شمانیوز
شما نیوز

سکانس سانسور شده و لورفته در سریال پرگار + تصاویر

سکانس های حذف شده از سریال پرگار را با بازی الهام طهموری مشاهده می کنید.

سکانس سانسور شده و لورفته در سریال پرگار + تصاویر

به گزارش شمانیوز به نقل از نشان آنلاین: سکانس های حذف شده از سریال پرگار را با بازی الهام طهموری مشاهده می کنید.

تصاویر سانسور شده در سریال پرگار با بازی الهام طهموری

 

 

elham-tahmouri-1

 

مجموعه تلویزیونی «پرگار» با موضوعی اجتماعی از ششم خرداد روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.ملودرام پرگار قصه سه خانواده را به‌طور موازی روایت می‌کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها با هم گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند.

این مجموعه نمایشی از امشب هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می‌شود. تکرار سریال پرگار روز بعد ساعت۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۵ بعدازظهر تکرار می‌شود. پنجشنبه‌ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می‌رود.

 

بازیگران سریال پرگار

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

نویسنده این مجموعه تلویزیونی احمد رفیع‎زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت و منشی صحنه آن زهرا مهدوی است. مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

 

 

 

پرگار فصل دوم سریالی قدیمی است

سریال پرگار بخش دوم سریالی است که سعید عالم‌زاده 10 سال قبل با نام آسمان همیشه ابری نیست، ساخته بود. سریال آسمان همیشه ابری نیست با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند.

 

در فصل نخست این سریال، برخی بازیگران همچون "لیلا بلوکات" بزرگتر از سنی بودند که دختران هنرستانی را نشان می‌دهد اما گویا به این موضوع در بخش دوم بیشتر توجه شده و از دختران هنرستانی که در همان دبیرستان و لوکیشن اصلی (دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره)) درس می‌خواندند به عنوان بازیگر استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied