شمانیوز
شما نیوز

آیا استعفای وزیر بهداشت صحت دارد؟

با وجود تکذیب استعفای سعید نمکی از سوی مسئولان، همچنان بسیاری معتقدند که احتمال تغییر وزیر بهداشت وجود دارد.

آیا استعفای وزیر بهداشت صحت دارد؟

علی ربیعی سخنگوی دولت ساعتی قبل استعفای سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تکذیب کرد. ربیعی حرف‌وحدیث‌ها درباره برکناری یا استعفای وزیر بهداشت را شایعه دانست و گفت این شایعه را تکذیب می‌کنم. این در حالیست که به تازگی خبر‌های تأییدنشده‌ای مبنی بر خداحافظی سعید نمکی از وزارت بهداشت به دلیل اختلاف با رئیس‌جمهور مطرح شده است. بر این اساس ادعا شده است که وزیر بهداشت در برخی جلسات اخیر مانند هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا نقش کمرنگ‌تری نسبت به قبل داشته است.

 

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : همچنین بعد از حضور علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارتخانه در جلسات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا برخی منابع خبری به باشگاه خبرنگاران جوان، گفتند: در آینده‌ای نزدیک با استعفای نمکی، قرار است رئیسی به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی شود.

یکی از مقامات ارشد وزارت بهداشت با تکذیب این موضوع گفت: آقای نمکی و آقای رئیسی طبق روال گذشته در جلسات اخیر شرکت کرده‌اند.

همچنین یکی از مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد وزیر بهداشت در جلسه اخیر هیئت دولت شرکت نکرده و علت آن اختلاف با رئیس جمهور درخصوص بازگشایی‌ها بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied