شمانیوز
شما نیوز

سحرقریشی | ماجرای عجیب رقص اش جنجالی شد + فیلم و عکس

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است.سحرقریشی از بازیگرانی است که همیشه حواشی جذابی برای مخاطبان خود داشته و همیشه سر و صدا کرده است .

سحرقریشی | ماجرای عجیب رقص اش جنجالی شد + فیلم و عکس

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

ویدیویی جالب از جنجال رقص سحرقریشی و مصاحبه با او را در ادامه می بینید : 

 

خبرداغ:مهناز افشار| جنجال رقص منشوری در صحنه تئاتر + فیلم و عکس

 

سحر قریشی باردار شد + عکس بارداری

 

مقابله حامیان و منتقدان سحر قریشی

مقابله حامیان و منتقدان سحر قریشی

خراسان نوشت: دیگر تقریبا همه از ماجرای جنجالی برخورد عجیب سحر قریشی با یک پاکبان مطلع هستند و ویدئوی آن را دیده‌اند. موج سنگین انتقادات و واکنش‌ها باعث شد سحر قریشی با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره این موضوع توضیح دهد. اما یکی دیگر از اتفاقاتی که به دنبال راه افتادن این جنجال رخ داده، واکنش متفاوت هنرمندان به سحر قریشی و ایجاد فضای دوقطبی و دودستگی میان آنان است.

خبرداغ و فوری : امیر تتلو پس از بسته شدن پیجش تسلیم مرگ شد + فیلم

 

مخالفان: پرستویی و درخشانی

پرویز پرستویی که تقریباً به همه مسائل داغ فضای مجازی واکنش نشان می‌دهد، بنابر همان رویکرد و روشی که در صفحه شخصی‌اش دارد، درباره رفتار سحر قریشی نیز اظهارنظر کرد و در اینستاگرامش ضمن انتقاد از این بازیگر، نوشت: «به نظرم‌ ایشان باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیزو ببوسه. حتی باید حکم کنند، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کار کنه، تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه‌ای پیدا کنه.» سام درخشانی هم با انتشار پستی، انتقادات تندی را علیه سحر قریشی مطرح کرد. او این بازیگر را «هنربند» خطاب کرد که با زدوبند بالا آمده و توهم هنرمند بودن دارد و در پایان نوشت: «به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم آدمایی که دل مردم رو می‌شکونن پاک بشه.»

خبرداغ : جهت مالکیت سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید | samanese.ir

 

حمایت با چاشنی کنایه و نصیحت

اما عده‌ای دیگر از هنرمندان، واکنش متفاوتی به ماجرا داشتند و با کنایه به عکس‌العمل پرویز پرستویی و سام درخشانی، به نوعی از سحر قریشی حمایت کردند. هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، علی شادمان، مهدی کوشکی، ریحانه پارسا، امیر نوری، سیاوش خیرابی، فریبا نادری و نازنین فراهانی با انتشار پست‌هایی کنایه‌دار یا صریح، از اظهارنظر پرویز پرستویی و سام درخشانی اظهار تعجب کردند. آن‌ها در صفحات اینستاگرام خود دیگران را دعوت به قضاوت نکردن، رعایت انصاف و عیب‌پوشی کردند و واکنش دو چهره منتقد به ویژه درخشانی را نقد کردند. هرچند که تحقیر، توهین یا تشویق به جنجال علیه کسی که مرتکب خطایی مشابه اشتباه سحر قریشی شده اصلاً روش مناسبی برای نقد خطای او نیست اما اگر فرد دیگری غیر از یک هنرمند، چنین برخوردی با یک پاکبان داشت، در این صورت واکنش بازیگران چطور بود؟ آیا باز هم سکوت می‌کردند و از دیگران می‌خواستند ماجرا را خیلی جدی نگیرند؟ آیا اگر فرد دیگری غیر از یک بازیگر چنین شوخی نامناسبی با آن پاکبان داشت، موضع هنرمندان متفاوت نبود؟

شایعه ازدواج سحرقریشی واکنش تند برادرش را به همراه داشت

برادر خانم بازیگر به شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی واکنشی تند نشان داد ، استوری سپهر قریشی درباره شایعات امروز مبنی بر ازدواج خواهرش، سحر قریشی با مهدی طارمی را در ادامه شاهده می کنید. 

واکنش سپهر قریشی به شایعه ازدواج سحرقریشی و طارمی

شایعه ازدواج سحرقریشی

نوشته ی برادر سحرقریشی برای واکنش به شایعه ازدواج خواهرش با مهدی طارمی

 

شایعه ازدواج سحرقریشی و مهدی طارمی

صبح روز گذشته خبری عجیب در شهر پیچید و به نوع خود جالب بود.

موضوع از این قرار بود که نام سحر قریشی به عنوان فردی برده می شد که قرار است با یکی از بازیکنان سرشناس در لیگ برتر ازدواج کند.

واکنش مهناز افشار به ویدیو جنجالی سحر قریشی

 

ویدیوی جنجالی رفتار سحر قریشی با پاکبان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد مختلف به همراه داشت.

 

 

به تازگی ویدئویی از رفتار توهین آمیزسحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با پاکبانی در پارک در فضای مجازی حاشیه ساز شد. این ویدیوی جنجالی در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد مختلف به همراه داشت.

 

 

بازیگران زیادی مثل پرویز پرستویی و امیر نوری به این ویدیوی سحرقریشی واکنش نشان دادند. حالا مهناز افشار هم با انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان داده است.

 

 

مهناز افشار در پیامی نوشت: دورم، اما قلبم بهتون خیلی نزدیکه ۱۰۰ جفت کفش تقدیم می‌کنم به پاکبانان عزیزمون تا تمرینی باشه برای خودم تا یادم بمونه انسان بمونم.

 

و masoudkazemi81@عزیز به من لطف میکنه تا بهشون تقدیم کنم.

#پاکبان

 

مهناز افشار در ادامه می نویسد: فقط تمرینی است برای خودم وگرنه نشستن لیست خوبها و بدها درست کردن کار سختی نیست و قطعا خانم قریشی بیش از من و شما درصدد دلجویی خواهد بود.

هر کار خوبی رو بلند بگید بذارید از هم یاد بگیریم و گرنه عکس و سینما همیشه هست!

#پاکبان

 

 

در ادامه متن این پست را مشاهده می کنید:

واکنش مهناز افشار به ویدیو جنجالی سحر قریشی

بیوگرافی کامل سحر قریشی:

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

تصاویر سحر قریشی

 سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,عکس های سحر قریشی,تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,عکس هایی از سحر قریشی,عکس سحر قریشی

سحر قریشی,عکس هایی از سحر قریشی,تصاویر سحر قریشی

بیوگرافی و زندگینامه سحر قریشی به همراه کارنامه هنری قریشی

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال 1388 تاکنون

از کودکی تا خانواده و آغاز بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

کودکی سحر قریشی

کودکی سحر قریشی

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی و برادر و مادرش

سحر قریشی و برادر و مادرش

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

سحر قریشی و همسر سابقش

سحر قریشی و همسر سابقش

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.
سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی و همسرش امید علومی

سحر قریشی و مریم معصومی

مریم معصومی و سحر قریشی

مصاحبه با سحر قریشی

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است "

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی و سارا خوئینی ها

سحر قریشی و سارا خوئینی ها در فیلم لج و لج بازی

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی و حامد کمیلی

سحر قریشی و حامد کمیلی در دردسر بزرگ

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.
گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.
سحر قریشی و اکبر عبدی
سحر قریشی و اکبر عبدی

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

سحر قریشی و نسرین مقانلو

سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

فیلم شناسی سحر قریشی

سحر قریشی

کارهای سینمایی سحر قریشی

  1. لج و لجبازی 1388 سایه
  2. همه چی آرومه 1389
  3. محرمانه تهران 1390
  4. گشت ارشاد 1390 نازنین
  5. ساعت شلوغی 1390 سحر
  6. دوباره با هم 1390
  7.  اکباتان 1390
  8.  زن، مرد، زندگی 1391
  9.  نازنین 1392
  10.  روزگاری عشق و خیانت 1392
  11. دربست آزادی 1392
  12.  پنج ستاره 1392 فریبا
  13.  آنچه مردان درباره زنان نمی دانند 1392
  14.  آتیش بازی 1392 سحر
  15.  سه بیگانه 1393 عباس آقا
  16. شیفت شب 1393 نیکی کریمی نوشین
  17.  شانس، عشق، تصادف 1393
  18. 2 دوست 1393 محمد بانکی
  19.  دریاکنار 1393
  20.  تگرگ و آفتاب 1393
  21.  پانسیون دختران 1393 مریم ابراهیم وند
  22.  من و شارمین 1394 سحر
  23.  رسوایی 2 1394 خبرنگار
  24.  آبنبات چوبی 1394 نگین
  25. کارگر ساده نیازمندیم 1395 منوچهر هادی
  26. عشقولانس 1395 محسن ماهینی
  27.  ثبت با سند برابر است 1395
  28.  آس و پاس 1395 آرش معیریان پریزاد
  29.  بگذارید میترا بخوابد 1395 آرش سنجابی
  30.  پا تو کفش من نکن 1395 محمدحسین فرح بخش لیلا
  31. خالتور 1395 آرش معیریان
  32. آپاچی 1397 آرش معیریان
  33. ایکس لارج 1397 محسن توکلی
  34. نارگیل 1398 سید داوود اطیابی

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی

  • 1388 دلنوازان
  • 1389 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
  • 1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سحر قریشی در شبکه خانگی

  1. سیسیلی ها 1389 روح الله حسینی تینا
  2. حال خوب من 1389 بهروز خلج لیلی
  3. نارمک (تهرانپارس) 1390 صالح دلدم
  4. نردبان چوبی 1390 فرشاد ارج
  5. سه خط موازی 1390 محسن افشانی
  6. بچه های لواسان 1391 احمد توکلی
  7. شیر یا خط 1392 فرشاد ارج نیلوفر/شبنم
  8. آسپرین 1395 فرهاد نجفی نیازی
  9. 13 شمالی 1397 علیرضا امینی
  10. رقص روی شیشه 1397 مهدی گلستانه

 عکسهای سحر قریشی

رضا رشیدپور و سحر قریشی

سحر قریشی و رضا رشیدپور 

سحر قریشی

سحر قریشی در نقش های متفاوت 

سحر قریشی و شاهرخ استخری

سحر قریشی و شاهرخ استخری در ساعت شلوغی 

سحر قریشی و همایون ارشادی

سحر قریشی و همایون ارشادی در پنج ستاره

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی در آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

سحر قریشی

سحر قریشی در رسوایی 2

رضا عطاران و سحر قریشی

رضا عطاران و سحر قریشی در فیلم آبنبات چوبی

سحر قریشی

سحر قریشی در فیلم مردی روی ماه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied