شمانیوز
شما نیوز

متن پیام تبریک رئیس جمهور به قالیباف برای ریاست قوه مقننه

رئیس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت

متن پیام تبریک رئیس جمهور به قالیباف برای ریاست قوه مقننه

به گزارش شمانیوز به نقل از مثلث آنلاین: رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

 

جناب آقای دکتر قالیباف :

انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان محترم ملت به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در فصل نوین مجلس شورای اسلامی، با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور بخصوص در شرایط  سخت تحریم بی سابقه و شیوع ویروس کرونا، برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام ماموریت محوله و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied