شمانیوز
شما نیوز

حضور بازیگران در خانه محمدعلی کشاورز

دیروز محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از مدت‌ها تحمل بیماری کلیوی در سن ۹۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.

حضور بازیگران در خانه محمدعلی کشاورز

دیروز محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از مدت‌ها تحمل بیماری کلیوی در سن ۹۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.

لحظاتی بعد از درگذشت «محمدعلی کشاورز» هنرمندان راهی منزل بازیگر پدرسالار شدند، علی نصیریان، اسماعیل شنگله، مریم امیرجلالی، سیدمحمد طباطبایی حسینی مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، علیرضا تابش از جمله هنرمندان و مسئولین فرهنگی هنری بودند که در خانه این بازیگر پیشکسوت حضور یافتند.

 

ECG2aAQEXIvy

 

اسماعیل شنگله که از جمله نزدیک‌ترین دوستان محمدعلی کشاورز بود به محض ورود به منزل کشاورز با چشمانی اشکبار به غم دوست قدیمی خود نشست، شنگله و کشاورز سال‌ها در کنار یکدیگر به همکاری پرداخته بودند.

علی نصیریان دیگر هنرمند برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون نیز بعد از انتشار خبر فوت محمدعلی کشاورز در خانه وی حضور یافت، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون درگذشت محمدعلی کشاورز گفت: از این اتفاق احساس تاسف و تاثر می‌کنم و برایم باورش سخت است که دیگر کشاورز را در جمعمان نداریم.

 

ن

 

مریم امیرجلالی بازیگر باسابقه تلویزیون و سینما از جمله دیگر هنرمندانی بود که در لحظات ابتدایی فوت بازیگر فیلم مادر در خانه وی حضور یافت.

کشاورز ایفای نقش در بیش از ۱۰۰ اثر در ژانرها و مدیوم‌های مختلف را در کارنامه خود دارد و دهه ۷۰ اوج بازیگری این هنرمند توانا به شمار می‌رود.

کشاورز به دلیل بازی در نقش‌ها و ژانرهای مختلف و همکاری با کارگردانانی، چون علی حاتمی، ناصر تقوایی، ابراهیم گلستان، فرخ غفاری، داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی و عباس کیارستمی، کارنامه‌ای پربار و متنوع دارد.

 

sauvage

 

کشاورز در کارنامه خود همکاری با برخی بازیگران بزرگ سینمای جهان هم دارد. این بازیگر در فیلم‌های بین‌المللی همچون «کاروان‌ها» و «صحرای تاتارها» به ترتیب با چهره‌هایی، چون آنتونی کویین و ماکس فون سیدو همبازی بوده است. او دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر جمهوری اسلامی ایران است.

 

منبع: میزان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied