شمانیوز
شما نیوز

اعترافات هولناک مادر شکنجه گر و کودک آزار اینستاگرامی + فیلم

مهلا مادر شکنجه گر اینستاگرامی که با انتشار تصاویر کتک زدن کودکش و گریه های دردناک او در ازای نزدن بچه اش از مردم اخاذی می کرد، اعتراف عجیبی کرد.

اعترافات هولناک مادر شکنجه گر و کودک آزار اینستاگرامی + فیلم

به گزارش شمانیوز به نقل از رکنا: صبح امروز در پی انتشار عکس و فیلمی که در آن مشخص شد زن مشهدی به نام مهلا با کتک زدن بچه اش و به تصویر کشیدن صحنه های دلخراش در صفحه اینستاگرامی خود قصد داشت تا از مردم اخاذی کند، با وارد عمل شدن پلیس فتای مشهد ساعاتی بعد دستگیر شد.

در فیلم اینستاگرامی مادر شکنجه گر دیده شد او با ارائه عکسی از کارت بانکی اش که روی آن اسم مهلا دیده شده از مردم می خواست در ازای کتک نزدن بچه اش به حساب او پول واریز کنند و با این اقدام دست به اخاذی احساسی و عاطفی می زد.

سرهنگ پاشایی، معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا پرده از جزییات اعترافات مادر شکنجه گر اینستاگرامی پرده برداشت. این مقام پلیسی گفت: پس از رسانه ای شدن اقدام ناراحت کننده مادر مشهدی در صفحه اینستاگرامش تیم ویژه ای از پلیس فتا خراسان رضوی وادر عمل شدند و پس از اخذ دستور دادستانی و شناسایی کامل مادر کودک آزار، ظهر امروز این زن را در خانه اش بازداشت شد و در حال حاضر بازجویی ها از وی ادامه دارد.

سرهنگ پاشایی در خصوص اعترافات مهلا گفت: این زن روان پریش است و در چند روز گذشته بیماری او شدت یافته است و با این حال در گفتگوی تلفنی که با این مادر داشتم، ایشان اقرار کردند از شخصی شنیده اند برای افزایش فالوورهایش در اینستاگرام می تواند این کار که همان کودک آزاری است را انجام دهد.

سرهنگ پاشایی در پایان گفت: ماجرای خاصی در این پرونده وجود دارد که پس از پایان تحقیقات فردا از سوی معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امیرعلی

    خدا لعنتش کنه ..‌

  • مهر

    حتما مادر واقعیش نیست. طفل معصوم