شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 22 خرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز پنجشنبه 22 خرداد
جنجالی که بر سر فیلم «بر باد رفته» به پا شد

در هیاهوی اعتراضات گسترده به نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا، هر پدیده‌ای که یادآور آن باشد، تحمل نخواهد شد؛ از مجسمه برده‌داران و سیاستمداران نژادپرست بگیر تا آثار تحسین‌شده هنری. حتی فیلم مشهور «بر باد رفته» هم در امان نیست. فیلمی که با در نظر گرفتن تورم، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است و چندین جایزه اسکار در کارنامه دارد. وقتی که حدود یک ماه پیش سرویس وی‌اودی «اچ‌بی‌او مکس» راه افتاد، یکی از برگ‌های برنده‌اش کلاسیک‌هایی مثل «بر باد رفته» بود؛ برگ برنده‌ای که با اعتراضات ضدنژادپرستی، خیلی زود از فهرست برنامه‌های این شبکه مشهور حذف شد. حذف «بر باد رفته» نتیجه یادداشت اعتراضی جان ریدلی نویسنده «۱۲ سال بردگی» در لس‌آنجلس تایمز بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

خبر خوش و جدید نوبخت برای بازنشستگان

معاون رئیس جمهور گفت: امسال تا ۱۰ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان اختصاص دادیم که نیاز بیشتری دارد اما بازنشستگان نگران نباشند ما به این بخش پر انرژی و فاخر کشورمان توجه داریم.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

علی لاریجانی نامزد اصلاحات برای ۱۴۰۰ است

مرتضی طلایی، نایب رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: ️شنیده‌ها بر حضور علی لاریجانی هم دلالت داشته و این موضوع از قبل هم مطرح بوده که او یکی از گزینه‌هایی است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد و احتمالا یکی از گزینه‌هایی که جریان اصلاح‌طلب به آن تمایل دارد لاریجانی است. ️اگرچه به نظر اولویت ابتدایی جریان اصلاحات ظریف است، اما شواهد نشان می‌دهد که احتمالا ظریف به میدان نیاید و اگر او نیاید، احتمالا اصلاح‌طلبان پشت سر لاریجانی قرار خواهند گرفت. / باشگاه خبرنگاران

z1og_fefdjnd3y7qv

وام مسکن بازنشستگان چیست و چه شرایطی دارد؟ + جزئیات

دستورالعمل نحوه اعطای تسهیلات مسکن و شناسایی بازنشستگان مشمول آن از سوی جهانگیری به وزرای اقتصاد و تعاون ابلاغ شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

توصیه پلیس به دارندگان آیفون

سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا گفت: در حال حاضر برای احراز هویت Apple ID نیاز به ثبت شماره تلفن است که متأسفانه پیش شماره ایران در فهرست جدید حذف شده است. از طرف دیگر با توجه به اجباری بودن ثبت شماره تلفن همراه برای ساخت Apple ID پیش‌بینی می‌شود برخی از مشکلات و سوءاستفاده‌ها در فضای مجازی متوجه کاربران ایرانی شود. اکثر کاربران برای این منظور دارای مشکل بوده و نمی‌توانند از قابلیت‌های بالای دستگاه خود استفاده کنند لذا اقدام به خرید نام کاربری و پسورد Apple ID می‌کنند. هموطنان به تبلیغات و آگهی‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی توجه نکرده و در صورت نیاز برای خرید Apple ID به مراکز معتبر مراجعه و بلافاصله نسبت به تغییر رمز عبور و ایمیل پشتیبان اقدام کنند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

چرا پول فروش سهام عدالت واریز نشد

درحالی که امکان فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از طریق بانک‌ها از ششم خردادماه فراهم شده است، شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی بانک‌ها یا هنوز وجهی به حساب مشمول واریز نکرده‌اند یا وجهی که واریز کرده‌اند کم‌تر از ارزشی بوده که باید واریز می‌کردند. موضوعی که به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت علت آن یا فروش نرفتن سهام و یا زمان بر بودن پروسه واریز اعلام کرده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 
بازار داغ سیگنال‌فروشی در بورس

بورس ایران در حالی بی‌مهابا می‌تازد و توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد است که ویروس کرونا، نه فقط بازار‌های مالی که بازار‌های پولی را تحت تاثیر قرار داده است.هر چند تبلیغات رسمی در این زمینه امکان پذیر نیست، اما سیگنال‌فروشان یا آن‌ها که اطلاعات و اگاهی مناسبی از وضعیت شرکت‌ها دارند، این روز‌ها بازار پررونقی را پیش روی خود دارند.از سوی دیگر در یکی از کسادترین دوره‌هایی که بازار کتاب تجربه می‌کند، فروش کتاب‌هایی مرتبط با بورس رونقی جدی دارد.متصدی یک کتابفروشی در خیابان انقلاب می‌گوید: خریدار کتاب‌های بورسی بسیار بالاست، این روز‌ها جوانان زیادی مراجعه می‌کنند و طلب کتاب‌هایی را می‌کنند که بتواند در آموزش شکل خرید و فروش بورس به آن‌ها کمک کند. /خبر آنلاین
 

z1og_fefdjnd3y7qv

ارزش روز هر برگ سهام عدالت۵۰۰ هزار تومانی + جدول

امروز ارزش هر برگ سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی افزایش یافت.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

هاشمی‌طبا: شاید اصلاحات با نامزد جدید بیاید

فعال سیاسی اصلاح طلب:سال مواجی را پیش رو داریم و نمی‌توان قضاوت قطعی و حتمی درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده داشت.هیچ جناحی از پیش بازنده نیست. همه باید فوتبال را بازی کنند، یک مرتبه شاید یک تیم ضعیف برنده شد. کسی نمی‌تواند از حالا نتیجه انتخابات سال آینده را پیش بینی کند.{در واکنش به رایزنی احمدی نژاد با شورای نگهبان برای تأییدصلاحیت شدن} رایزنی با شورای نگهبان به معنی عدم صلاحیت است. به عبارت بهتر کسی با شورای نگهبان رایزنی می‌کند که می‌داند صلاحیت ندارد.در عوض کسی که به صلاحیت خود مطمئن است با شورای نگهبان رایزنی نمی‌کند، چون می‌داند خود شورای نگهبان به این مسئله رسیدگی می‌کند. رایزنی یعنی پارتی بازی. /نامه نیوز

 

z1og_fefdjnd3y7qv

مبلغ سهام عدالت برای هر شخص چقدر است؟ +جزئیات

با گذشت سال‌ها باز هم سهام عدالت برای بسیاری از مردم محل سوال است. از آنجا که بسیاری از مردم دانش کمی در خصوص مسائل سرمایه‌گذاری و اقتصادی دارند، لذا علی‌رغم دریافت سود سهام عدالت، اما باز هم سردرگم هستند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

بهبودی ۵ برابری بیماران کرونا با مصرف داروی «رسیژن»

ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری: داروی رسیژن با کسب مجوز از وزارت بهداشت و رعایت قوانین مربوطه برای بیماران کرونایی استفاده شده و تا حدود ۵ برابر نسبت به قبل بهبودی داشته‌ایم.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

روش آزادسازی سهام عدالت به زبان ساده + آموزش

تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت چیست؟ با شروع آزاد‌سازی سهام عدالت و تخصیص دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای آن شاید شما هم گیج شده باشید و ندانید که کدام روش برای شما بهتر است!

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عب

    عالی