شمانیوز
شما نیوز

اتفاق عجیب و نادر | نصف شدن نوزاد هنگام زایمان مادر!

در کشور هندوستان هنگام زایمان زن جوان اتفاقی هولناک رخ داد و نوزاد نگون بخت توسط پرستار نصف شد.

اتفاق عجیب و نادر | نصف شدن نوزاد هنگام زایمان مادر!

به گزارش شمانیوز به نقل از نمناک: طبق گزارشات؛ پرستار لگن را در دستانش گرفته بوده و به سختی سر نوزاد را می کشیده است که در طی این زایمان سخت، جنین به دو قسمت نصف می شود و بالا تنه و پایین تنه از هم جدا می شوند که دلیل این نصف شدگی، کشش محکم و سرسختانه پرستار بوده است.

 او در حالی که بدن نوزاد را پنهان میکند، ادعا می کند که مشکلی وجود دارد و مادر نوزاد باید به بیمارستان دیگری منتقل شود. پرستار و همکارش ادعا می کنند که قسمت پایین بدن جنین را به سردخانه بیمارستان سپرده اند اما بر طبق گزارشات، پزشکان بیمارستان دیگر، بعدها متوجه شدند که جنین همچنان در رحم مادر است.
 

اتفاق بسیار عجیب برای نوزاد

هندوستان تایمز می گوید که در بیمارستان اول پرستار در حالی که سعی بر کشیدن جنین داشته است، بدن او را در یک حادثه نصف کرده است. همسر آن شخص، شکایت کرده است که کارکنان بیمارستان، گزارشی مبنی بر انجام چنین زایمانی که در روز 6 ژانویه اتفاق افتاده است، رد نکرده اند و او را نیز از این حادثه وحشتناک مطلع نکرده اند این در حالی است که در بیمارستان دوم پزشکان که سعی بر درآوردن جفت داشتند، فقط با یک سر مواجه شدند.

 

پزشکان فورا این مساله و کشفشان را به بستگان زن و اعضای خانواده او گزارش دادند و آنها را از این اتفاق شوم، مطلع کردند.
اکنون مادر در وضعیت بدی برای ادامه حیاتش در بیمارستان بستری است.
این مورد به عنوان یک حادثه بسیار نادر و کمیاب توصیف شده است و شوهر زن شکایت کرده است. او پرستاران را متهم کرده است که در عالم هوشیاری به سر نمی برده اند. او گفت:کارکنان بیمارستان بخش کمی از جنین را به ما تحویل دادند." و افزود که دستگیری تاکنون صورت نگرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied