن توکلی
  34. نارگیل 1398 سید داوود اطیابی

 

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی

 

  • 1388 دلنوازان
  • 1389 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • 1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

 

سحر قریشی در شبکه خانگی

 

  1. سیسیلی ها 1389 روح الله حسینی تینا
  2. حال خوب من 1389 بهروز خلج لیلی
  3. نارمک (تهرانپارس) 1390 صالح دلدم
  4. نردبان چوبی 1390 فرشاد ارج
  5. سه خط موازی 1390 محسن افشانی
  6. بچه های لواسان 1391 احمد توکلی
  7. شیر یا خط 1392 فرشاد ارج نیلوفر/شبنم
  8. آسپرین 1395 فرهاد نجفی نیازی
  9. 13 شمالی 1397 علیرضا امینی
  10. رقص روی شیشه 1397 مهدی گلستانه

 

 عکسهای سحر قریشی

 

رضا رشیدپور و سحر قریشی

 

سحر قریشی و رضا رشیدپور 

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی در نقش های متفاوت 

 

سحر قریشی و شاهرخ استخری

 

سحر قریشی و شاهرخ استخری در ساعت شلوغی 

 

سحر قریشی و همایون ارشادی

 

سحر قریشی و همایون ارشادی در پنج ستاره

 

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی

 

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی در آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی در رسوایی 2

 

رضا عطاران و سحر قریشی

 

رضا عطاران و سحر قریشی در فیلم آبنبات چوبی

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی در فیلم مردی روی ماه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سعید

    خدایی سحر همه فاکتورهای یه سوپراستار درجه یک تو سینما رو داره ، من عاشقشم واقعا

  • شراره

    ماشاالله.
    واقعا دوست دارم از ته دل

  • ناشناس

    خیلی عالی هستی