شمانیوز
شما نیوز

عرضه خودروهای «یما» به زودی در ایران + تصاویر

کمپانی «یما» (Yema) که از خودروسازان چینی به حساب می آید، چند وقتی است که نام ایران را در بخش بازارهای فعال خود قرار داده و بزودی برنامه دارد تا محصولاتش را خاورمیانه عرضه کند.

عرضه خودروهای «یما» به زودی در ایران + تصاویر

کمپانی «یما» (Yema) که از خودرو سازان چینی به حساب می آید، چند وقتی است که نام ایران را در بخش بازارهای فعال خود قرار داده و بزودی برنامه دارد تا خودروهایش را خاورمیانه عرضه کند.

 

unnamed

 

به گزارش شمانیوز به نقل از گسترش نیوز : چندی پیش اعلام شد که یکی از خودروسازان بخش خصوصی به سراغ عرضه محصولات یما به روش مونتاژ رفته و برنامه دارد تا کراس اوورهایی چون «یما T۶۰» و «یما T۸۰» را در ایران تولید کند. حال شاهد هستیم که در وبسایت رسمی کمپانی یما، نام ایران به عنوان بازارهای فعال به نمایش درآمده و به احتمال زیاد باید منتظر حضور کراس اوورهای این نشان چینی در بازار کشور باشیم.

 

155012

از سویی برخی منابع خبری می گویند که نسخه اولیه خودروهای جدید یما پا به کشور گذاشته و طرف ایرانی برنامه دارد تا تست های فنی و استاندارد را با این نسخه تهیه کند. آن طور که گفته می شود، به احتمال زیاد در گام نخست یما T۶۰ به عنوان یک کراس اوور متوسط و نه چندان بزرگ در خط تولید طرف ایرانی مونتاژ خواهد شد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied