شمانیوز
شما نیوز

مراسم اسکار ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

عوارض کرونا دامن‌گیر اسکار هم شد و هیات رییسه آکادمی اسکار با برگزاری جلسه‌ای آنلاین که دیروز (دوشنبه ظهر به وقت آمریکا) شکل گرفت، اعلام کرد مراسم اهدای جوایز آکادمی با تاخیر دو ماهه می‌آید.

مراسم اسکار ۲۰۲۱ به تعویق افتاد

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرگزاری مهر : عوارض کرونا دامن‌گیر اسکار هم شد و هیات رییسه آکادمی اسکار با برگزاری جلسه‌ای آنلاین که دیروز (دوشنبه ظهر به وقت آمریکا) شکل گرفت، اعلام کرد مراسم اهدای جوایز آکادمی با تاخیر دو ماهه می‌آید.

آکادمی اسکار اعلام کرد بزرگ‌ترین شب هالیوود پس از لغو اکران فیلم‌ها و تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، با تأخیری دو ماهه برگزار می‌شود.

 

مراسم اسکار ۲۰۲۱ عقب افتاد/ برگزاری با تاخیر ۲ ماهه برای کرونا

 

در نشست امشب اعلام شد نود و سومین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی با تأخیری دو ماهه، ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. قرار بود این مراسم ۲۸ فوریه برگزار شود.

در عین حال گفته شده زمان معرفی نامزدها نیز تا ۱۵ مارس به تعویق افتاده است.

زمان برگزاری ضیافت «جوایز مدیران» که هر سال در فصل پاییز برگزار می‌شد هنوز اعلام نشده است.

اسکار پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها در قوانین اکران فیلم‌ها برای حضور در رقابت اسکار تغییراتی به وجود آورد و مهلت اکران را تا یکم دسامبر ۲۰۲۰ تعیین کرد.

به این ترتیب رأی‌گیری از یکم فوریه ۲۰۲۱ شروع می‌شود و تا ۵ فوریه فرصت برای رأی‌گیری خواهد بود.

فهرست اولیه نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ نیز ۹ فوریه ۲۰۲۱ اعلام می‌شود و زمان آغاز رأی‌گیری برای انتخاب نامزدها ۵ مارس تعیین شده است.

۱۰ مارس ۲۰۲۱ پایان زمان رأی‌گیری خواهد بود و معرفی نامزدها ۱۵ مارس ۲۰۲۱ صورت می‌گیرد.

اسکار نود و سوم ضیافت نهار نامزدها را ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می‌کند و از همان روز رأی‌گیری نهایی آغاز می‌شود و تا ۲۰ آوریل ادامه می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied