شمانیوز
شما نیوز

بازار تهران آتش گرفت + جزئیات و عکس

مغازه نگهداری فندک در بازار تهران آتش گرفت.

 بازار تهران آتش گرفت  + جزئیات و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران  از آتش‌سوزی در یک مغازه مربوط به نگهداری فندک در بازار تهران خبر داد.سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:14 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مغازه، داخل یک پاساژ در بازار تهران، پله نوروزخان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت  آتش‌نشانان  دو ایستگاه آتش‌نشانی به بازار تهران اعزام شدند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در بازار تهران یک پاساژ چهار طبقه با یک طبقه زیرزمین بود،‌ در طبقه دوم آن (روی همکف) یک مغازه حدوداً 10 متری وجود داشت.

 

بازار تهران آتش گرفت

 

به گزارش شمانیوز به نقل از رکنا: وی تصریح کرد: مغازه مذکور به انباری برای نگهداری فندک و پرکردن گاز فندک تبدیل شده و چند سیلندر کوچک و بزرگ گاز در آن وجود داشت.

ملکی خاطرنشان کرد: این مغازه دچار آتش‌سوزی شده و دود حاصل از آن، بخشی از پاساژ را فراگرفته بود؛ پیش از رسیدن آتش‌نشانان تعدادی از کسبه از پاساژ خارج شده بودند و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، سایر نفرات را نیز از محل خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، گفت: آتش به موقع خاموش و از گسترش آن به سایر قسمتها جلوگیری شد.

وی متذکر شد: فعالیت اینگونه مشاغل که با گاز و مخصوصاً سیلندرهای گاز فعالیت دارند، در مراکز تجاری و تجمعی بسیار خطرناک است و باید به محلهای امن‌تر منتقل شود.

بازار تهران

بازار تهران آتش گرفت

بازار تهران آتش سوزی

آتش تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied