شمانیوز
شما نیوز

اولین فیلم خارج کردن جسد رومینا اشرفی از خانه پدر قاتل + فیلم

رومینا که در ماجرای فرار با پسر مورد علاقه اش در تالش ناکام مانده بود و به آغوش خانواده بازگشت در یک سناریوی تلخ به دست پدرش با ضربات داس در خواب به قتل رسید.

اولین فیلم خارج کردن جسد رومینا اشرفی از خانه پدر قاتل + فیلم

اهالی تالش اول خرداد شاهد جنایت هولناکی در محله بودند که مرگ تلخ دختر 13 ساله رومینا اشرفی را رقم زده بود. رومینا اشرفی در خواب به قتل رسیده بود.در این فیلم دیده می شود که مردم زیادی جلوی خانه پدری رومینا جمع شده اند و ماشین پزشکی قانونی در حضور پلیس جسد رومینا اشرفی را خارج می کند. اوایل خرداد ماه امسال ماجرای قتل هولناک دختر 13 ساله ای به پلیس مخابره شد و بررسی ها ابتدایی نشان از آن داشت که رومینا اشرفی دختر نوجوان به دست پدرش با ضربات داس به گردنش به قتل رسیده است.
 

 

 


مانتو 6 میلیونی و لاکچری نیوشا ضیغمی جنجال ساز شد + عکس


 

 

 

 

 

 

قتل ناموسی

به گزارش شمانیوز به نقل از رکنا: شنیده ها از اهالی محله سفید سنگان لمیر بخش حویق شهرستان تالش نشان از آن داشت که این دختر دلباخته یک پسر شده و با توجه به مخالفت های خانواده اش نسبت به ازدواج با این پسر از خانه فرار کرده و که خیلی زود رومینا و پسر همراهش دستگیر می شود.

در اظهارات ابتدایی عنوان شده بود که رومینا 13 ساله اعلام کرده امنیت جانی ندارد و علاقه ای به بازگشت به خانه نداشته اما طبق قوانین این دختر نوجوان تحویل خانواده اش شد تا اینکه رومینا داخل خانه خواب بوده و با توجه به اینکه مادر خانواده نیز از خانه خارج شده بود پدر عصبانی با داس دست به قتل دخترش زده و با همان داس خونی از خانه خارج شده و از قتل دخترش به اهالی محله خبر داده است.

 

تحقیقات قضایی و پلیسی

تجسس های پلیسی و قضایی نشان از آن دارد که رومینا 13 ساله به یک جوان 35 ساله علاقه داشته است و برای رسیدن به این جوان همراه وی پا به فرار می گذارد.

خانواده رومینا با اطلاع از ناپدید شدن دخترشان با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دخترشان به دست پسر جوان خبر دادند که خیلی زود تحقیقات پلیسی آغاز شد و پسر 35 ساله همراه رومینا دستگیر شدند.

خانواده رومینا با حضور در اداره پلیس آغوش گرمشان را برای دخترشان باز کردند و پدر و مادر نگران با در آغوش گرفتن فرزندشان و بدون اینکه دختر 13 ساله مخالفتی کند همراه خانواده اش به خانه باز می گردد و پسر جوان نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

قتل رومینا در نبود مادر

پدر رومینا که خشم خود را از رفتار دخترش پنهان نگه داشته بوده به دنبال فرصت برای خالی کردن عصبانیت خودش داشته است تا اینکه مادر رومینا به حمام می رود و دختر 13 ساله نیز در حال استراحت بوده که پدر رومینا با در دست داشتن یک داس به بالای سر دخترش رفته و با ضربات محکم به گردن دخترش به زندگی او پایان داد.

بنا به این گزارش، پدر رومینا پس از قتل نیز دستگیر شد و تحقیقات برای بررسی های بیشتر ادامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied