شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 27 خرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز سه شنبه 27 خرداد

انتقاد توئیتری زاکانی از ربیعی /‌نمک به زخم مردم نپاشید
نماینده مردم تهران در یک توئیت به اظهارات اخیر ربیعی، سخنگوی دولت درباره وضع زندگی مردم واکنش نشان داد. علیرضا زاکانی در حساب شخصی‌اش در توئیتر با نقل بخشی از اظهارات علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «ادعا نمی‌کنم امروز جامعه خوشحال از زندگی خود است، اما علتش را هم بگویید که اگر این دولت نبود وضع صد برابر خراب‌تر می‌شد»، نوشت: به ایشان مشفقانه باید گفت، اگر زخم مردم را التیام نمی‌بخشید لااقل نمک بر آن نپاشید. امروز نیاز به کار است نه حرف درمانی و فرافکنی

z1og_fefdjnd3y7qv

جزئیات سربریدن دختر جوان ابادانی توسط پسرعمویش

مرد جوان آبادانی سر همسرش را به دلیل خیانت برید و خود را به عنوان قاتل ناموسی به پلیس معرفی کرد.

 

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

توصیه به سردار آزمون: همین جا بمان!
عضو پیشین تیم ملی فوتبال روسیه به سردار آزمون توصیه کرد در تیم زنیت سنت پترزبورگ بماند. به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، موضوع داغ این روز‌های تیم‌های روسی، موضوع انتقال احتمالی سردار آزمون گلزن ۲۵ ساله ایرانی است. بازیکنی که از ماه‌ها قبل گزینه خرید تیم‌های بسیاری در اروپای غربی بوده است. در این مورد، آندری تیکونوف فوتبالیست پیشین تیم ملی روسیه نظرش را به عنوان یک کارشناس بیان کرده است. او در مصاحبه با اسپورت بیزینس گفت: وقتی در مورد آزمون صحبت می‌کنیم، باید گفت که او می‌تواند در هر لیگی بازی کند. وی افزود: آزمون بازیکنی با عزم و توانایی بالاست. سرعتش زیاد است، با سر خوب بازی می‌کند و راه به جلو را خوب می‌داند. تیکونوف ادامه داد: با این حال گمان می‌کنم برای او بهتر خواهد بود که به خاطر حضور زنیت در لیگ قهرمانان، همین جا بماند و به تیمی بزرگتر نرود. این پیشکسوت معتقد است، که آزمون نقش مهمی در تیم زنیت دارد.

z1og_fefdjnd3y7qv

ارزش کارت اعتباری سهام عدالت چقدر است؟

ارزش کارت اعتباری سهام عدالت برای خرید کالا، از جمله موارد مهمی است که این روز‌ها توسط سهامداران عدالت دنبال می‌شود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

انتقال کرونا از طریق لباس، بهانه‌ای شده که زنان و دختران، شال و روسری را شل و وارفته روی سر بگذارند
حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد طی یادداشتی نوشت: «بدحجابی که ناشی از بی‌حیایی است، منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، خانوادگی و فردی است. اگر چه طیف گسترده‌ای از افراد بی‌حجاب یا بدحجاب این حقیقت را متحجرانه می‌دانند و تمسخر می‌کنند، اما نظر کارشناسان در حوزه‌های مختلف جامعه‌شناسی، روانشناسی و حتی جرم شناسی چیز دیگری است. تابستان بار دیگر در حال فرا رسیدن است و با گرم شدن هوا بازار بی‌حیایی باز هم رونق گرفته و زنان و دختران زیادی با پوشش زننده و بعضاً کشف حجاب، در سطح شهر و در وسایل نقلیه دیده می‌شوند! به نظر می‌رسد این ویروس [کرونا] و راه‌های انتقال آن از طریق البسه، بهانه‌ای شده است که افراد قانون شکن به این بهانه که ممکن است برخورد شال یا روسری با سر، صورت و چشمان‌شان باعث انتقال ویروس شود، شال و روسری را چنان شل و وارفته روی سر بگذارند که با چند قدمی برداشتن از سرشان بروی شانه‌ها بیفتد در حالی‌که باز هم فقط برای دل خودشان موها را آرایش کرده و به انواع رنگ‌ها زینت کرده‌اند!

z1og_fefdjnd3y7qv

دستمزد داوران عصر جدید لورفت + فیلم

دانستن دستمزد بازیکنان فوتبال،بازیگران و هنرمندان مطرح، سلبریتی ها و کلا چهره های معروف همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

نمازجمعه تهران از ۶ تیر اقامه می‌شود
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص اقامه مجدد مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه در سراسر کشور و شهر تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اینکه ششم تیرماه، زمان بازگشایی رسمی نمازهای جمعه در مناطق زرد است، اقامه نماز جمعه این هفته هم در این مناطق، با هدف استقبال از روند بازگشایی، منوط به اجماع مسئولان ذیربط و حوزه های تخصصی شهرستان ها، در خصوص آمادگی کامل پایگاه های نمازجمعه برای اجرای دقیق پروتکل بهداشتی خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

جزئیات تشییع پیکر مرحوم محمدعلی کشاورز + فیلم و تصاویر

پیکر مرحوم استاد محمدعلی کشاورز ساعت ۹ صبح امروز با حضور خانواده این هنرمند و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و دوستدارانش در بهشت زهرا (س) تهران تشییع شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کرونا
نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کروناایرج فاضل، محمدرضا ظفرقندی و مصطفی معین در نامه‌ای مشترک به رییس جمهور، ضمن ابراز نگرانی از اوج‌گیری مجدد کرونا و افزایش مناطق قرمز، بازنگری دولت در روند جاری را خواستار شدند. بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در نامه مشترک رییس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی، رییس کل و رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر و تقدیر از مساعی دولت و به ­ویژه مسئولین وزارت بهداشت، جامعه پزشکی و پرستاری در پاندمی بیماری کووید ۱۹، آمده است: نگرانی موجود از اوج‌گیری مجدد بیماری و افزایش مناطق قرمز در کشور که علاوه بر آسیب جانی و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه پزشکی کشور و فرسودگی کادر درمان خواهد شد، ضرورت عنایت ویژه و بازنگری دولت به روند جاری را ایجاب می­‌کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

دلیل احضار شدن سام درخشانی به دادسرا + جزئیات

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون از علت احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

z1og_fefdjnd3y7qv

اختلاس ۱۰۰ میلیاردی کارمند بیمه در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از اختلاس کارمند یکی از شرکت‌های بیمه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی ذوالقدری گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت عمومی تهران مبنی بر اختلاس یکی از شرکت های بیمه گر به شکایت مدیر عامل شرکت؛ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت مشخص شد یکی از کارمندان مالی شرکت بیمه گر با سوء استفاده از اختیارات قانونی خود و با افتتاح ۲۷ حساب بانکی، مبالغ فراوانی از مطالبات شرکت بیمه را به حساب شخصی خود واریز کرده است. بر اساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه پس از اخذ مجوز قضائی فرد متخلف ، ۲۵ خرداد ماه دستگیر شد، اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک در بازجویی های فنی به بزه انتسابی به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اقرار کرد که پس از تکمیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied