شمانیوز
شما نیوز

شایعه| جنجال ماجرای رونمایی پیمان قاسم خانی از همسر دومش + تصاویر دیده نشده

بعد از طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی.عکس زیر با عنوان همسر دوم پیمان قاسمخانی در فضای مجازی پخش شده که صحت ندارد و برادر زاده وی می باشد و شایعه است .

شایعه| جنجال ماجرای رونمایی پیمان قاسم خانی از همسر دومش + تصاویر دیده نشده

پیمان قاسم‌خانی  (زاده ۳۰ دی۱۳۴۴، تهران) فیلمنامه‌نویس ، کارگردان و بازیگر ایرانی است.

پیمان قاسم‌خانی یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

خبر طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی مدتی قبل بر سر زبانها افتاده بود، سرانجام بهاره رهنما خبر جدایی

از پیمان قاسم خانی را تائید کرد.

 

خبرداغ : تیپ جنجالی الناز شاکردوست در مهمانی دوستانه + عکس و بیوگرافی

 

 

*عکس زیر همسر دوم پیمان قاسم خانی نیست

و مربوط به نیروانا قاسمخانی،  دختر مهراب قاسم خانی برادر پیمان قاسم خانی می باشد

دختر همسر شقایق دهقان در آغوش پیمان قاسم خانی+عکس

طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

در ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره پایان زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون و  پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون شنیده می شد.

پاسخ بهاره رهنما در نشست خبری تئاتر «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران، خبر جدایی او از پیمان قاسم خانی را تائید کرد:

 

 

پرسش یکی از کاربران راجع به رابطه بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی بعد از جدایی

«من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند.

از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند

از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.»

پاسخ بهاره رهنما به سوال کاربر در خصوص جدایی او از پیمان قاسم خانی

«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است.

پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است

و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم

و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

بهاره رهنما ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم.

او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد.

چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود

 

رقیب پیمان قاسم‌خانی یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می کند

باور می‌کنید جوانک پر شور و حال و مسئولیت‌گریز فیلم «سن پترزبورگ» یک پدر مسئول، همیشه نگران و البته خیلی حسود باشد؟! پدری که چشم دیدن دوست فرزندش را ندارد.  پیمان قاسم‌خانی  چنین پدری است.

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است. همان دختری که پریا (دخترش) ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند...: «رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید. وقتی این دختر به خانه ما می‌آید، چپ‌چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم کاری کنم که زودتر برود.»

روز پدر است و می‌خواستیم با یک پدر گفت وگو کنیم ، پدری که هنوز موهایش سیاه باشد، باانرژی باشد، هنرمند باشد، برای بچه‌اش وقت بگذارد و درباره تجربه پدر شدن بگوید و پیمان قاسم‌خانی گزینه خیلی خوبی بود. البته سرش خیلی شلوغ است و ما در سرویس هنری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توانستیم تلفنی با او صحبت کنیم.

شاید برخی از هنرمندان بویژه نسل جدیدتر با این استدلال که اثر هنری مثل بچه آن هنرمند است، از خیر بچه‌دار شدن بگذرند و ترجیح بدهند بیشتر وقت و انرژی‌شان را صرف آفرینش اثر هنری بکنند اما پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما جزو زوج‌هایی هستند که بچه‌ای واقعی دارند؛ «پریا» تنها دختر این زوج هنرمند متولد 1377 است و حالا 15 سال دارد.

قاسم‌خانی که در 32 سالگی پدر شده می‌گوید: «تا وقتی واقعا بچه نداشته باشی، هیچ تصوری از پدر شدن یا مادر شدن نداری. خود من تا قبل از 32 سالگی که پریا به دنیا آمد، هیچ تصوری از پدر بودن نداشتم.آدمی بودم که فکر می‌کردم مطلقا برای پدر بودن زاده نشده‌ام. فکر می‌کردم ممکن است در قبال بچه‌ بی‌مسئولیت باشم ولی از وقتی بچه‌دار شدم، حس‌ام این است که در وهله اول پدر هستم و بعد هرچیز دیگری‌.»

پیمان قاسم‌خانی و دخترش

بازیگرانی داریم که می‌گویند وقتی نقش پدر یا مادر را بازی کنی انگار واقعا این تجربه را داری، حتی اگر هرگز بچه نداشته باشی، اما پدر گفت وگوی ما که اتفاقا هم نویسنده است و هم بازیگر معتقد است:  «حتی اگر نقش پدر را بازی کنی، باز هم با اصل پدر بودن در دنیای واقعی قابل مقایسه نیست. نمی‌دانم شاید همان اعتقاد قدیمی باشد که می‌گوید رابطه پدر و فززندی کشش خونی دارد و این جور چیزها اما به هر حال تا بچه نداشته باشی، این حس را درک نمی‌کنی.»

هیچ وقت شده از بچه‌دار شدن پشیمان شوید و فکر کنید به دردسرش نمی‌ارزید؟ وقتی صحبت پشیمانی به میان می‌آید، می‌خندد و می‌گوید: «گاهی پیش می‌آید اما نه به این دلیل که بچه گرفتاری درست می‌کند. خوشبختانه ما بچه خوب و بی‌دردسری داریم . مثلا وقتی کوچک بود، برخلاف بعضی از بچه‌ها، به جای اینکه ساعت‌ها گریه کند، می‌خوابید؛ حتی بیشتر از ما می‌خوابید و ما سختی بچه‌داری را خیلی حس نکردیم اما آنچه گاهی باعث پشیمانی است، نگران دائمی و ترس همیشگی‌ من است. وقتی بچه بود از تب کردنش می‌ترسیدم و حالا که نوجوان شده است دردسرهایش هم عوض شده‌اند، بچه هرچه بزرگتر می‌شود، نگرانی پدر و مادر هم بیشتر می‌شود. »

اگر به جای «پریا» یک پسر داشتید، باز هم چنین پدری بودید؟  «نمی‌شود تصورش کرد اما دختر ما خیلی هم مثل بقیه دخترها نیست که مدام احساساتش را بروز دهد، خیلی از سروکول آدم بالا نمی‌رود. انگار بیشتر تحت تاثیر من است تا مادرش، مثل من طرفدار فیلم‌های اکشن و جنگ ستارگان است. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر پسر هم بود، موضوع خیلی متفاوت نمی‌شد.»

شنیده‌ایم برخی ازهنرمندان گاهی می‌گویند برای کار هنری بیشتر از خانواده‌شان وقت می‌گذارند اما نویسنده «مارمولک» چنین پدری نیست:  «راستش فکر می‌کنم نه به اندازه کافی بلکه بیشتر از حد کافی برای پریا وقت گذاشته‌ام به خاطر شغلم بیشتر از مادرش در خانه هستم تا جایی که آنقدر ماجرا شور شده بود که روزی می‌خواستم از خانه بیرون بروم و پریا گفت "تو دیگه کجا می‌ری؟!" بعضی وقت‌ها نگران می‌شوم که انگار بیشتر به مادر تبدیل شده‌ام. حتی کمی بیش از حد به او رسیدگی می‌کنم، انگار مزاحمش شده‌ام و در دست و پایش هستم. شاید با توجه به روحیه مستقلش، دوست داشته باشد که بیش از حد از او مواظبت نکنم.»

پریا قاسم‌خانی  همین دختر نوجوان که موضوع گفت وگوی ماست، دختر یک زوج هنری است، مادرش را همه می‌شناسند و پدرش را هم. شاید هر نوجوان دیگری بود، مدام به دوستانش فخرفروشی می‌کرد که بچه یک زوج هنرمند مشهور است اما پریا چنین نیست؛ آنچنانکه پدرش توضیح می‌دهد: «شاید تصور شود به عنوان پدر و مادری که شغل‌مان خیلی معمول نیست و بیشتر اوقات مردم ما را می‌شناسند، این موضوع در ارتباط‌مان با بچه‌مان تاثیر بیشتری می‌گذارد و الگویش خواهیم بود ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد. شما هر که باشید و شغل‌تان هرچه باشد، تاثیر چهار تا بچه مدرسه‌ای، چهار تا دوست، بر بچه‌ شما بیشتر خواهد بود.»

و ادامه می‌دهد:  «رییس جمهور هم که باشید، اشتباه است اگر فکر می‌کنید بت بچه‌یتان خواهید بود. اصلا اینطور نیست. رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم. وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید، وقتی این دختر به خانه ما می‌آید چپ چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم زودتر برود.»

«پریا» هیچ وقت از شهرت پدر و مادرش استفاده نکرده است، تازه برعکس بعضی وقت‌ها دوست ندارد مردم متوجه شوند پدر و مادرش آدم‌های معروفی هستند. نه اینکه با این موضوع مشکل داشته باشد اما این ویژگی پریا است که علاقه‌ای به شهرت بویژه از طرف پدر و مادرش ندارد. همین روحیه است که خاطره‌ای را در ذهن پیمان قاسم‌خانی زنده می‌کند: «چند سال پیش وقتی پریا اول راهنمایی بود، عکسش روی جلد مجله‌ای چاپ شد، مادرش به او گفت این را ببر مدرسه بچه‌ها ببینند اما پریا دوست نداشت کسی عکسش را ببیند. پریا چنین دختری است.»

بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی از هم جدا شده‌اند؟

به نظر می‌رسد در زندگی شخصی و مشترک بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی تغییراتی رخ داده و براساس شایعات از یکدیگر جدا شده‌اند.

بیوگرافی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم‌خانی بازیگر ایرانی و فیلمنامه نویس و کارگردان در ۳۰ دی ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته آمار انفورماتیک می باشد

پیمان قاسم خانی

 

فعالیت از نویسندگی تا بازیگری

قاسمخانی یکی از نویسندگان و فیلم نامه نویسان خلاق و برجسته و توانمند است که با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، به یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران تبدیل شود و همیشه آثار و فیلمنامه هایش به پر مخاطب ترین سریال ها و فیلم مبدل شده است

پیمان قاسم خانی

 

خویشاوندان و نسبت فامیلی

وی برادر مهراب قاسم‌خانی کارگران و نویسنده و برادر همسر شقایق دهقان بازیگر و داماد سابق پروین بازیگر می باشد.

عکس پدر و برادر و برادرزاده های پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

 

همسر پیمان قاسم خانی

او در سال ۱۳۷۱ با  بهاره رهنما  بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در سال ۷۶ صاحب دختری بنام پریا شدند

پیمان قاسم خانی

 

نحوه آشنایی با بهاره رهنما

به گفته‌ی بهاره رهنما درباره ازدواجشان زمانی که ۱۷ سال داشت و دانشجوی سال اول دانشگاه بود باهم آشنا شدند و در سال‌های بعد این آشنایی شکلی جدی‌تر به خود گرفت.

آنها در سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی است.

پیمان قاسم خانی

 

جدایی از بهاره رهنما

این زوج هنرمند و سینمایی بعد از سال ها زندگی مشترک در ۲۴ سال زندگی خود از هم جدا شدند.

او هنوز مجرد است اما بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی کارآفرین و صاحب برند لوازم آرایشی و بهداشتی ازدواج کرد.

پیمان قاسم خانی

 

علت جدایی و طلاق

این زوج بنا به دلایل نامعلوم پس از ۲۵ سال زندگی مشترک، از همدیگر جدا شدند. بهاره رهنما در حاشیه نمایش (دیگری) از این اتفاق پرده برداشت و گفت: ما ۲۵ سال باهم زندگی کردیم و از یکدیگر جدا شدیم اما پیمان قاسم‌خانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان باعث نمی‌شود دوستی‌مان لطمه ببیند.

پیمان قاسم خانی

 

سال‌های فعالیت

از سال ۱۳۷۲ تا کنون وارد حرفه هنر و فیلم نامه نویسی و بازیگری شده است.

در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد و مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

پیمان قاسم خانی

از جمله فیلمنامه‌ هایی که نوشته میتوان به من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی، نان و عشق و موتور هزار، فیلمنامه «هتل» ،دختری با کفش‌های کتانی ،سریال پاورچین اشاره کرد

قاسمخانی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

پیمان قاسم خانی

مثلث برادران قاسمخانی و مهران مدیری

قاسم‌ خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان به همراه برادرش حضور داشته است.

او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در  سریال هیولا  دوباره با مهران مدیری همکاری می کند.

پیمان قاسم خانی

 

ماجرای قهر پیمان قاسم خانی با مهران مدیری

پیمان قاسم‌خانی در مورد اختلاف و قهر با  مهران مدیری  می‌گوید: به‌هرحال اختلاف‌ سلیقه همیشه بین ما وجود داشته اما واقعاً موضوع حادی هیچ‌وقت بین ما به وجود نیامده است. برای این‌که روشن بشوید می‌گویم.

آن موقع برادران آقا گلیان با نویسنده‌ها قرارداد سالیانه می‌بستند و طبق این قرارداد نویسنده نباید جای دیگری کار می‌کرد.

البته رقم پرداختی به نویسنده‌ها در آن زمان خیلی بالاتر از استاندارد تلویزیون بود اما من که سرپرست نویسندگان بودم و طبیعتاً رقم بهتری هم نسبت به بچه‌های دیگر می‌توانستم دریافت کنم هیچ‌وقت این قرارداد را نبستم.

چون دوست داشتم فکر کنم که می‌توانم هر جا که می‌خواهم کارکنم.

از طرفی من با مهران به‌جاهای خوبی رسیدیم. خیلی از رکوردهای تلویزیون را جابه‌جا کرده بودیم و می‌ترسیدم شروع به تکرار خودمان کنیم.

باوجوداینکه با مهران، دوران خیلی خوب و موفقی داشتم که ممکن است بازهم تکرار شود، اما دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کنم و با کارگردان‌های متفاوت کارکنم. فکر می‌کنم درنهایت این جدایی به نفع هردوی ما تمام شد.

وی به تازگی مهمان  برنامه شب نشینی  مهران مدیری بود

پیمان قاسم خانی

 

خصوصیات اخلاقی و علاقه مندی ها

من کلاً در زندگی اخلاق‌گرا هستم. من دایره رفت‌وآمد خیلی بسته‌ای دارم. به خاطر همین این روابط سینمایی را نمی‌شناسم.

این شانس را دارم که با آدم‌هایی کار می‌کنم که دوستشان دارم.

درواقع یک اصولی برای خودمان دارم که خط و مرزش برای خودم و دیگران مشخص است.

فیلمنامه های پیمان قاسم خانی که ماندگار شدند

پیمان قاسم خانی یکی از نویسنده های سرشناس تلویزیون است که بیش از 20 سال در زمینه نویسندگی تجربه فعالیت دارد. این نویسنده سرشناس سینما و تلویزیون را اغلب مخاطبان تلویزیون با کارهای مهران مدیری می شناسند و شاید بی راه نباشد که بگوییم سریال های طنز مهران مدیری با فیلمنامه های پیمان قاسم خانی در تلویزیون گل کرد.

امروز 30 دی سالروز تولد پیمان قاسم خانی نویسنده طناز کشورمان است و همین بهانه ای شد تا مروری بر ماندگارترین فیلمنامه های پیمان قاسم خانی داشته باشیم.

فیلمنامه های پیمان قاسم خانی که در تلویزیون ماندگار شد

سریال پاورچین ، شب های برره ، ساختمان پزشکان و پژمان از جمله ماندگارترین سریال های تلویزیونی هستند که به نویسندگی پیمان قاسم خانی جلوی دوربین رفته اند.

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال پاورچین

پیمان قاسم خانی را اغلب مخاطبان تلویزیون با سریال های مهران مدیری می شناسند. سریال پاورچین در سال 81 و 82 اولین تجربه همکاری پیمان قاسم خانی با مهران مدیری بود که موفق از آب درآمد و توانست نظر مثبت مخاطبان زیادی را جلب کند.

سریال پاورچین

پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان سریال پاورچین

پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان سریال پاورچین بود که به کارگردانی مهران مدیری با بازی مهران مدیری ، شقایق دهقان ، محمدرضا هدایتی ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، سحر ولدبیگی و ... توانست به دل مخاطبان سریال های تلویزیون بنشیند و بعد از بارها و بارها پخش از شبکه های مختلف باز هم بینندگانی داشته باشد.

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال شب های برره

یکی دیگر از فیلمنامه های ماندگار پیمان قاسم خانی نویسندگی سریال شب های برره بود. شب های برره تجربه دیگری از همکاری پیمان قاسم خانی با مهران مدیری بود که سال 84 روی آنتن تلویزیون رفت.

سریال شب های برره

سریال شب های برره به نویسندگی پیمان قاسم خانی

شب های برره سریالی بود که پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان آن بود و تا سالهای سال بهترین سریال طنز تلویزیون قلمداد میشد. بازیگرانی چون مهران مدیری ، سیامک انصاری ، شقایق دهقان ، بهنوش بختیاری ، هادی کاظمی ، ساعد هدایتی ، فلامک جنیدی ، محمدرضا هدایتی و ... در آن ایفای نقش کردند.

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان یکی دیگر از فیلمنامه های ماندگار پیمان قاسم خانی در تلویزیون است که به کارگردانی سروش صحت در سال 90 جلوی دوربین رفت و باز هم یکی از کارهای موفق سروش صحت محسوب میشود.

سریال ساختمان پزشکان

پیمان قاسم خانی نویسنده سریال ساختمان پزشکان

ساختمان پزشکان اولین تجربه همکاری پیمان قاسم خانی با سروش صحت بود که با بازی موفق بازیگرانی چون شقایق دهقان ، بهنام تشکر ، بیژن بنفشه خواه ، هومن برق نورد و .... ماندگار شد.

فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سریال پژمان

بعد از تجربه موفق پیمان قاسم خانی با سروش صحت در سریال ساختمان پزشکان ، پیمان قاسم خانی بار دیگر با فیلمنامه سریال پژمان با سروش صحت همکار شد و در سال 91 و 92 سریال پژمان را در شبکه سه سیما روی آنتن برد.

سریال پژمان

پیمان قاسم خانی نویسنده سریال پژمان

سریال پژمان که با بازی پژمان جمشدی و داستانی درباره زندگی فوتبالی او همراه بود توانست با حضور بازیگرانی چون سام درخشانی ، بهاره رهنما ، بیژن بنفشه خواه ، شقایق دهقان ، ویدا جوان و ... سریال ماندگاری در تلویزیون شود که بعد از بارها و بارها پخش از شبکه های مختلف باز هم پربیننده است.

پیمان قاسم خانی

همکاری دوباره پیمان قاسم خانی با مهران مدیری در سریال هیولا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied