شمانیوز
شما نیوز

عکس العمل یک نماینده به افزایش قیمت بلیت قطار

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان " نرخ بلیت قطار با کیفیت این بخش تناسب و هم خوانی ندارد"گفت: هزینه‌های حمل‌ونقل ریلی شفاف نیست.

عکس العمل یک نماینده به افزایش قیمت بلیت قطار

به گزارش شمانیوز به نقل از تسنیم: کمال علی‌پور خنکداری با انتقاد از افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط حمل‌ونقل ریلی، اظهار کرد: متأسفانه در چند سال اخیر شاهد بروز تلاطم در حمل‌ونقل ریلی، هوایی و جاده‌ای هستیم و این به هم ریختگی مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: دولت در این سال‌ها نرخ حمل‌ونقل را به صورت متناوب افزایش داده، این روند نشان می‌دهد که بخش زیادی از افزایش قیمت‌ها از مسافران دریافت می‌شود.

وی با یادآوری این‌که مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، افزود: در این شرایط مسافران برای پرداخت نرخ قبلی قطار نیز با سختی روبه‌رو بوده اند، حال چگونه باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس از ورود کمیسیون عمران مجلس یازدهم به پرونده افزایش نرخ بلیط قطار خبر داد و گفت: قطعا در جلسات نخست این کمیسیون از مسئولان حمل‌ونقل ریلی دعوت خواهد شد تا مسائل مرتبط با این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علی‌پور خنکداری اضافه کرد: نرخ حمل‌ونقل ریلی با کیفیت این بخش تناسب و هم خوانی ندارد، این موضوع باید شفاف شود که هزینه‌های حمل‌ونقل ریلی چقدر است و به میزان هزینه، ارائه خدمات به مسافران در چه سطحی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied